Han forvirrer mig

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORSKELLIGE BEHOV
Besvar
Confused
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 24. jul 2007 12:49

Han forvirrer mig

Indlæg af Confused »

Hej, jeg ved ikke om det her er det rigtige sted at skrive dette. Eller om en kan hjælpe mig med hvordan en mand ser på det..

Mig og min kæreste har været sammen i et år. Jeg er lige fyldt 21, og han er 24. Han tænder meget på anal-sex, og dominans. Det er faktisk det eneste problem i vores forhold. Det betyder så meget for ham, at han er parat til at gå fra mig pga det. Hvis ikke allerede han er gået fra mig.

Jeg har aldrig prøvet anal-sex og dominans, og tanken gør mig nervøs, nok fordi jeg ved hvad han vil have, og jeg ikke har givet ham det. Og nu har jeg nærmest en deadline. Jeg har hele tiden vidst det var det han ville have, så det er ingen overraskelse.

Vi har holdt en lille pause et par gange over det, fordi jeg ikke kan tage initiativ, og få det overstået. Nu er han så ved at gå fra mig. Igen en pause nu, han skriver han savner mig, elsker mig, og at han er sikker på han vil være sammen med mig. Men det såre ham at han føler han såre mig, og han syntes ikke det er fair overfor mig..

Jeg er nået frem til at gi det et forsøg, for jeg giver ikke så let op, som han åbenbart gør.

Hvad skal jeg gøre? - han ved alt det jeg føler?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Han forvirrer mig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Confused

Det er i hvert fald vigtigt, at man kan finde en overenskomst i et forhold omkring de seksuelle lyster, der betyder meget for den enkelte - ellers kommer det ikke til at gå. Så derfor er det jo meget forståeligt, når din kæreste siger, at det er bedre at slutte forholdet, hvis du synes, at det er for svært og ubehageligt for dig.

På den anden side så kan du jo ikke vide om, det er noget, du vil kunne synes er dejligt eller måske lige frem spændende, hvis du går med på legen. Hvis I netop kan gøre det til en leg fremfor et problem, så er det ikke så lidt lettere at have med at gøre. Hvad er det du frygter ved analsex og dominans?

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Analsex og om S/M.
:idea: Og kig under ANALSEX og MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM) i kategorien OM SEKSUALITET her i PSYKE & SEX DEBAT

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Måske er problemet netop partnerens tilgang til problemstillingen. Jeg synes nærmest han brænder sine broer, når han stiller et sådant ultimatum op. Enhver lyst og nysgerrighed efter at prøve dette nye, måske lidt intimiderende, seksuelle aspekt, må da forsvinde som dug for solen, hvis man føler sig presset ud i det.

En tålmodig og kærlig tilgang til det, er da den eneste rigtige måde for hendes partner.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Han forvirrer mig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ja, hvis ungersvenden udviklede sin følelsesmæssige intelligens en smule ville det næppe skade :1:, men det lyder ikke rigtigt som om der er basis for det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FORSKELLIGE BEHOV"