Hvad er det han har inde i pikken?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND
Ac

Hvad er det han har inde i pikken?

Indlæg af Ac »

hej per.
vi har tidligere snakket sammen om et tilfælde jeg havde brug for lidt viden til.
men nu er jeg kommet lidt videre i min sag.

Jeg var sammen med den her mand og vi kælede lidt for hinanden...
han sagde lidt det ikke tændte ham, men kan ikke rigtigt finde ud af det. Jeg ved han har nogen problemer med potensen i forvejen så måske det også var det ikk....jeg kan ligeså godt være direkte for at få det bedste svar ikk.
Jeg fik efter lidt tid givet ham jern på og han havde såen to knuder, en der var lidt større og en lidt mindre!
tænke på om det var fordi han havde haft brækket pikken, jeg spurgte og han svarede ja men ville ikke rigtigt ind på det så undrede mig lidt om det var det. kan det være fordi den har været brækket, eller kan det være en penile implant, har læst lidt om dem, men ved ikke om han har fået det....ved han har haft tænkt på det ihvertfald.

og forresten... efter han så fik jern på kiggede han på mig og smilte og tog sin hånd over på mit jern også... jeg knappede op og puttede hans hånd ned i mine bukser, vi kørte i en bil men chaufføren opdagede intet. mens vi legede med hinanden fulgte vi bare med i trafikken og snakkede.
vi legede hele tre gange med hinanden, da vi mødtes... da vi kørte ud af landevejen og efter vi lige havde været på en bar. tror du dette har pirret ham eller gjorde han det bare fordi jeg ville som han prøvede at sige til mig?

for så havde han vel ingen grund til at røre mig vel :)
han er 49 og jeg er en fyr på 24 så der er lidt vej mellem os.

har ikke snakket med ham siden, men eftersom han er gift og nok aldrig har været sin kone utro tror du så han har fået dårlig samvittighed, evt fortrudt eller noget!?
kan man kalde det en slags affære, utroskab?

håber det er ok jeg lige fik spurgt om mere end en ting, og det ikke lige holdte sig til topic kun :)

Ac
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvad er det han har inde i pikken?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ac

Jeg tror ikke, der er tale om et implantat, sådan som du beskriver det. Måske er der tale om et par bindevævsforandringer.

Hvis han fik jern på, så er han utvivlsomt blevet pirret. Hvad hans motiver har været til samværet med dig, kan jeg af gode grunde ikke vide. Og derfor ved jeg heller ikke, om han evt. får dårlig samvittighed - nogen gør jo og andre ikke.

Hvis han og hans kone/kæreste har aftalt, at de ikke må have sex med andre, så er der tale om utroskab. Har de ikke en sådan klar aftale, vil jeg kalde det et sidespring, men det kan partneren nu osse sagtens blive sur over, hvis hun/han opdager det :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ac

Re: Svar: Hvad er det han har inde i pikken?

Indlæg af Ac »

Jeg fik lige af vide det kan være noget bindevæv og krummerik, men så undrer det mig lidt, for han havde da ikke nogen krum pik?

Jeg blev lidt forvirret over han ville røre mig og jeg måtte røre ham, altså ville man lade nogen gøre det hvis de ikke ku lide det?

Snakkede med ham og han sagde han havde ingen form for samvittighed han var voksen og ku ta ansvar!

Jeg tror ikke umiddelbart konen ved noget, og jeg tror faktisk ikke de har lavet en aftale om at se andre. De er meget familien Danmark agtige!
men har været sammen 20 30 år så forlader man nok ikke hinanden af såen en smågrund der...den kan man nok tale sig fra:)

mht til bindevæv....jeg ved at han har nogen potensproblemer, kan det skyldes det bindesvæv eller evt sukkersyge!?
og ja må da være fordi det tænder en hvis den rejser sig når de har de problemer:)
...eller måske kan man stimulere et eller andet evt for at give såen en rejsning?

på forhånd tak:)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hvad er det han har inde i pikken?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ac

Bindevævsforandringer behøver ikke altid at blive så voldsomme at pikken krummer - ellers osse er han blevet opereret for det. Både bindevævsforandringer og sukkersyge kan give rejsningsbesvær.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Krummerik.

:idea: Og kig under KRUMMERIK i kategorien OM SYGDOMME & SUNDHED her i PSYKE & SEX DEBAT

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ac

Re: Svar 2: Hvad er det han har inde i pikken?

Indlæg af Ac »

Ja men tror ikke det var opereret det føltes ikke såen, måske skulle jeg studere nærmere.

tror du manden er bisexuel siden han laver det trick der?
hvis du kigger her Hvordan lægger jeg ham på is ... kan du se jeg har fortalt dig om ham før

Jeg er stadig lidt vild med ham, men ved ikke om det kommer til at påvirke mig psykisk det her, hvis jeg har en hemmelig affære med ham!

kan ikke lægge ham på is desværre ... hvordan overvinder jeg min egen styrke til at sige stop og lukke af for ham?

jeg har ikke rigtigt ville sige det - men det er en af mine gamle lærere som befinder sig andet steds på skolen, som jeg havde den her affære med, er det normalt at blive så vilde med sine lærere?

har du ikke et ord for forelskelse i sine lærere eller ældre fyre, hvor man evt kan læse lidt om hvorfor, hvordan og hvorledes :) ?

Ac
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Hvad er det han har inde i pikken?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ac

Jeg er godt klar over, at du har skrevet de andre indlæg. :1:

Man kan godt kalde manden biseksuel, men jeg plejer nu at foretrække at snakke multiseksualitet.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Multiseksualitet.

Man kan jo sige, at du faktisk har "overvundet din egen styrke til at sige stop og lukke af for ham", for du har stadig ikke stoppet forholdet til ham :2:. Men mon ikke du mener, hvordan får du styrke til at stoppe med ham? Der er kun én måde og det er at stoppe! Hvad holde dig fast?

Det er ikke ualmindeligt, at man kan blive forelsket i sin lærer, psykoterapeut, foresatte osv. Det kan måske være det, at den anden har en position over én, der tænder, eller det kan måske være projektion af far/mor stof på den anden, og måske endog bare fordi man ganske enkelt synes godt om den anden person :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ac

Re: Svar 3: Hvad er det han har inde i pikken?

Indlæg af Ac »

ok så længe man har mulighed for at være anonym er det jo dejligt :)

jeg forstår ikke helt hvad du mener med at jeg har overvundet min egen styrke til at sige stop og lukke af for ham", for du har stadig ikke stoppet forholdet til ham" ?

Jeg ved ikke hvad det er der gør jeg ikke kan sige stop...jeg kan virkelig godt lidt ham, og jeg kontakter ham hverdag og snakker eller kommunikere på den ene eller anden måde...går så tit over stregen, men jeg får aldrig noget af vide om det var ikke pænt sagt og såen, de ting blir bare ignoreret. han er jo hele tiden positiv og kan vidst også lide at snakke med mig kan jeg fornemme, så er det lidt svært ikke at tale ikk.

jeg ved ikke om det er det med de har højere profession det betyder egentlig ikke så meget, jeg tænder bare på ham, det hele stortset.
det har sgu plaget en del og givet nogen ar i hjertet så det var mit største ønske at ku blive følelsesløs :P

jeg vil jo også gerne igen men ved ikk om det er smart eller om han gider, faktisk det det hele er stort rod :!:

tråden handlede om noget andet, men det fik jeg svar på, syntes det er et godt site du har kørende her, har læst lidt og syntes det er stort :D

A
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Hvad er det han har inde i pikken?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ac

Hvis du "overvinder din styrke" til noget, som du skriver i dit indlæg, så ødelægger du din styrke :1:. Det er såmen bare den gamle dansklærer der rører lidt på sig :2:. Det du har brug for er ikke at overvinde din styrke, du har brug for at opbygge din styrke til at sige nej til ham :1:.

Det eneste der hjælper i din situation, hvis du ikke vil have ar i hjertet, er at stoppe din relation til ham. Find dig en anden at kaste dit hjerte på [love] .

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ac

Re: Svar 4: Hvad er det han har inde i pikken?

Indlæg af Ac »

JA jeg kan ikke sige nej, og efter noget tid hvor jeg ikke har hørt fra ham eller snakket med ham blir jeg helt irriteret og så går det desværre ud over ham!
Det er lidt sørgeligt, det utrolige er nok han stadig snakker med mig, når jeg er så irriterende, og når han ved jeg har følelser for ham!
Et eller andet sted burde han være den voksne i forhold til os og sige fra, ved ikke hvordan jeg ville få det med det...men måske nok det som skulle til.

Hvis det var så let bare at kaste sit hjerte på en anden havde jeg gjort det, men hver gang jeg har forsøgt har mine følelser været for stærke for ham, og jeg har måtte opgive den midlertidige kærlighed, jeg havde fundet forgæves!

Har nogen gange selvmordstanker over det, ved godt det er dumt, og den slags skal man ikke gøre for en anden, men det er ikke for en anden jeg gør det, det er fordi det gør ondt inde i kroppen!

Jeg har gået til psykolog og psykiater det sidste halve år og stadig har jeg ikke rykket mig nogen vegne!
Kan man blive drevet af den der afhængelighed...?
Man kan vel blive afhængelig af alt ikk
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: At slutte en kærlighed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ac

Det gør ondt at slutte en kærlighed, og jo mere håb der er investeret i forholdet, jo sværere er det at opgive håbet. Og der findes ingen andre måder end at gå gennem smerten og at undlade at gøre det, som som får sårene til at springe op igen - nemlig at gå tilbage til noget, der alligevel ikke bliver det man ønsker.

Hvordan hindrer du dig selv i at rykke dig?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ac

Re: Svar: At slutte en kærlighed

Indlæg af Ac »

Jeg ved det ikke helt. måske at der hele tiden er håb....selvom jeg tar kontakt hverdag holder han den ved lige også selvom jeg snakker lidt frækt til ham!
jeg burde egentlig stoppe men jeg kan næsten ikke få mig selv til det heller!
jeg har egentlig brugt to år på at kunne komme til det jeg har prøvet, men er lidt ivrig efter mere, men det er jo ingen tid i forhold til dem som har brugt 20-30 år på deres forhold vel!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Frit valg

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ac

Det er jo et frit valg, hvad man vil bruge sin tid, energi og liv på. Nogen bruger meget tid på at håbe på noget vil ske, andre bruger deres liv på de reelle muligheder. Hvis håbet først og fremmest producerer smerte, hvad er der så egentligt at håbe på!

Nu ved du, at det er håbet, der gør det svært for dig at slutte. Og det er dit valg at stoppe med at håbe og at stoppe med at holde det ved lige - eller at fortsætte med at håbe.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ac

Re: Svar: Frit valg

Indlæg af Ac »

Tak for dit synspunkt af sagen, det kan muligvis hjælpe - jeg skal bare tvinge mig selv til det (viljestyrke)
og ja jeg er jo den eneste der kan gøre noget ved det. så er det bare at gøre det jo!
skal da vende tilbage med en melding hvorvidt det lykkedes mig at vinde eller ej :)
Gæst

Re: Svar: Frit valg

Indlæg af Gæst »

Hej igen Per

NU er det gået helt galt. følte mig lidt svigtet efter noget tid, og gik dermed til konen med vores affære!

Ved ikke hvad de har fundet ud af, men han blev ihvertfald så sur på mig, han ikke engang vil snakke til mig nu, selvom jeg står lige foran og spørger om noget.

Fik problemer med ledelsen på skolen, de sagde han havde sagt jeg chikanerede hans familie, og jeg var brudt ind i hans mailssystem.
Men det er jeg ikke for han har selv givet mig koder til en masse så det er lidt surt

De siger så nu de vil melde mig for at snuse også selvom han har givet mig den...det kan jeg vel ikke stå ret for kan jeg det?

Skulle måske nok ha søgt lidt proffesionelt hjælp, men nu er det jo desværre lidt for sent ikk :(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Fy!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ac

Det gør man altså bare ikke!!!! Men det ved du jo udmærket godt.

Det er jo helt forståeligt, at din ven/lærer bliver sur på dig. På den anden side er der det , at hvis han dels har været din lærer og dels har haft et sexuelt forhold til dig, og du har været under 18 år, så er det strafbart for ham. Og hvis han gør meget ud af det over for ledelsen, så er der vel ikke andet end, at du fortæller ledelsen, hvordan det har været mellem jer. Du kan f.eks. henvise til, hvad du har skrevet her på siden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND"