Mindreværd pga pikkens størrelse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Nikolaj

Mindreværd pga pikkens størrelse

Indlæg af Nikolaj »

Hej Per,

Jeg skriver for at spørge om der er kommet nogle "seriøse"/videnskabelige metoder til at forstørre pikken?
Mit problem er det at når jeg deltager i idræt og derefter skal i bad så føler jeg et KÆMPE mindreværd pga min pik som jeg kan se er ret lille i forhold til mange andres. Jeg har i perioder decideret undgået at dyrke idræt fordi jeg ikke vil konfronteres med mit "problem". Dette bidrager til en social isolation. Min pik i erigeret tilstand er i orden men det er i slap tilstand at problemet er. Jeg har virkelig svært ved at acceptere den del af min krop som den er og derfor kommer tankerne om et kirurgisk indgreb.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mindreværd pga pikkens størrelse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Nikolaj

Nu skriver du ikke noget om, hvor gammel du er, husk at du vokser til i begyndelsen af 20'erne?

Den eneste metode, jeg kender til, der undersøgt videnskabeligt, har jeg omtalt her: :idea: Penis i stræk (Sexologi-blog)

Og ellers så kunne du jo prøve at læse, hvad jeg har skrevet her:
:idea: PSYKE & SEX om Penis - Pikken - størrelse. Læs specielt om svedskemodellen og blodpølsemodellen.
(Vi er ikke de eneste svedsker :1:)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"