For stor orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG EJAKULATION
Besvar
kønnekvinde
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25. dec 2007 11:42

For stor orgasme

Indlæg af kønnekvinde »

Luksus problem.... nej det er et stort problem... jeg kommer så meget at jeg kan fylde flere liter flasker bagefter :flov: det står i en strøm..... og der kommer meget væske-syntes det er pinligt..... og ret vådt :( men dejligt jo :) skal jeg holde igen...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: For stor orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej kønnekvinde

Det lyder noget lystdæmpende at skulle holde igen, så køb du i stedet noget voksdug at lægge i sengen og læg så et kraftigt håndklæde oven på til at suge væsken, begge dele er nemt at vaske.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg kan også nogle gange blive ret så våd, og min nuværende ejakulerer osse en del kærlighedsvæske. Så kan det blive ret så vådt. Jeg synes i grunden det er ret sexet. Jeg fantaserer om at være i et slags hav af elskovsvæske, dejligt slimet og glat. Eksperimenter lidt med det. Hvis det generer dig med det samme, så gør ligesom jeg, tag fat om hans pik flere gange og tør håndfladen af på lagenet eller smør det på ham, hans bryst, lår. Mit indtryk er at mange synes det er dejligt, et udtryk for hvor godt de tænder op under en. Jeg kan godt lide osse at ligge på et glat badeværelsegulv og lissom svømme sammen i det. Bare lækkert! Eller du kan feks osse beholde nogle flotte løse tynde trusser på, hvor han kan trænge op i dig alligevel, så suger de en del af væsken. Poj Poj! :P

Og der findes mere diskrete underlagener, end voksdugen der, på markedet, produceret til sengevædere, og hva så!
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG EJAKULATION"