Forvirret og forelsket

Her kan DRENGE komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM PIGER
Besvar
knocklepockleman

Forvirret og forelsket

Indlæg af knocklepockleman »

Hej Per jeg er en dreng på 15 år.
Der er en pige fra min klasse som at jeg er blevet forelsket i og det har jeg så været i 1 måned ca.

Jeg kan slet ikke få hende ud af hovedet tænker på hende det meste af dagen. :flov:
Har ikke talt med hende da jeg er mega genert, den længste sætning jeg har sagt til hende er noget så dumt som "du er lille", har skrevet lidt med hende engang i mellem over Facebook og sådan.

Jeg kunne sagtens skrive en hel roman nærmest om hvad jeg føler for hende og hvilke problemer jeg har :? men da det ikke vil hjælp mig så...

Mit spørgsmål er: Har du nogen ide til hvad jeg kan gøre? Hvordan jeg kan komme ud af denne skal og måske endda ende med at blive kæreste med hende??

Tak for alle svar hilsen knocklepockleman

P.S alle der læser dette er velkomne til at svare har brug for alt det hjælp jeg kan få... :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forvirret og forelsket

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej knocklepockleman

Det, du først og fremmest har brug for, er mod! Mod til at kontakte hende med risikoen for, at hun siger nej tak. Det tror jeg, at langt de fleste drenge og piger - mænd og kvinder kender til, angsten :( for et afslag, angsten for evt. at falde igennem, når man nu har så mange følelser involveret.

Men: Modet til at turde giver evnen til at kunne. Med andre ord, det handler om at øve sig! Denne pige bliver næppe den sidste, som du forelsker dig [ramt] i, det vil ske flere gange i dit liv.

Så hvad risikerer du ved at kontakte pigen og sige til hende, at du synes, at hun er en dejlig pige [love], som du gerne vil lære mere at kende?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OM PIGER"