Super sød kassepige

Her kan DRENGE komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM PIGER
Besvar
Erheltblank

Super sød kassepige

Indlæg af Erheltblank »

Hej Per.
Jeg er 17 år.
Jeg skriver fordi at jeg har fået et lille crush på en kassepige som er i den lokale eurospar.
Jeg har været der nede et par gange hvor jeg er blevet betjent af hende. Og hver gang jeg har fået øjenkontakt med hende er jeg blevet helt varm inde i, for derefter at gøre noget dumt som glemme at tage mod bytte penge og sådan, lægge æggene nederst i posen.
Kan heller ikke få hende ud af hovedet...
Det er dog lykkedes mig at smile til hende nogle gange og hvor hun har smilet tilbage til mig.
Når jeg så er på vej ud med mine af butikken har jeg lagt mærke til at hun har kigget den retning som jeg er gået og nogle gange har jeg også set et smil (men er lidt nærsynet så har ikke kunnet se om det var til mig)

Men nu vil jeg så godt videre og ved ikke om jeg tør/hvordan jeg skal tage chancen og se om jeg rent faktisk har en chance eller om jeg bare skal opgive det.
Har ved et tilfælde fundet hende på Facebook pga vi har nogle fællesvenner. Men er ikke sikker på om jeg kan tage kontakt til hende på den måde eller hvordan jeg skal bære mig ad.

Så hvis du eller nogen anden kan give mig et råd om hvordan jeg kommer ud af dette eller om jeg bare skal opgive det så vil jeg være meget taknemmelig.

På forhånd mange tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Super sød kassepige

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Erheltblank

Det husker jeg godt fra, da jeg var ung :flov: :roll: :1:

Kan du ikke se på Facebook, om hun har en kæreste? Hvis hun ikke har det, så kender du jo hendes navn, og så kan du jo sørge vennerne, om de ved, om hun har en kæreste. Og så kunne du jo bare spørge hende lige ud, om hun har lyst til at gå med dig i biografen, på cafe eller noget helt tredje. Og enten siger hun ja tak, eller osse siger hun nej tak - og så er det det. Man dør ikke af en afvisning.

Som gode gamle Bob Dylan sagde: "If you don't take a chance, you won't dance." (Hvis du ikke tager en chance, vil du ikke komme ud og danse.) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Erheltblank

Re: Super sød kassepige

Indlæg af Erheltblank »

Hej Per.

Tak for svaret. Det virker ikke som om hun har en kæreste og havde en god mulighed her i dag men er bare helt vildt genert. Så jeg turde ikke tage chancen.
Det gik bare som det plejede bortset fra jeg hun dog sagde hej til mig inden hun havde scannet mine varer. Jeg sagde hej tilbage men turde bare ikke spørge videre, så derefter blev det bare det sædvanlige smil.

Ved jeg ikke kan/tør spørge hende direkte. Men jeg har så tænkt at jeg kunne ansøge hende på Facebook, og sende en besked om hvorfor jeg ansøger og hvem jeg er så hun ved hvem.

Men mit dilemma er så bare er det måske lidt for stalker-agtigt?

På forhånd tak for et hvert svar, håber du kan hjælpe mig her.

Med venlig hilsen Erheltblank.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Super sød kassepige

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Erheltblank

Det lyder da som en go ide. Prøv den. [thumbsup] :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OM PIGER"