Penisringe

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Niels Erik

Penisringe

Indlæg af Niels Erik »

Hej Per (og andre)

Jeg skriver, da jeg for ikke så længe siden købte mig en penisring fra en side med sexhjælpemidler, da de skrev på siden og, at jeg havde læst andre steder, at det kunne hjælpe mig med nogle problemer, jeg havde haft med min kæreste i forhold til at holde min rejsning.

Selvom jeg synes at fornemme en lille virkning. Jeg holder rejsningen i 5-10 min yderligere end mine normale 2-3 min. Så synes jeg stadig problemet består med, at min rejsning foretager sig.

Bruger jeg produktet forkert eller er det den forventede virkning, at det blot er en forlængelse og ikke en udelukkelse af problemet?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Penisringe

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Niels Erik

Det er lidt svært at svare på, idet jeg ikke ved, hvor gammel du er, hvor længe problemet har stået på, om du sagtens kan holde rejsningen, når du ikke er sammen med din kæreste osv. Så fortæl lidt mere om problemet.

I øvrigt må man højst have en penisring på i ca. 20 minutter. Sidder ringen for længe på, vil den kunne ødelægge vævet i penis / pikken og vil kunne give erektionsforstyrrelser.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"