ER min mand bøsse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND
Besvar
Fortvivlet kvinde

ER min mand bøsse

Indlæg af Fortvivlet kvinde »

Hej Per

Hjælp mig. Jeg slog ordet bøsse op på nettet og fandt mange ungdomsbøsser. Slog så op under sex og psyke, og fandt en fagekspert. Lige hvad jeg har brug for.

Jeg har brug for som kvinde at kommunikere, har levet med en mulig homoseksuel mand i 10 år.

Før mig levede han i parforhold en kvinde. Han elskede med hende i 20 år i mørke. Lyset var kun tændt når hun var fuld, hun slikkede ham 2 gange i alle de år, hvorefter han fik en lussing over at have påført hende sæd i hendes mund.

Hun kunne ikke kommunikere han ligeså.

Hun havde en broder som var bøsse, som var gift med en bøsse. Hver gang de var til familiefest sad svogerens bøsseven og tog min nuværende mand på lårerne, hvorefter han blev meget vred.
Svogeren døde af aids, og det samme gjorde min vens far, som var meget følelseskold og var meget venlig udadtil, men kold og hård hjemme. Han elskede at brodere korsstingsbilleder.

Jeg mødte min samlever H. 6 mdr. efter, han var blevet ene.
Han fortalte mig, at han var impotent. Det gjorde ikke mig noget på det tidspunkt, da jeg endnu ikke var parat til et forhold.
Han havde en ven, som var ret grænseoverskridende, som kom hver weekend sammen med sin kone og datter og beboede min vens hus, imens han sov hos mig.
Senere i forholdet sov jeg enkelte gange i min vens hus, hvor han også var der. Nævnte gæst/ven tog min ven på ballerne og i skridtet, og fortalte mig, at jeg var helt galt på den, at min ven var bøsse, om ikke jeg kunne se det, imens han selv hørte på det. Jeg så min ven smile, når hans logerende gjorde det ved ham, han gjorde ingen modstand. Det undrede mig godt nok. Tænk at han præsenterer en ny kæreste, og siger ikke fra, det undrede mig.

Nu har vi været sammen i 10 år, de første 2 år boede vi ikke sammen, de første 4 mdr. forsøgte vi ikke samleje, for jo mere han berørte min krop, jo mere tabte han rejsning, det havde jeg aldrig prøvet før.
Da vi endelig nåede højdepunktet, og vi skulle til at have vores 1. samleje, trak han sig og sagde, at han hellere måtte gå hjem, inden han havde gjort noget forkert.

Jeg fattede intet, normalt ved man ikke, hvordan en mand ser ud i slap tilstand når man møder ham, men jeg havde ikke kendt til andet sammen med ham.

Årerne er gået, vi har været på sexologisk klinik på Rigshospitalet, man han ville ikke gøre det, de bad os om, så de sluttede behandlingen.

Han har igennem de sidste 6 år avanceret i sit job, og er nu leder for 5 fabrikker. Han sover fra han træder ind af døren, hvis han når at komme hjem inden middagen, han har ikke talt med mig/børnene i de sidste 6 år, han sover igen ligeså snart han har spist. Han kan kun holde sig vågen, hvis en bøsse og en metroseksuel mand kommer på besøg, dem ringer han efter, når jeg er på Mallorca, eller han har forladt mig under en fest.
Han er også forsvundet med en af deres elskerinder i mit nærvær under en sammenkomst, det er jeg også vant til under firmafester, hvor han forsvinder med en meget mandhaftig sekretær, lign. Camila Parcer ligesom Prins Charles har.

Hvis jeg prøver at fortælle ham, hvor ondt det gør, at han aldrig kommunikerer, og at han kun elsker med mig i mørke hver 3. mdr. i 2 min. han får udløsning omgående, enten ved 2 bevægelser, eller inden indtrængen, sådan har det været altid. Han taler aldrig om følelser, og gør jeg, så er jeg unormal og skør, og bliver frosset ud følelsesmæssigt i flere mdr.. Det er ulideligt. Han smiler nærmest ved omtale af de nævnte mænd og deres brugte ludere.

Vi skal nu fra hinanden, mine børn har efterhånden taget afstand fra mig over, at deres moder har været så svag og ikke har forladt ham noget før.

Jeg spørger dig som ekspert, er mine formodninger om, at han er bøsse rigtige, har altid følt sådan. Han har fornylig af en alder af 51 år meddelt mig, måske er han bøsse. Han siger, at han ved det ikke. Har altid været sammen med mænd. 7 år i millitæret med diverse bøsser. Jagt, sit job, den øverste chef er bøsse og flere af de ansatte, den øverste chefs kone er svært psykisk lidende ligner en af dem, jeg har passet på psykiatrisk afdeling.

Tror du som terapeut, at min mand er bøsse, jeg ved at du har stor erfaring. Må også gerne lægge mit spørgsmål ud på nettet, da der sikkert vil være nogle som kender til lignende situation ?

Mvh. den der beder om hjælp
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: ER min mand bøsse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Fortvivlet kvinde

Først vil jeg lige præcisere, at alt hvad man skriver her i PSYKE & SEX DEBAT kan ses af alle bortset fra, hvis man som registreret bruger sender private beskeder til hinanden eller til mig.

Det lyder som om det er en rigtig god ide, at I to kommer fra hinanden og ikke har et forhold længere, og som dine børn kan jeg osse undre mig over, hvad der har fået dig til at blive i et så utilfredsstillende forhold så længe :1:.

Det er muligt, at din mand overvejende er til mænd og kun i mindre grad er til kvinder. Måske har han altid haft det sådan, måske er et noget der er kommet med årene. Seksualiteten er ikke en fast størrelse, den kan ændre sig mange gange gennem livet, og noget vi tænder på i en periode, tænder vi måske ikke på i en anden periode.

Selve definitionen på, hvem der er en bøsse, er måske heller ikke så entydig. Hos os er det mænd, der overvejende har sex med andre mænd. I andre kulturer er det kun den passive part, den der lægger endetarm til, der er bøsse / homoseksuel. Og selve tanken om homoseksualitet er en nyere foreteelse, hvilket du kan læse mere om i en interessant bog: Allan A. Lund: I seng med romerne. Køn og sex i det antikke Rom. Museum Tusculanums forlag.

Billede

I grunden er det vel osse af mindre betydning, nu hvor I har besluttet at gå hver til sit, og hvor du jo må se dig lidt bedre for næste gang. Eller rettere reagere lidt anderledes på de mange tegn som du jo faktisk har fået undervejs på, at din mands seksualitet næppe ville være tilfredsstillende for dig.

Jeg plejer at sige, at det er en fejlopfattelse at mene, at mennesker er f.eks. enten hetereo- eller bi- eller homoseksuelle. Jeg mener perosnligt, at mennesker er multiseksuelle - altså at vi har mange forskellige lyster og tændinger gennem livet. Nogen bruger flere af dem end andre - måske af interesse, og / eller fordi de ikke er opdraget med så mange forbud og fordomme om, hvordan seksualitet SKAL være. Man kunne jo osse spørge, hvorfor skulle mennesket med sin store nysgerrighed ikke netop være multiseksuelt?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND"