Kuldepunkter på penis

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Jan

Kuldepunkter på penis

Indlæg af Jan »

Hej,

Jeg tror jeg har lavet noget meget dumt. Jeg har hårvækst et godt stykke op af penis, så derfor har jeg købt mig sådan en hår laser fjerner. Den har jeg så brugt så jeg kunne fjerne nogle af de hår, men efter jeg brugte den havde jeg det somom jeg skulle tisse hele tiden, og jeg havde også nærmest sådan at jeg kunne mærke en puls, i højre side af roden af penis. Det er så mere eller mindre gået væk nu, men jeg har fået sådan nogle mærkelige kuldepunkter op langs siden af penis, og i midten af testikelposen. Sommetider føles det meget koldt, og somom der ikke kommer blod til at "varme" stederne op. Det er ikke sådan at jeg har mistet følelsen nogle af stederne. Men det føles bare meget koldt, og det er somom jeg ikke kan varme det op med mine hænder eller noget.

Hvad kan der være sket ? og er det noget der går over ? det er nok 2 måneder siden nu

Mvh Jan
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kuldepunkter på penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jan

Ja det lyder dumt at bruge den slags apparater på sine ædlere dele. Jeg kender ikke det pågældende apparat og ville ikke selv turde bruge det. Det kunne tyde på, at du er kommet til at beskadige nogle nerver i huden. Om det går i orden igen ved jeg ikke, det kommer an på den evt. beskadigelses omfang. Det er nok noget du skulle snakke med din læge om, han/hun ved måske mere om den slags end jeg gør.

OBS! Hårfjerning kan uden problemer ske med en elektrisk barbermaskine og en engangsskraber.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"