Opråb til kvinder - og spørgsmål til Per

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG EJAKULATION
Besvar
Glad tøs

Opråb til kvinder - og spørgsmål til Per

Indlæg af Glad tøs »

Hej Per Holm Knudsen og alle i skønne kvinder!!

Jeg har med interesse læst en lang tråd om kvindelig ejakulation, som godt nok senest er opdateret 17/3-07.
Jeg skriver her, for at komme med en kommentar til tråden der starter med et spørgsmål fra M og dernæst et fra T.

I tråden nævnes det flere gange, at nogle kvinder udskiller urin under orgasme. Det forstår jeg ikke helt, for jeg har tidligere kun hørt, at det er umuligt at tisse under orgasme. Og det er hvad jeg har hørt fra flere kanter... Så, Per - er du helt sikker?

Jeg er selv 23 år og ejakulerer i stor stil, og efter at jeg er blevet tryg ved det nyder jeg det i fulde drag.
Når jeg ejakulerer flere gange i træk, vil jeg anslå at jeg udskiller en halv til en hel liter væske. Den er altid fuldstændig klar og tynd, egentlig fuldstændig som vand og smager også helt neutralt.

Der er flere som nævner at de ikke kan få orgasme og at de får tissetrang under sex. Til det mener jeg personligt, at såfremt kvinden tissede umiddelbart før action'en begyndte, så er det fuldstændig sikkert at det IKKE er tissetrang, men simpelthen orgasmen der nærmer sig.
Jeg er ret seksuelt erfaren, med ca 35 partnere bag mig og bruger også sexlegetøj. Det er inden for det seneste år at jeg er begyndt at ejakulere, og jeg tror selv, at det skyldes at jeg har udforsket det seksuelle område og er meget afslappet omkring sex; og ikke mindst mit eget udseende og lyde under sex. Min første ejakulation fremkaldte jeg selv ved brug af dildo, og siden da har der været mange.

Jeg ønsker at opfordre alle de orgasme-usikre kvinder til at slappe af. Udforsk jer selv, med fingrene så vel som andre genstande, og lær at give jer selv orgasme. I eget selskab er der jo ikke noget at være bange for, vel!!! ;) Ergo er det bare med at fortsætte legen uanset tissetrang og følelse af indre eksplotion - og så vil I opdage alt det gode som venter på den anden side.
Når først man bliver helt tryg ved sin krops reaktion på forskellige stimuli (blid, hård, fra siden, bagfra, forfra osv. -stimulering af g-punktet), bliver seksuelt samvær med andre automatisk meget bedre - så kræver man det der skal til for at skubbe én endnu længere ind i nydelsen i stedet for at holde igen for ikke at komme til at skrige, sprøjte, kradse og/eller se dum ud.

God sexlyst!

A
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Opråb til kvinder - og spørgsmål til Per

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Glad tøs

For nogen kvinder er det ikke noget at komme til at tisse under orgasmen, hvis man kan udtrykke det på den måde :1:. Ikke så få kvinder synes nemlig det er et problem. Kvinders urinrør er meget kort og med f.eks. en slap bækkenbund kan der nemt komme tis/urin under orgasmens bevægelser i underlivet.

For kvinder med orgasmebesvær kan dett massageapparatet anbefales.
Billede
Fighter MX

Fighter MX kan købes bl.a. gennem Lust.dk

(NB! Jeg har ingen aktier i hverken butik eller apparat :1:)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG EJAKULATION"