Dyrezex eller Zoofili

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om SEX MED DYR (ZOOFILI)
Besvar
KathrineB

Dyrezex eller Zoofili

Indlæg af KathrineB »

Hej Per.
Jeg har, efter at have læst den debat der primært har været mellem dig og Maria, spørgsmål til dig. Jeg kan ikke helt finde ud af, om du foregiver at være noget du ikke er, eller om dette rent faktisk er dine holdninger?
Du skriver til Maria: Folk har kun problemer, hvis de selv synes de har problemer." Så mine problemer er defineret ud fra min egen holdning til dem, eller bliver det først et egentlig defineret problem når der er en klinisk betegnelse på min "unormalitet"?

Nu hedder din side, så fint, psyke og sex og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan du som Psykoterapeut kan sige at er normalt at have sex med dyr? I hvilken civil verden er det okay at overgribe sig på dem som ikke kan sige nej? Du sætter et "sjovt" billede ind af en hund der har samleje med en kat, er det dit ramme alvor at du rent faktisk påstår det er det samme? Er hunde og katte civiliseret i en grad som mennesket? Kan hunde fortælle andre hunde hvad der er rigtigt og forkert? NEJ, ergo er det fuldstændig skandaløst og så ubeskriveligt uprofesionelt at du sætter det billede ind og laver den sammenligning! Hvis du forsøger at forholde dig objektivt og til facts, så hold dig til dem!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Dyrezex eller Zoofili

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej KathrineB

Det, du citerer mig for, er jo relateret til, at Maria skriver: "For psykisk må man have problemer, når man har sex med dyr." Det er jo et moralsk udsagn og har intet med fakta at gøre.

Hvis normalt betyder: "Hvad de fleste gør", altså en statistisk betragtning, så er det ikke normalt at have sex med dyr, men det udsiger ikke noget om evt. psykiske problemer.

Billedet af hunden og katten er relateret til følgende: "I øvrigt er mennesker ikke de eneste der har artsfremmed sex. :1:) - og derfor er det relevant - og professionelt at bringe det.

Jeg kan forstå, at du ikke bryder dig om, at mennesker har sex med dyr, du er velkommen til at have den holdning. Jeg deler den ikke, jeg har ingen problemer med det sålænge dyreværnsloven er overholdt. Jeg har heller ikke noget mod, at man slår forsvarsløse dyr ihjel, steger dem på panden og spiser dem.

:idea: Læs DYRESEX OG SINDELAGSKONTROL

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "SEX MED DYR (ZOOFILI)"