Nedsat følelse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Den bekymrede

Nedsat følelse

Indlæg af Den bekymrede »

Hej, jeg er en dreng på 18 snart 19, jeg blev omskåret da jeg var 13, og kan mærke markant forskel på hvor følsom den var dengang pg på hvor følsom den er nu. Er der noget du kan anbefale evt. At få følelsen igen på en måde eller smøre den i creme så noget af den "hårde" hud kan reduceres?? Et eller andet måske at få forhuden igen? Hjælp er seriøst træt af at skulle rykke ved den hele tiden når jeg løbe træner eller andet det er generende for mig os under samleje mærker ikke det store :( måske man kunne lave en lille lomme ud af et eller andet til den så den ikke gik og gned op af underbukserne hele tiden, hvilket måske ville kunne forhindre at der kom mindre "hård" hud?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Nedsat følelse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den bekymrede

Hvorvidt du kan få rekonstrueret lidt af forhuden, det må du snakke med din læge om. Med hensyn til en "lomme", så findes det vist allerede, se f.eks. på denne side om Erotisk Undertøj.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Den bekymret

Re: Nedsat følelse

Indlæg af Den bekymret »

Hej Per, synes ikke rigtig jeg fik svar på mit spørgsmål er der noget jeg kan gøre få at få følelsen igen eller noget så jeg kan reducere den hårde hud?

Har et til spørgsmål kan omskæring gøre at selve penis ikke vokser nu hvor den ikke har noget hud at strække af?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Nedsat følelse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den bekymrede

Du kan ikke gøre noget specielt for at øge følsomheden ud over evt. at smøre pikhovedet med noget hudcreme. Ved samlege kan du/I finde frem til de stillinger, hvor du mærker mest.

Omskæring har ingen betydning for pikkens længde og tykkelse at gøre, det handler alene om, hvilke gener du har arvet.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"