Analsex?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ANALSEX
Besvar
Lika

Analsex?

Indlæg af Lika »

Jeg undrer mig over, at mange mænd er så fokuserede på analsex (heldigvis ikke min egen). Hvorfor? Hvad er der i vejen med fissen? Hvorfor er den ikke længere god nok? Jeg finder tanken om analsex utrolig frastødende, men så er det jo godt, at ingen tvinger mig Men af samme grund kan jeg ikke lade være med at undre mig over hvorfor så mange mænd og kvinder godt kan lide det. Jeg bryder mig ikke om at nogle mænd forsøger at "overtale" deres kærester til analsex. Er det ikke også kun manden der har g-punkt i endetarmen? Er det ikke mest rimeligt at manden afprøver det med en dildo først, så han kan fortælle sin kæreste hvad der er så godt ved det?
Kai

Analsex? 2

Indlæg af Kai »

Nu blander jeg mig så lidt.

Følelsen at køre 'den' frem og tilbage i endetarmen og fissen er forskellig og derfor forskellig form for nydelse.

Tror heller ikke nødvendigvis det er mænd alene der er fokuserede på det. Jeg har været sammen med piger som var mere vilde med det end jeg selv....

At du så finder det så frastødende er din sag og du kan så glæde dig over ikke at blive presset til det.

Sex skal være godt for alle medvirkende og er under ingen omstændigheder noget man skal gå med til for at glæde en (eller flere) anden.
Lika

Analsex? 3

Indlæg af Lika »

Men er nydelsen bedre analt? (Fordi fissen for eksempel er for slap) Og ville du gerne selv prøve at få en dildo i røven?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Analsex?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lika

Jamen hvis man m/k ikke spørger så bliver man m/k jo ikke klogere :1:.

Det er mit indtryk at nogle seksuelle praksiser osse er en del af et modelune, så er det piercing der er "in", så er det analsex der er "in", så er det s/m der er "in" osv.

Nu er der nok forskel på oplevelsen for den, der har pikken ,og den der har endetarmen :1:. Nogen mænd oplever måske, at endetarmen kan være strammere end kussen, når nogen kvinder har født og er kommet op i årene, det kunne være en grund. En anden grund kan være den almindelige lyst til at eksperimentere. For den der modtager analsex gælder det, at hele bækkenbunden er en erogen zone - et lystfyldt område, og nogen kvinder kan få orgasme udløst fra endetarmen.

Hverken mænd eller kvinder har et "G-punkt" i endetarmen. Hvad der nok menes er, at mænds prostata ligger lige over tarmen, og at den kan blive påvirket ved analsex. I øvrigt er der nok langt flere bøsser, der ønsker at modtage analsex end dem, der ønsker at give analsex - hvilket jo nok refererer til at endetarmen er en erogen zone.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Analsex og om Prostata.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 15. feb 2009 16:47, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
prøver

hhmmm

Indlæg af prøver »

øøhh.. har et spørgsmål:

nogen der har nogle fif eller nogle steder man kan læse tips omkring gode stillinger, og metoder til analsex?

vil gerne lige sige at jeg er kvinde og det er først nu med min nuværende fyr jeg føler mig tryg til at ville prøve det... der har været andre der har prøvet at overtale mig men sagde nej tak og syntes dengang at det var ulækkert og bestemt ikke for mig... men med trygheden kom osse nysgerrigheden og vi prøvede lidt...

har så haft at det har gjort ondt bagefter og derfor røg min lyst lidt så hvis der er nogen med gode råd udover at bruge glidecreme+ kondom er de meget velkomne til at vare :) på forhånd tak..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: hhmmm

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Analsex
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
MrMikis
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14. apr 2009 05:45

dildo i røven

Indlæg af MrMikis »

Hey Lika.

Jeg vil bare lige sige jeg har prøvet at få en dildo op i røven og det er faktisk slet ikke så slemt og føles vidunderligt når de vibrerer det kilder i hele kroppen og det går lige ned i pikken så men har nemmere ved at få orgasme!

Ja, det føles også mere intimt og lækkert og stramt på en fyr at tage en kvinde i anus i forhold til fissen. Jo fissen er også skønt hvis den er glat.. :D
Mrmikis
Besvar

Tilbage til "ANALSEX"