Hvad bilder I jer ind?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om SEX MED DYR (ZOOFILI)
Besvar
Eva-Marie

Hvad bilder I jer ind?

Indlæg af Eva-Marie »

Jeg må indrømme at dette er noget af det mest sindsyge jeg nogensinde har læst!
At man kan synes at sex med et forsvarsløst dyr er i orden?

Jeg ved at loven siger at hvis dyret ikke lider overlast er det okay. MEN et dyr i seksuel kontakt med et menneske vil ALTID lide overlast!

Det er ekstremt unaturligt for dyret, som i øvrigt heller ikke har mulighed for at sige nej til syge menneskers drifter.
Tænk at disse fora, hvor denne yderst forkerte tendens tilsyneladende bifaldes, ikke lukkes med det samme!
Zoofili er lige så forkert som pædofili - de mennesker der gør sådanne ting fratager stakkels børn og dyr muligheden for at udvikle sig normalt.

Jeg arbejder for Dyrenes Beskyttelse og jeg er meget ked af at måtte meddele at vi ser disse dyr der har været udsat for jeres overgreb. Vi ser hunde der har fået flået deres øre halvt af, i et forsøg på at tilbage holde dem mens de bliver VOLDTAGET af syge mennesker. Og ja venner, en hver seksuel kontakte med et dyr er et OVERGREB. Et hvert samleje med et dyr et VOLDTÆGT!

Jeg vil stærkt opfordre dem af jer med disse sindssyge lyster til at søge hjælp! Det at have lyst til sex med et dyr er ikke normalt, det er ikke i orden!

Udover det vil jeg opfordre jer til ikke at lytte til det individ der styre denne debat, han er helt tydeligt meget langt væk fra virkeligheden. I skulle skamme jer!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvad bilder I jer ind?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Eva-Marie

Nu ved jeg ikke, om du er vegetar, for ellers må det da pine dig gevaldigt hver gang, at du sætter tænderne i kødet fra et forsvarsløst dyr, som man har slået ihjel for, at du kan få noget mad.

Jeg har lidt svært ved at se, hvordan f.eks. en ko eller en elefant kan blive skadet af en kopulerende mand. Til gengæld kan jeg sagtens forestille mig, at en kvinde kan tage alvorligt skade af at kopulere med en tyr eller en hingst.

Som det sikkert er dig bekendt, så er sex mellem dyr og mennesker en meget gammel historie. Tænk blot på kentaure, tænk på Leda og svanen i Grækenland - og ikke mindst tænk på, at kristendommen jo er grundlag på dyresex, idet Maria kopulerede med en due.

Hvis sex med et dyr er VOLDTÆGT, så må det at slagte et dyr være MORD, og det at spise det stakkels døde dyr være KANNIBALISME, hvis man skal følge din logik. Men måske ligger der slet ikke logik bag dit udfald. Og nu du snakker om sindssyge, så ...

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "SEX MED DYR (ZOOFILI)"