Sounding

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Kim

Sounding

Indlæg af Kim »

Hejsa.
Jeg er en ung mand som har lidt sjove fantasier og lyster
Jeg er blevet ret betaget af noget der hedder sounding, hvor en rund genstand på 4-8 mm i diameter føres ind i urinrøret.
Jeg har en kammerat der gør det en del og det ophidser mig meget se.
Jeg er bare lidt usikker på om det er skadeligt? Den skal jo ikke så langt ind at det er i nærheden af blæren eller noget.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sounding

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kim

Ja, seksuelle lyster og fantasier kan tage mange retninger. Personligt har jeg ikke den store viden om og ingen erfaring med sounding. Det har altid forekommet mig ret risikabelt, på en anden side så har jeg for et par år siden fået foretaget en kikkertundersøgelse af blæren, og der går man jo osse ind via urinrøret. En undersøgelse der sikkert udføres mange gang hver dag.

Jeg har - som du sikkert osse har - kigget lidt på nettet efter oplysninger, og fandt bl.a. dette:

What happens when "sounding" goes wrong?

John D McCarron
Studied Cybernetics & Life (biological) at University of California, Los Angeles

"Sounding" refers to the practice of inserting objects or tools into the urethra for sexual pleasure. When sounding goes wrong, it can cause a variety of serious medical problems and complications.

Some of the potential problems that can arise from sounding include:

1. Urinary tract infections: Inserting foreign objects into the urethra can introduce bacteria and other pathogens, leading to infections.

2. Urethral trauma: The delicate tissues of the urethra can be easily damaged by the insertion of objects. This can cause bleeding, pain, and other complications.

3. Perforation: If an object is inserted too deeply or forcefully, it can perforate the urethra, causing a hole or tear.

4. Obstruction: Objects that become lodged in the urethra can cause a blockage, preventing urine from passing through and leading to a medical emergency.

5. Sexual dysfunction: Repeated or prolonged sounding can damage the nerves and tissues in the urethra, leading to sexual dysfunction and difficulty achieving or maintaining an erection.

It is important to note that sounding carries a high risk of complications, and should only be performed by experienced individuals using proper equipment and techniques. If you experience any pain, bleeding, or other symptoms after sounding, seek medical attention immediately."

Så hvis, du skal prøve det, så er det nok en god ide, at starte med en med erfaring og med helt rene instrumenter.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"