Kærester

Her kan DRENGE komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM PIGER
Besvar
mig 15 år

Kærester

Indlæg af mig 15 år »

hej alle.

jeg har i nogle måneder haft et slags tomrum, når jeg er ikke er sammen med mine venner er mega ulykkelig. Jeg har været forelsket i den samme pige i ca 4. mdr, og jeg har prøvet alt muligt hun gider mig ikk og jeg har fattet det, men her for ikke så længe siden er hun begyndt at komme sammen med en af mine bedste venner hvilket jeg synes er uretfærdigt når han kun skulle bruge højst 2 dage på at score hende... men nu er jeg rimelig ligeglad og på sammen tid lidt jaloux men det er ikke så galt... men jeg ved bare ikke hvorfor jeg har det på sådan en mærkelig måde når jeg er alene... tror at det er fordi at "jeg" ikke har en kæreste og jeg fatter det bare ikke det er som om at de på en måde ikke gider mig, og det er måske fordi at jeg ikke er spændende eller har charme og på den måde får man jo aldrig er kæreste.. der skal jo være noget spændende over mig før de gider ikke?
Pernille

Kærester 2

Indlæg af Pernille »

Hej dig.

Det der med tomrummet tror jeg er meget normalt, det har jeg osse en gang imellem. Men det der med din ulykke tror jeg mere er en form for sorg/jalousi over hende pigen, og når du så er sammen med dine venner glemmer du det for en tid. Men det mest relevante (synes jeg) er nok at bruge meget tid sammen med dine venner og så få snakkede om hvordan du har det.

Bare fordi man ikke er enten spændende eller har charme, betyder det ikke at man aldrig får en kæreste. Hvad med din personlighed? Sød, sjov, glad, følsom, loyal? Jeg er sikker på du har nogle kvaliteter som en eller flere piger vil falde for. Alle er jo forskellige og alle falder for noget forskelligt :) Du skal bare vise hvem du er.

Du behøver ikke være anderledes for at være dig selv,
men du behøver at være dig selv for at være anderledes!

Held og lykke med pigerne fremover :D

Pernille 15 år
mig 15 år

Kærester 3

Indlæg af mig 15 år »

jamen tak da...

jo vi var på lejrtur her for leden og det var vi i badeland, og alle pigerne snakkede om min krop osv... men alligevel det hjælper mig jo ikke... tror at det er fordi at på min skole handler det meget om udseende og hvordan man opføre sig! hvilket der gør at pigerne sikkert ikke gider mig... jeg fortryder altid bagefter når vi fx sad sammen i hytterne at jeg ikke sagde noget mere.. men når jeg er der så tør jeg sgu ikke alligevel, og det er træls for så lære de jo mig aldrig rigtig at kende... okay jeg gik da med til at få massage af pigerne, men altså fik ikke rigtigt snakket med nogle af dem alligevel
Pernille

Kærester 4

Indlæg af Pernille »

Kender det kun alt for godt, det der med genertheden og det modsatte køn ;) Men generthed kommer tit af usikkerhed og måske lidt manglende selvtillid.
Når jeg skal ud og score en dreng, plejer jeg altid give mig selv en masse selvtillid ved at sige foran spejlet at jeg både ser godt ud og er mega sød. Det lyder måske en smule åndsvagt at snakke med sig selv, men det virker hvis du har gjort det et par dage :)
- skøre idéer er som regel de mest effektive
Mig 15 år

Kærester 5

Indlæg af Mig 15 år »

ja det er rigtig nok har jeg har selv gjort det der jeg skulle prøve at score hende der pigen jeg var vild med, men man skal jo bare finde på noget at sige når man er sammen med dem så, og det er jo også det der er det sværeste, men det må jeg jo så få gjort noget ved
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kærester

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej mig

Det er da meget forståeligt, at du er ked af, at pigen ikke vil have dig, når du nu synes, hun er så dejlig, og så scorer en af dine bedste venner hende uden de store anstrengelser, det er da bare så uretfærdigt, så det vil noget, øv!. Men nu er det engang sådan, at kærlighed og forelskelse ikke har noget med hverken retfærdighed eller fornuft at gøre, nok langt snarere med små kirtler i næsen :) og erfaring at gøre. Og at turde at stå frem som sig selv.

Jalousi, eller som det nok snarere er her misundelse, er jo i virkeligheden bare et udtryk for, hvad du længes efter. Det er naturligt at have de følelser, det er naturligt at længes efter noget, og længslen vækkes jo, når det er lige for næsen af en.

Tomrummet er jo osse naturligt. Du har været optaget af at få fat i pigen, været forelsket i hende og nu har du opgivet, og derfor er der et naturligt tomrum, inden den næste interesse/pige kommer.

Jeg kan rigtig godt lide Pernilles lille mundheld:
Du behøver ikke være anderledes for at være dig selv,
men du behøver at være dig selv for at være anderledes!


Tag det mundheld til dig og husk, at hvis du ikke gør noget, så er du osse sikker på at der ikke sker noget. Kærlighed vil altid give knubs og blå mærker på krop og sjæl, og det er mærkerne og knubsene værd.

Da jeg for mange år siden var i din alder, havde jeg det lige som dig, men efterhånden lærte jeg at finde ud af det med pigerne/kvinderne, og det er jeg sikker på, at du osse vil. Så spring ud i det, piger bider kun, når de har det rigtig dejligt :).

Betragt det som at øve dig og ikke som, at du nu skal være verdensmester i at snakke - hvilket piger/kvinder i øvrigt ofte er langt bedre til end vi hankønsvæsner :).

Held og lykke med det og fortæl hvordan det går.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OM PIGER"