Penis, fungerer ikke som før..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Anonym19

Penis, fungerer ikke som før..

Indlæg af Anonym19 »

Hej Psyke-sex!
Jeg har haft dette problem i næsten halvandet år, og jeg ved ikke hvad i alverden jeg skal gøre, har prøvet dit og dat, kigget på flere forskellige hjemmesider, men har aldrig fået mit svar NOGLE som helst steder.

Det handler om, at jeg får ondt i penishuden eller hvad man kalder det, og når jeg trækker forhuden tilbage. F.eks. hvis jeg onanere så gør det ondt, og når jeg har sex gør det rigtig ondt, det er en virkelig ubehagelig følelse.

Årsagen har været, at jeg fik svamp på penis, også fik jeg nogle revner, og det begynde at bløde osv. også stoppede jeg med at have sex med min kæreste et stykke tid, og lod det hele.

Stadigvæk efter det er helet gør det ondt, og jeg har spurgt min læge om hvad der kunne være galt, også så han at det var "irriteret" hud eller noget lign. også spurgte jeg hvad jeg kunne gøre ved det, og han sagde intet. Også spurgte jeg om en salve af en slags, også sagde han at jeg kunne bruge en salve jeg havde fået før som var en "steroidsalve".

Synes intet har virket, og jeg håber ikke mit sexliv er ødelagt, og min penis bliver sig selv igen! Før det med svamp har der aldrig været problemer, først efter! :-( håber i kender en løsning!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Penis, fungerer ikke som før..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym19

Der har åbenbart ikke været meget hjælp at hente hos din læge, så jeg vil foreslå dig, at du får en henvisning til en hudlæge eller til en dermatologisk afdeling på et hospital, så du kan få den rette behandling. Det kan jo være, at man f.eks. skal bestemme hvilken svamp, der angriber dig, og hvad der gør, at lige netop du har svært ved modstå et svampeangreb. Bliver din kæreste behandlet for svamp?

Se under SVAMP

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"