Gode råd analsex?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ANALSEX
Besvar
kvinden

Gode råd analsex?

Indlæg af kvinden »

Hej Per og andre.
Jeg er en kvinde på 36 år. :)
Jeg søger gode råd til analsex. Min kæreste og jeg har et rigtig godt sexliv, men det sidste stykke tid er han begyndt at stikke en finger op i mit røvhul samtidig med at han slikker mig. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg synes det er godt eller ej. Han har spurgt om jeg har lyst til at prøve, men ved ikke endnu om jeg vil. Han tænder helt vildt på det.
Jeg har prøvet det en´gang for mange år siden, det var ikke en god oplevelse, jeg kan huske at jeg havde mange smerter bagefter. :?
Mit problem er at jeg har et lille stramt røvhul og jeg kan mærke at når han stikker en finger op strammer det og jeg har svært ved at slappe af. Jeg tænker også meget på om han får lort på fingeren (undskyld sproget) men jeg synes det er lidt pinligt, hvis han gør.
Han er rimelig godt udrustet og jeg er bange for at han aldrig får den ind.
Hvad har du af gode råd? Tror du det kan lade sig gøre, når jeg har et stramt røvhul? Hvad kan jeg gøre for at slappe af? Hvad kan jeg gøre for at jeg er sikker på at tarmen er ren? (jeg kan ikke skide på kommando :lol: og har altid haft svært ved det. Hvis jeg har været på ferie en uge, ja så har jeg ikke kunne komme af med noget, før jeg er kommet hjem igen)
Er der noget farligt eller noget man skal tage højde for, hvis man skal dyrke analsex?

På forhånd tak
Den usikre.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Gode råd analsex?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej kvinden

Røvhullet er jo en del af bækkenbundsmusklerne, og for mange er røvhullet osse ret erogent, ja faktisk kan nogen få orgasme fra deres røvhul :1:. Det er vigtigste er ikke at presse på, men at vente på at de forskellige muskelgrupper slapper af. Hvis du selv vil undersøge, om der kunne være noget interessant for dig i forhold til dit røvhul, så kunne du jo finde en eller anden passende genstand at indføre, f.eks. et lys eller en analdildo. På den måde kan du osse lære dig selv at slappe af. Og husk at bruge noget creme for at gøre det lidt nemmere at føre noget ind. Man kan desuden lette rengøringen ved at bruge kondom.

Ud over tempoet, så skal du/I huske, at man ikke må føre noget fra røvhullet ind i kussen pga. den righoldige bakterieflora i røvhullet, derimod sker der ikke noget ved at komme fra kussen til røvhullet.

:idea: PSYKE & SEX om Analsex

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

:D Tak for dit svar....
Mvh kvinden.
Besvar

Tilbage til "ANALSEX"