Ikke forsvindende udslæt på penis

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Gæst

Ikke forsvindende udslæt på penis

Indlæg af Gæst »

Kære Per Holm Knudsen.

Jeg fik for nogle måneder siden, enormt meget rødt udslæt på min glans. Jeg tog til lægen og fik at vide at det var svamp, hvorefter jeg fik nogle fluconazol piller for det: Problemet er at pillerne ikke virkede, efterfølgende prøvede jeg med creamer som, Brentan og Canesten. Det virkede heller ikke.

Med tiden har udslættet været aftagende, blevet mindre og ikke så synligt som det har været, men det vil ikke gå væk.. Det hverken klør svier eller noget som helst det er der bare. Jeg blevet meget bekymret over om det kan være peniskræft? Tror du det kan være tilfældet, jeg er kun 19 år??
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ikke forsvindende udslæt på penis.

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Hvis man er bekymret for om et udslet på pikken skulle være peniskræft, så skal man fortælle til lægen, at man har den bekymring. Hvis lægen siger, at der er noget andet, giver en noget der ikke virker, og man stadig er bekymret, så skal man sige det til lægen. Læger kan tage fejl - osse om kræft. Det ved jeg af egen erfaring!

Kræftens Bekæmpelses side om Symptomer på kræft i penis, kan du læse nærmere om peniskræft og se billeder af udslet.

Og husk, hellere besøge lægen én gang for meget end én gang for lidt!

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"