Forelsket i ven

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND
Besvar
HG

Forelsket i ven

Indlæg af HG »

Hej..

Jeg har et rimelig stort problem. Jeg er forelsket i min bedste ven.. men jeg tror ikke han er bøsse eller bisexsuel.. Hvad skal jeg gøre? Nogen der har evt. har en ide til hvordan man kunne finde ud af om han kunne være til sit eget køn. Uden at spørge?

Kvinder er han ihvertfald til.

Men jeg har indimellem set ham, når vi f.eks. er i skole, tager trøjen op, så man kan se hans mave. Ved ikke rigtig om det bare er en eller anden vane, eller om det evt. er en flirt af en slags. Har ikke turde spørge.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forelsket i ven

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej HG

Ved din ven, at du er til mænd? Ellers kunne du jo f.eks. ved en passende anledning komme til at snakke med ham om om sex mellem mænd. Og så se hvordan han reagerer.

Hvor gamle er I?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
HG

Indlæg af HG »

Hej igen.

Vi er 18 år gamle.
Nej, han ved ikke jeg er til mænd. Jeg er dog også stadig i skabet.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Forelsket i ven

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej HG

OK. Du kunne jo overveje om din forelskelse handler om, at du måske trods alt er mere tryg ved ham end ved nogen, du ikke kender?
Ulempen ved at lade din forelskelse udvikle sig kunne være, at du mister ham som ven.

Måske skulle du prøve dig selv lidt af i forhold til andre unge mænd. F.eks. her på Boyfriend (Kontaktside).

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
HG

Indlæg af HG »

Hej Per. Tak for svarene.

Som du er inde på, så er det noget man må prøve at finde ud af, ved at komme til at tale om sex mellem mænd ved en passende lejlighed. Medmindre noget helt vildt sker. Chancen for at kunne miste ham som ven, har jeg også overvejet, og det ville selvføgelg være rigtig slemt, da jeg jo er glad for ham :O. Du siger at det kan han have noget at gøre med at jeg føler mig mere tryg ved ham, end ved andre? Så jeg i virkeligheden ikke er rigtig forelsket, men bare søger noget nærhed? Er det rigtig forstået? :) Det ville jeg gerne høre lidt mere om
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Forelsket i ven

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej HG

Ja, jeg tænkte på, om det evt. kunne være en mulighed, du kunne overveje :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
HG

Indlæg af HG »

Jo, jeg har ét spørgsmål: "OK. Du kunne jo overveje om din forelskelse handler om, at du måske trods alt er mere tryg ved ham end ved nogen, du ikke kender?"

Det ved jeg ikke rigtig om jeg forstår, selvfølgelig føler jeg mig tryk ved ham, men jeg synes også han er en flot fyr.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Forelsket i ven

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej HG

Naturligvis, de mennesker, vi forelsker os i, er ofte smukke, flotte m.m. :1:

Men måske skulle du afprøve din interesse for mænd lidt mere, inden du evt. springer på din ven :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

"Naturligvis, de mennesker, vi forelsker os i, er ofte smukke, flotte m.m. Smil

Men måske skulle du afprøve din interesse for mænd lidt mere, inden du evt. springer på din ven Smil"

Heh heh. Det kan der være noget om :D. Endnu en gang tak. Jeg må prøve de ting du har sagt :D
Besvar

Tilbage til "MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND"