Homofobi?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND
Besvar
Anonym dreng 21

Homofobi?

Indlæg af Anonym dreng 21 »

Hej Per

Jeg har det indtryk at mange drenge ikke kan tåle tanken om sex mellem to drenge, men hvis det er to piger er det en helt anden sag - så er det måske endda lidt frækt. Omvendt har jeg indtrykket af at mange piger sådan set ikke ser så slemt på at to drenge har sex sammen, og mange piger ville sådan set gerne prøve at have sex med en anden pige.

Er der noget om det eller er min opfattelse helt forkert? Den kommer nok primært af forskellige meningsmålinger og lignende som jeg tilfældigt er faldet over når jeg har surfet på nettet.

Er det bare et spørgsmål om normer, kultur og samfund, at det er sådan?

Jeg er 100% enig med dig i at mennesker er multiseksuelle - sådan har jeg det selv. Jeg er måske primært til drenge men jeg bliver da bestemt ikke dårlig af tanken om at prøve at være sammen med en pige - jeg synes bare ikke rigtig at muligheden har været der for mig endnu.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Homofobi?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym dreng 21

Jeg går fra, at du er 21, når du nu kalder dig "Anonym dreng 21"?

Jo det er klart et spørgsmål om kultur, og heldigvis går vores kultur faktisk rimeligt hurtigt mod en større og større accept af sex på mange forskellige måder, når man ser det over f.eks. de sidste 50 år.

PS. Læs lige Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND"