FRYSNING AF KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

FRYSNING AF KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

En dreng på 17 år har sendt mig denne lille beretning og beder mig sætte den her i PSYKE & SEX DEBAT, så den måske osse kan hjælpe andre.
Dejligt at høre om metoder, der måske hjælpe de drenge og unge mænd, som føler sig plagede af deres knopper.

Her er så M's beretning:

Hej Per

Jeg læste din side igennem omkring talgknopperne, dog uden egentlig hjælp til, hvad jeg skulle gøre udover at overveje en operation der er meget dyr.

Min historie:
Jeg er 17 år nu og har også været plaget af talgknopper og det har gået ekstremt meget ud over mine psyke og selvtillid. Derfor valgte jeg ca. 2 år efter jeg havde opdaget dem at gå til min læge med det. Grunden til at jeg ikke har taget til lægen med det før er, at jeg troede ikke det blev noget problem, men det viste det sig at blive. Jeg fik en tid hos en praktiserende læge og han vidste egentlig ikke, hvad det var, og om det kunne fjernes, så han henviste mig til en dermatolog på Rømersgade i København K.

Jeg tog, optimistisk, hen til hende og det vidste sig at være en stor stor nedtur. Hun (Michala) var meget usympatisk og sagde, at de skulle være der, (som jeg er i øvrigt godt klar over, men vil ikke have dem så fremtrædende), og at der ikke skulle gøres noget ved dem - hvorefter hun, belejligt, vidste mig, hvor døren var så hun kunne komme videre.

Hmmm. Det gjorde mig ekstrem ked af det, og det hele så meget håbløst ud. Men heldigvis giver jeg ikke op så nemt, og bad derfor en ny praktiserende (den gamle var der ikke mere) om at give mig en henvisning til en ny læge. Han kaldte det en "second opinion" - og det er det jo også.

Fint fint, jeg tog lidt modløst hen til nogen dermatologer tæt på hovedbanegården (kan ikke huske hvad de hed, men mener det lå på en vej, der hedder Banegårdsvej eller lign.). Deroppe ventede jeg ca. 5 minutter og kom ind til lægen, som heldigvis havde haft nogen før med samme problem. Dog var mit ikke så alvorligt og udspredt som personen før mig. Han kunne dog ikke fjerne dem helt for mig men prøve en metode ved at spraye is der ca. 180º rundt om mit penishoved (der hvor talgknopperne sidder). Det gjorde helvedes ondt og jeg blev øm resten af dagen og næste dag også. Jeg skulle i øvrigt til flere behandlinger for, at der ville ske noget, fik jeg af vide.

I løbet af de næste par dage begyndte mine talgknopper mirakuløst at forsvinde lidt og lidt, og det gør de stadig. Der er stadig lidt, men jeg regner med, at de bliver fjernet i løbet af de næste behandlinger..

DERFOR:
Anbefal, inde på din side - som er det første resultat på google, hvis man søger under "talgknopper", ALLE om at få deres læge til at henvise til samme behandling. Det er en ekstrem lettelse og prøver virkelig at sprede budskabet til andre med problemet.

Håber, og regner, enormt med din hjælp til at videreføre min historie.
Vil gerne forblive anonym, hvis min historie bliver sat på din side!!

På forhånd tak..!

M.

-------

Det er så hermed gjort :1:.
[warning] OBS! Det er ikke noget man skal prøve på at gøre selv!!!

:idea: Se i øvrigt under PAPLER
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"