Risiko?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND
Besvar
jhbprivat
Tilmeldt bruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. sep 2015 14:05

Risiko?

Indlæg af jhbprivat »

Hej Per, allerførst tak for en super god hjemmeside.

Jeg har været sammen med en anden mand (jeg er slev mand) ikke specielt intimt.....her er hvad der foregik
Han onanerede på mig med sin hånd. På et tidspunkt slikkede han sig selv på hånden og onanerede videre på mig med samme hånd. Vores pikke rør også ved hinanden ganske kort undervejs. Mine spørgsmål er

Kan jeg være smittet med "noget" via spyttet på hans hånd og kan jeg være smittet med "noget" da vores pikke rør hinanden ganske kort?

Tak
Den bekymrede Jan
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Risiko?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jan

Som du beskriver dit møde med en anden mand, så er der næppe nogen risiko for noget som helst, altså ud over en forhåbentlig god oplevelse.

Man kan selvfølge sige, at man aldrig kan være sikker, når jomfru Maria, der var jomfru, fik en søn efter at have haft sex med en due (Helligånden hed den.) - men det er vist kun sket denne ene gang i jordens historie!. :1:

Tak for rosen. [thumbsup]

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
jhbprivat
Tilmeldt bruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. sep 2015 14:05

Re: Risiko?

Indlæg af jhbprivat »

Tak for svar.......
efter jeg var sammen med ham, så har min dårlige samvittighed og skyldfølelse sat en masse tanker igang i mit hoved. Jeg har nærmest overbevist mig selv om, at jeg kunne mærke både det ene og det andet........
Tak -
Jan
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Risiko?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jan

"Dårlige samvittighed og skyldfølelse" kan ikke bruges til så meget, hvis du havde det godt under jeres leg, så var det det. Jeres leg, som beskrevet, har været helt uden smitterisici. [thumbsup]

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
jhbprivat
Tilmeldt bruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. sep 2015 14:05

Re: Risiko?

Indlæg af jhbprivat »

Hej igen Per. Som du måske har regnet ud, så er jeg gift og sådan.......men er tiltrukket af, og tændt på det at være sammen med en fyr. Og ham jeg har været sammen med, synes vi skal kysse, og han vil også give mig oral sex. Jeg vil gerne prøve det, og kunne slappe af......uden at være nervøs for, at jeg tager "noget" med hjem til min kone....... Han forventer ikke, at jeg giver ham oral sex.
Hvad siger du....hvis jeg skal være "helt sikker"......
Tak
Jan
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Risiko?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jan

Som de multiseksuelle væsner vi mennesker er, så kan lyst og begær pege i utallige retninger. :2:

Sandsynligheden for at blive smittet med noget afhænger jo af, hvor sikker du kan være på din kammerat. At du kan være sikker på hans evt. forsikringer om ikke at være smittet af noget. I princippet kan alle slimhinderelaterede sygdomme f.eks. herpes, klamydia, syfilis og gonoré smitte ved oralsex, men sandsynligheden er lille. Hvis du kommer i munden på ham, så er der faktisk større sandsynlighed for, at du kan smitte ham med noget. :1:

En helt sikker metode er, at du har kondom på - kan fås med mange forskellige smage.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
jhbprivat
Tilmeldt bruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. sep 2015 14:05

Re: Risiko?

Indlæg af jhbprivat »

TAk Per......og et sidste - måske lidt dumt spørgsmål. Hvad med kys....... det er vel relativt sikkert for div. kønssygdomme?
......nu lyder det som om, at min kammerat er smittet med alt muligt.....det tror jeg bestemt ikke han er. Men jeg vil blot kende til den eventuelle risiko jeg løber.

Tak for dine altid gode svar.
Jan
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Risiko?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jan

Dumme spørgsmål findes ikke! Det er dumt ikke at spørge, hvis der er noget, man gerne vil vide. :1:

Kys kan først og fremmest smitte med herpes simplex, men hvis man har herpes, så ved man jo osse, at man ikke skal kysse ved udbrud.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
jhbprivat
Tilmeldt bruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 11. sep 2015 14:05

Re: Risiko?

Indlæg af jhbprivat »

Hej Per. Tak. Så skal det formentlig prøves :-)
Den herpes du beskriver er det forkølelsessår som man kan have.....der dukker op engang imellem ?
...... Og de andre kønssygdomme smitter således ikke via kys?

Tak
Jan
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Risiko?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jan

Som jeg antydede i mit første svar, så er der ikke noget der er 100 % sikkert her i verden - altså ud over, at vi nok dør en dag. Og som gode gamle Bob Dylan sagde: If you don't take a chance, you won't dance. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND"