Er min kæreste bøsse/multiseksuel?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND
Besvar
BK

Er min kæreste bøsse/multiseksuel?

Indlæg af BK »

Hej Per

Jeg er en kvinde på 31 og har kommet sammen med min kæreste i næsten 5 år.

Vi har så haft vores problemer pga en depression jeg har, jeg er i behandling, så vi har været fra hinanden 1 måneds tid. Der havde han så også allerede fundet en ny kæreste, som han have mødt på nettet tidligere. Jeg er derfor blevet ret mistroisk overfor ham.

Vi har så efter det fundet ud af, at vi begge to er til S/M. Vi havde ikke sagt det til hinanden før, da vi begge to syntes det var lidt et tabu og fy. Men nu nyder vi det sammen.

Jeg har så nu fundet ud af, at han har haft en sexdate med en fyr og skal til det igen - men det er lidt mere ekstremt. Det er både med urinsex, S/M og hvad der ellers hører til. Og jeg må indrømme at det er lidt for meget for mig.
Dertil skal så siges, at jeg har været sammen med 3 fyre, der efterfølgende er sprunget ud som bøsser. Jeg har ikke noget problem med det, men er selvfølgelig lidt paranoid over det og om det er MIG der er noget galt med?

Siden vi har fundet ud af det med S/M er det som om jeg har vækket et "monster". Finder mere og mere ekstreme hjemmesider på vores computer, samt billeder.

Jeg føler mig hjælpeløs og ved ikke hvad jeg kan stille op mere :? ! Skal jeg bare tage det stille og roligt og afvente eller skal jeg prøve at påtale det?

En meget forvirret og desperat BK :?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er min kæreste bøsse/multiseksuel?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej BK

Jeg tror bestemt ikke, at du skal "påtale" noget som helst. Det er noget en myndighed gør (påtaler), og han er jo en voksen mand, der selv bestemmer, hvad han vil se på nettet. Det du kan gøre er, at snakke med ham om dine bekymringer, og du kan selvfølgelig sætte grænser for, hvad du vil involvere dig i.

Din kæreste er vel som de fleste andre mennesker multiseksuel, det vil jo nok være lidt forunderligt, hvis han ikke var det :1:.

Hvad er det, som du har tændt på hos de 3 mænd, som senere sprang ud som bøsser? Hvordan lignede de hinanden - altså ud over springet?

Hvad handler/handlede din depression om?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Er min kæreste bøsse/multiseksuel?

Indlæg af Gæst »

Hej igen!

Hvad der tændte mig hos de 3 fyre - deres personlighed - de er alle 3 MEGET forskellige, men 2 af dem er nogle af mine bedste venner idag. Næsten alle mine mandlige venner er bøsser - så jeg har åbenbart et eller andet der tiltrækker dem, eller de har noget der tiltrækker mig.

Depressionen har jeg gået med i laaaaang tid. Jeg havde ingen energi, ligemeget hvad der skete i mit liv, så var jeg aldrig rigtig glad, havde ikke lyst til selskab, ingen sexlyst, der skulle ikke særligt meget til, før jeg begyndte at tude. Jeg var stresset på arbejde og det hele kulminerede da kæresten slog op. Jeg gik med selvmordstanker og tanker om at skære mig selv, hvilket jeg har gjort før da jeg var 19, men ikke siden.

Jeg har en depression med borderline træk, da cutting er det eneste jeg har gjort/tilfælles med borderline.

Depressionen har jeg bare - der er ingen bestemt årsag til det, men jeg får Fondur (fluoxetin) som jeg har det meget bedre med.
Jeg er mere afklaret med tingene, uden at bryde ud i gråd med det samme. det har været et stort skridt i mit liv, da jeg altid har haft nemt ved tårer - så det skal jeg lige vænne mig til :)

Men det ændrer stadigvæk ikke på, at jeg er super forvirret hvad kæresten angår - vi er trods alt kommet sammen i næsten 5 år, og har lige fundet sammen igen og har det godt sammen. Han siger han elsker mig, men jeg er stadig mistroisk overfor ham og tror ofte han lyver - især fordi jeg hele tiden finder ud af nye ting han har gjort. Når jeg så nævner det, indrømmer han det også, men jeg skal altid først have beviser, inden han indrømmer - selvom han ikke har nogen grund til at lyve overfor mig. Jeg elsker ham, og de ting han har gjort mens vi har været fra hinanden kan jeg ikke ændre noget ved. Jeg er bare træt af løgnene.

En stadig lidt forvirret BK
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Er min kæreste bøsse/multiseksuel?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej BK

Du kan jo prøve at spørge dig selv, hvad det er du godt kan lide ved bøsser :1:.

De fleste depressioner kommer jo af noget f.eks. livsbetingelser, opdragelse, livsstrategier osv.
:idea: TO SLAGS NEGATIV TÆNKNING BAG DEPRESSION - Forskningsnyt fra psykologien 2001, 10(5)
:idea: MAN KENDER IKKE ALTID SELV SIN "NEGATIVE TÆNKNING" - Forskningsnyt fra psykologien 2001, 10(5)
:idea: HVORFRA KOMMER DE NEGATIVE TANKER, DER GIVER DEPRESSION? - Forskningsnyt fra psykologien 2001, 10(5)

Når din kæreste lyver, så har han jo en grund til det, ellers gjorde han det vel ikke, f.eks. at han vil have noget for sig selv, noget der ikke kommer dig ved! Og i grunden kommer det, han har foretaget sig, mens I ikke var sammen, jo slet ikke dig ved. Alle mennesker har brug for private rum, der ikke kommer andre ved. Der findes et godt indiansk (tror jeg) ordsprog, der lyder: Børn lyver for at beskytte deres sjæl! - Og det gælder såmen osse for voksne.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Per!

Det er jo ikke det han har lavet mens vi ikke har været sammen - det er det han gør NU og inden vi var fra hinanden - for han var jo også utro inden.
Hvis han har ubeskyttet sex med andre, så synes jeg nu det kommer mig ved. For hvis han får en sygdom, så er det jo også mig det går ud over.

Jeg har prøvet at få ham til at tage en HIV-test, men det vil han bare ikke. Hvis han er syg, så vil han ikke vide det siger han. Så nu bliver jeg nødt til at blive testet, for at være sikker på jeg/han ikke fejler noget.

Hvor ligger retfærdigheden i det?

BK
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Er min kæreste bøsse/multiseksuel?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej BK

Det fremgik ikke så tydeligt af dit indlæg, at det osse handlede om nu. Nu er livet jo ikke specielt retfærdigt, men det lyder ret fornuftigt, at du passer på dig selv, når han nu ikke vil. Og så handler det jo om, hvorvidt du fremover vil udsætte dig selv for de risici, der er ved at komme sammen med ham. Den eneste adfærd du med sikkerhed kan ændre, er din egen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND"