Min kærste har sex med vores hund

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om SEX MED DYR (ZOOFILI)
Besvar
Jesper
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. feb 2009 14:16

Min kærste har sex med vores hund

Indlæg af Jesper »

Hej Forum

Jeg har brug for hjælp.. En dag hvor jeg kom tidligere hjem fra arbejde, fandt jeg min kæreste sammen med vores hund. ”Hunden sad fast i hendes skede, er hvis ordret”. Hun regeret meget voldsom ved min ankomst og bad mig om at forsvinde !! Jeg var noget paf, da jeg efterfølgende kørte over til en ven..

Hvad skal jeg gøre? Hun vil ikke snakke om det ”flov tror jeg”.
Er der noget som jeg ikke formår at give hende?

Tænker på at afskaffe hunden, men ved ikke om det er det rigtige??

Har personligt aldrig selv haft disse lyster.

Gode råd modtages. :flov:

Mvh. Jesper
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kærste har sex med vores hund

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jesper

Ja det er jo lidt konkurrence fra en lidt uventet kant [hund3] :1:

Jeg synes, at du skal prøve at lade være med at blande dig i det, det tror jeg din kæreste vil sætte pris på. At mennesker kan have et særdeles kærligt forhold til deres kæledyr er slet ikke specielt ukendt. Vi kender det langt tilbage i historien og masser af myter om sex mellem dyr og mennesker indgår i gamle fortællinger. Grækerne havde mange af den slags eventyr.

Billede
Kvinde med hund (Bruce Adams)
Klik på billeder for at se det større

Hanhundens svulmelegemer kan svulme meget, det er årsagen til, at hunde kan hænge sammen under parring.

Billede
Klik på billeder for at se det større

Billede
Det er den øverste svulmende "kugle", der låser.

Selvfølgelig skal du/I ikke afskaffe hunden. Snak med hende om det, når sagen er faldet lidt ned. Spørg hende, hvad hendes fantasi handler om. Det er jo i grunden ret harmløst. Faktisk er fantasien så udbredt, at man kan købe hundedildoer på internettet.

Billede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
bent-larsen
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7. sep 2007 12:14

Indlæg af bent-larsen »

Kære Jesper.

Du skal ikke bekymre dig så meget, dét hun oplever med hunden er ikke en konkurrence med dig, den oplevelse kan du ikke give hende, men måske kunne det være noget der kunne sætte lidt skub i Jeres sexliv.

Min interesse for dyresex opstod på lige akkurat samme måde, jeg kom også uventet hjem en dag og fandt vores schæfer og hende i lige præcis den situation.
Det var selvfølgelig meget pinligt for hende da jeg trådte ind, men i modsætning til dig, kunne det nu ses på fronten af mine benklæder at det tændte mig.

Efterfølgende havde vi det bedste sex vi nogensinde havde haft og i årene derefter skete det ofte at vores hund var med i legen - og også med mig som deltager som den passive part nogle gange.

Du kan vende det om og sige, at det jo er bedre end hvis du var kommet hjem og havde fundet hende med én af dine/jeres venner.

Lad være med at bebrejde hende, det vinder du ikke spor ved. Jeg er overbevist om at det sidste man skal gøre er, at prøve at lave sin partner om - specielt ikke på det seksuelle område, det er dømt til at gå galt på forhånd så må du hellere prøve at leve med det, eller måske tage konsekvensen og bryde ud af forholdet.

Du kan selvfølgelig vælge afskaffe hunden, men det tager jo ikke hendes lyst og så er der altid risikoen for at hun finder en fremmed, der vil hjælpe hende med at få styret de lyster - især i dag, hvor internettet jo åbner muligheder for lette kontakter.

Jeg ønsker Jer begge to masser af held og lykke.
Bent
Livet skal leves - og det er dejligt!
Besvar

Tilbage til "SEX MED DYR (ZOOFILI)"