Biseksuel

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND
Besvar
Helene
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 23. apr 2007 15:36

Biseksuel

Indlæg af Helene »

Jeg er en kvinde på 31 år og har en kæreste igennem ca. halvandet år.
Vi har været meget åben fra starten hvad vores seksualitet angår.
Han er bi, hvilket jeg synes er frækt.
Jeg har dog aldrig haft muligheden for at opleve 2 mænd sammen, men tanken tænder mig meget.
Han havde en profil på nettet for at finde en fast hyggeven, men intet skete og jeg blev urolig, da han brugte meget tid derinde, bare på at chatte men andet kom der ikke ud af det!!
Så profilen blev slettet og vi blev enige om at vi skulle koncentrerer os om os 2.
Men nu er det så småt dukket op igen.
Mens jeg var på arb i udlandet fortalte han mig at han havde været på nettet og chattet med nogle fyre.
Han var tændt og fik sin udløsning der.
Nu er jeg den nysgerrige type og synes det er frækt at kunne se hvor han har bevæget sig hen på nettet og det ved han også godt.
Da jeg så kommer hjem og lure lidt i hans pc, har han slettet alle spor.
Det der går mig på er at han sletter alt og det er der jo egentligt ingen grund til.
Han har frie hænder til faktisk alt, bare lige han gir besked om hvad han foretager sig i forhold til andre mænd (sikkerhedsmæssigt)
Vi har haft det oppe før, men han går i forsvars position når jeg nævner det.
Hvordan kan jeg få ham til at forstå at det har en negativ effekt på mig at han sletter alle sine spor. Hvor der modsat kan få mig op og ringe hvis jeg fik lov at lure lidt på hvad han har lavet!!!
Og især da vi kender hinandens lyster til fulde, burde netop lige det gør at vi ingen barriere har!!
Har bi mænd en grænse for hvor meget deres kærester skal involveres i deres bi side eller er det blot min der er!????


Håber ikke det blev for rodet ;)

Knus Helene
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Biseksuel

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Helene

Det er jo godt, at du er en åben, nysgerrig og rummelig kvinde, mange mænd går i deres stille sind og ønsker sig, at der var flere af din slags :1:.

Trods din tolerance, så har alle mennesker brug for at have noget privat, noget der ikke kommer den anden ved. Og når din kæreste sletter, hvor han har været, er det jo fordi du ikke skal vide det. Det må du respektere! Du kan sige, at du er nysgerrig og har lyst til at vide mere om, hvad han har kigget på og har gjort, for jeres fælles fornøjelses skyld.

Så det handler ikke om bi-mænds grænser - det handler om vores alle sammens grænser. De grænser er i øvrigt reguleret i straffeloven:
[warning] OBS! Straffeloven § 263, der kan give op til 6 mdr.s fængsel.
Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, som uberettiget
1) bryder eller unddrager nogen et brev, telegram eller anden lukket meddelelse eller optegnelse eller gør sig bekendt med indholdet,
2) skaffer sig adgang til andres gemmer,


[warning] Husk det alle jer, der snager i kærestens mobil, breve, dagbøger m.v.

Det er vigtigt, at vi hver i sær har noget der ikke rager den anden, det er bl.a. det der kaldes personlig integritet. Lad os bevare den.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND"