Seksualitet

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND
Besvar
Den ekstremt frustrerede

Seksualitet

Indlæg af Den ekstremt frustrerede »

Hej....
Jeg er en mand på 22 år, som en dag vågnede op til en helt ny virkelighed. D. 15/1 vågnede jeg op og begyndte at kigge på mænd, såvel som jeg kiggede på piger. Det skal nævnes at jeg aldrig før har været i tvivl om jeg var til piger eller mænd, men efter denne dag er jeg ikke sikker på noget mere. Jeg bor sammen med en pige, og vi har været sammen i 3 år. Seksuelt har vi altid haft det fint - har begge fået gode orgasmer, og har generelt fungeret helt dejligt sammen. Men efter den førnævnte dato, har jeg totalt mistet mine farver, mine billeder, mine fantasier, ja, min seksualitet.
Det tager ALT min energi fra mig, og ødelægger vores forhold, og min kærlighed til hende. På nuværende tidspunkt har det dog stabiliseret sig sådan, at jeg kigger lige meget på begge køn, og kan fascineres af begge dele, men det gør det selvfølgelig ikke lettere..... Jeg skal vel også tilføje at jeg har været i seng med en dreng før, og ja, det var skægt og dejligt, men det føltes heller ikke som om det bare var det helt rigtíge. Samtidig er jeg også kommet meget i homoseksuelle miljøer før i tiden, og har mange gode kammerater som er homoseksuelle, eller som lever sammen med en mand. Men, det har aldrig fået mig til at sætte spørgsmåltegn ved min seksualitet. Hvad er det der sker med mig??? Er det normalt, eller i hvert tilfælde, er der andre som også har oplevet det samme??? Jeg er ved at gå ud af mit gode skin, og har faktisk følt at jeg til tider ikke havde lyst til at leve mere, efter denne ændring i mit liv! Jeg føler at jeg er blevet berøvet min seksualitet, mine farver, min hverdag, men først og fremmest min kærlighed til min kæreste.
Folk jeg har snakket med, foreslår at jeg prøver at lade være med at tænke over det, men det de ikke forstår er, at det er en følelse i kroppen, og ikke et tankespil som jeg har fundet på oppe i hovedet....
Jeg kunne virkelig godt bruge nogle gode råd.

Med venlig hilsen

Den frustrerede
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Seksualitet

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den ekstremt frustrerede

Jeg plejer at sige at det er en fejlopfattelse at mene at mennesker er f.eks. enten hetero- eller bi- eller homoseksuelle - jeg mener at mennesker er multiseksuelle - altså at vi har mange forskellige lyster og tændinger gennem livet, nogen bruger flere af dem end andre - måske af interesse og / eller fordi de ikke er opdraget med så mange forbud og fordomme om hvordan seksualitet SKAL være. Man kunne jo osse spørge hvorfor skulle mennesket med sin store nysgerrighed ikke netop være multiseksuelt?

Så man kunne sige at flere sider af din seksualitet helt normalt viser sig nu. Og det kan jo være foruroligende, som det er for dig.

Og måske skal du tilbage til dagene før den 15. januar for at finde ud af hvad der fik din nysgerrighed til at bryde frem netop der. Hvad skete der? Havde du f.eks. konflikter med din kæreste? Hvordan får du farverne til at forsvinde? Og hvad er din frygt?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG SEX MED ANDRE MÆND"