Tanken om en elsker, men jeg er gift

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORSKELLIGE BEHOV
Besvar
Birthe

Tanken om en elsker, men jeg er gift

Indlæg af Birthe »

Jeg er en kvinde i min bedste alder, som er gift med en rigtig dejlig mand og vores sexliv fungerer upåklageligt!

Kort sagt, så mangler jeg ikke noget fra min mand.

Men... Jeg har en god ven som jeg tidligere har haft et seksuelt forhold til for rigtig mange år siden.

Jeg fantaserer om at have ham som elsker, ikke fordi min mand ikke duer eller fordi der er problemer mellem os, for det er der absolut ikke.

Men sex med min ven er anderledes, vildt, dyrisk og helt egoistisk!
Han kan noget som min mand ikke kan, der er bare noget ved sex med ham, som der ikke er sammen med min mand.

Jeg ser min ven nogle gange om måneden og han besøger også os og er en del af vennekredsen.

Min mand er meget åbensindet omkring sex og vi er aktive swingere og har været det i en del år efterhånden, men det er jo noget vi gør sammen.

Min fantasi/tanke bliver mere og mere pågående jo længere tid der går og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tackle det, for det er ved at få taget overhånd.

Jeg er nået til det punkt hvor det er umådeligt svært at besøge min ven alene, fordi han kan tænde mig med et enkelt blik...Og det ved han godt. Der har altid været en stor seksuel tiltrækning mellem han og jeg.

Jeg føler jeg er på vej ud på farlig grund, for min selvdisciplin svækkes hele tiden ifht. ham og jeg ved det ender med jeg giver efter for hans frække insinueringer og handler udfra lyst og ikke udfra moral.

Jeg har brug for den vilde, uforpligtende, rå, eksperimentelle sex med ham, hvor der ikke er indblandet følelser af nogen art... Bare dyrisk sex.

Men hvordan får jeg lige givet udtryk for det til min mand gennem 15 år, uden han tager det som et nederlag eller som om han ikke er god nok?

Hvad mener du jeg skal eller kan gøre?

Mvh. Birthe
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tanken om en elsker, men jeg er gift

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Birthe

Tjah, det er jo ikke helt nemt, hvis ikke du bare siger, at den eneste, der har monopol på din seksualitet, er dig selv - og så blot er sammen med din gamle elsker uden at sige noget til din mand.

Du kunne jo bringe det mere principielle på banen, om hvordan I hver især vil have det, hvis den anden af og til var sammen med en anden (alene). Det kunne jo være, at han osse gik med hemmelige lyster, som ikke er et udtryk en mangel, men derimod er en udvidelse af jeres seksuelle spekter. F.eks. vil jeg da tro, at det måtte være nemt at komme ind på, når I har svunget jer blandt andre swingere.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FORSKELLIGE BEHOV"