Revnet hud penis

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Hansen

Revnet hud penis

Indlæg af Hansen »

Hej Per

Først tak for en fantastisk hjemmeside.
Utroligt alle de emner der er - du kan ikke få tid til meget andet end at sidde her og besvare spørgsmål..:-)

Nu til mit spørgsmål.
Jeg er en mand, som for ca. 1½ år siden desværre var en tur i byen.
Desværre fordi jeg var sammen med en anden og har en kone hjemme.
Jeg modtog ubeskyttet oralsex - vidste ikke der var risiko ved dette.
Få dage efter, måske en uge, revnede huden under glansen, med en del svien og væsken til følge.
Jeg troede på daværende tidspunkt, der var tale om svamp.
Da det havde stået på i ca. 14 dage gik jeg på apoteket og købte Canesten 1%.
Da jeg havde brugt dette i et par dage, fortog svien sig og revnerne gik væk.

Jeg har lige siden haft "ondt" i penisglans. Huden under glans har været rød og irriteret.
Og når jeg havde sex, sprækkede huden bag glans, og det blødte en del.
Troede i begyndelsen, der var tale om dårlig samvittighed, men har så læst om Balanitis, som man kan få af mange ting.
Bl.a vask med alm. sæbe - har jeg altid gjort - og Herpes.
Har derfor gennem et stykke tid været omhyggelig med ikke at bruge sæbe til de nedre dele, og det røde er nu næsten væk.
Lige til i aftes, hvor jeg efter badet som altid tørrede mig. Her sprækkede huden bag glansen igen - dog kun 2 steder. De 2 sprækker er i dag næsten væk - ca. 18 timer senere.

Nu vil jeg gerne vide... Har læst Herpes kan se ud på mange måder. Kan 1. udbrud af Herpes godt vise sig som væskende revner - ikke blod - under glans?
Og kan næste udbrud godt kommer 1½ år efter - og bare som 2 sprækker, som først kunne mærkes, da de kom?
Og kender du årsagen til, at huden under glans sprækker?

Det var en del spørgsmål, men håber du gider svare.

På forhånd tak
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Revnet hud penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hansen

Som du selv er inde på, så kan revner i huden opstå af flere grunde f.eks. svamp. Jeg er jo ikke læge eller for den sags skyld hudlæge, og dit tilfælde lyder som en klar henvisning til en hudlæge.

Nogle mænd får hudgener af den helt enkle årsag, at de går i alt for stramt undertøj/tøj, som umuliggør luft at komme til huden, og med alt for meget varme. I øvrigt får mange mennesker hudgener, revner, tør hud, kløe m.m. på denne årstid - vinter.

Tak for rosen. Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"