Erfaringer?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Det var godt, at i tog det skridt, hvor i prøvede jer frem. Det at du kommer tidligt ja det kan sg'u ske for de fleste, men det også træls med dem der tager 100 år for, at komme eller bare er svære at få til det for der føler man, at man ikke kan finde ud af det eller det man gør er helt forkert.

Det er meget normalt, at blive i tvivl om det var det man ville og hvordan tingene havde set ud hvis man nu havde fortsat i den bane man kørte i. Det du skal tænke på er om du vil det igen eller ej. Du skal mærke efter om det var lige lovligt meget af en første gang I prøver det, om det var for lidt eller om det bare ikke var noget for dig.
Hvis jeg var dig ville jeg haft lavet et skema over gode og dårlige ting ved det. Altså hvad du kunne lide og hvad du ikke kunne lide. Det er altid nemmere, at arbejde med en dårlig ting af gangen når man ved, hvad man kunne lide ved det.

Fx for en uge siden var jeg sammen med min reserve Herre som gav mig 21 slag med 10 forskellige redskaber pga jeg fik tendenser til at bide mig selv så slagene var noget hårde end hvad jeg var van til. Han havde mindplayet mig hele dagen hvor det skulle ske og i 2 dage inden så da det skulle til at ske var jeg blevet uhyggeligt bange for en ruskindsflogger han har som jeg normalt kan lide. Under det hele græd jeg, vred mig og skreg og rystede bare og hulkede i godt 2 timer før jeg kunne samle mig selv igen. jeg overvejede flere gange, at bruge mit stopord, men kunne ikke for ordet blev kvalt af min gråd. Blev i tvivl om det var noget for mig igen, men mig og min reserve Herre snakkede om, at hvis der ikke var blevet mindplayet så meget havde jeg kunne klare det noget bedre for alle smerter selv den som ikke plejer at gøre meget ondt føltes 1 slag som var der 100 slag på en gang.

Men det er vigtigt, at man reflektere over tingene og snakker med sin partner om hvordan man har det med de forskellige oplevelser. Vi mennesker kan desværre ikke læse tanker selvom det havde været rart i nogle situationer.
Ham

Re: Erfaringer

Indlæg af Ham »

Jeg har altid kommet tidligt og det er ikke unormalt for mig at jeg kommer så tidligt som jeg gør med min kæreste og når vi er sammen med min ex og hendes kæreste.

Jeg er lidt nysgerrig omkring det med mindplay, det lyder som om at det både kan forbedre og forværre oplevelsen. Den anden dag lå vi i solen sammen med dem og han fortalte at han lidt senere ville gå ind sammen med min kæreste og min ex og have en trekant med dem mens jeg blev liggende udenfor. Det satte virkelig fantasien igang og spekulerede om hvornår der ville ske noget, men efter de havde været inde alle 3 et par gange for at hente noget at drikke var jeg ikke så spændt længere og tænkte at de nok havde udskudt det til en anden dag.

Da det blev aften gik vi indenfor og han bad mig købe ind og lave noget mad til os, og da jeg kom tilbage efter at have købt ind var han igang med at tage min kæreste bagfra på køkkenbordet med min ex liggende klar ved siden af. Jeg blev meget overrasket og tog mig selv i at tænke at jeg ville stoppe det igen, men valgte ikke at gøre det selvom jeg ikke kunne skjule at jeg var rød i hovedet og følte mig lidt handlingslammet. Han bad mig straks at gå igang med madlavningen da de var sultne, så jeg stod og lavede mad mens han tog dem på skift ved siden af på køkkenbordet. Bag efter spiste vi og han fortalte hvad der så skulle ske, jeg skulle prøve at holde mig mens de red ham på skift i stolen hvilket jeg advarede om jeg ikke kunne og så bad han mig sætte en af deres tøjklemmer fast på mit hovede. Det gjorde virkelig ondt men virkede også, senere skete det så at min kæreste fik en kraftig orgasme mens han tog hende hårdt, så blev jeg bedt om at tage klemmen af og fik også en kraftig orgasme. Det er noget af det mest ydmygende og vildeste jeg har prøvet.

Han sagde vi skulle træne mig op sådan fremover og at jeg skulle onanere mindst 2 gange om dagen for at øge min sædproduktion, da jeg ikke sprøjter så meget.

Fandt ud ud af hvad der var godt ved din oplevelse, eller var det mest bare dårligt for dig?
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Mindplay kan svinge til begge sider. Det kan både være utroligt dejligt og du bliver faktisk overrasket over, hvor lidt der egentlig skulle til for, at du tror din grænse blev overskredet, men det kan også forværre det. Det kommer virkelig an på hvordan ens Herre er og hvordan han bruger det.
Jeg ville sige, at det svingede utroligt meget hos mig da han brugte 5 redskaber jeg allerede var bange for ved første øjekast selvom han havde taget de 3 ting væk han mente var for slemme til mig. Det gode var, at jeg mødte min grænse det dårlige var, at han gjorde mig bange for det redskab jeg syntes var blidest af alle dem han fandt frem og som jeg ikke havde problemer med.

Er glad for, at høre din udvikling og hvordan du udvikler dig det synes jeg er spændende.

Jeg selv er endt i den situation, at jeg ikke Herre har længere overhovedet. Min herre valgte igår og sige stop fordi han ikke havde tid længere og det var bedst, at stoppe. Jeg er personligt selv knust så det vil noget. Har ikke gjort andet siden jeg fik beskeden igår tudet bare jeg så på ham og det ikke skete noget.
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Hej Rafa

Det er jeg virkelig ked af at høre, har han sluttet jeres forhold eller sluttet dominansen men hvor i stadig er sammen? Hvis jeres forhold er afsluttet kan du så finde en ny der vil opdrage dig?

Siden sidst har jeg været sammen med min kæreste et par gange og det har været dejligt men hun har været meget stille og har ikke virket som om hun nød det lige så meget som mig. Efter jeg havde spurgt hende flere gange om der var noget galt og hun ikke ville sige noget, kom hun selv og sagde at hun havde meget svært ved at sige det men at hun fantaserede om ham når vi var sammen og jeg ikke kunne give hende det samme som hun fik med ham.

Jeg fortalte hende at jeg var meget glad for at hun var ærlig omkring det og at jeg havde det fint med det men også en følelse af at det var ærgerligt og gjorde ondt samtidig med at jeg tændte på det. Måske er det mentalt lidt ligesom hvis du får slag fysisk?

Efter hun havde fortalt det havde vi en dag hvor vi hyggede os som vi plejer men hvor hun sagde at hun ikke kunne have sex med mig men at vi måtte prøve at finde ud af en løsning på problemet da vi begge to gerne ville fortsætte med at være kærester. Men vi kom ikke frem til en løsning den dag.

Lidt uafklarede besøgte vi min ex og kæresten igen hvor vi bare havde aftalt vi skulle nyde solen og hygge os. Men denne gang havde min kæreste travlt med at komme over til ham i solsengen hurtigst muligt og han tog hende stort set alt den tid vi var der kun afbrudt af når han havde lyst til dem begge to. Jeg blev sat til at klare drikkevarer, mad og is til dem og faktisk følte jeg mig lidt uden for denne gang, ovenpå det min kæreste havde fortalt og at jeg kunne se at de havde noget specielt sammen.

Det gjorde det hele endnu mere ydmygende at jeg skulle gå rundt nøgen med drikkevarer til dem og sidde ved siden af dem med en klemme på da trykket blev for stort. På et tidspunkt sagde han at jeg skulle tage klemmen af og lade trykket bygge sig op igen men at jeg under ingen omstændigheder måtte komme og at det var mig selv der skulle styre det ved at komme klemmen på. Jeg var nødt til at sætte klemmen på hurtigt igen da jeg var utrolig tæt på at komme, han sagde at det var dårligt af mig at jeg ikke kunne holde længere og at vi skulle prøve igen, så vi gentog det 3 gange mens jeg så på at min kæreste red ham og hun kunne se hvor kort tid jeg holdt når jeg kiggede på dem. Det endte med at min kæreste fik orgasme og bagefter suttede de ham begge to indtil han kom i min kærestes mund, mens jeg sad ved siden af med klemmen på da jeg ikke kunne holde til mere uden.

Jeg blev øm og det gjorde faktisk ret ondt til sidst men jeg fik at vide at jeg ikke måtte komme og vi gik inden for og han fortalte mig at min kæreste hellere ville have ham så nu ville han skrive det med en stor tus på hendes mave med pil nedad, at det var hans fisse. Han sagde også at jeg fremover skal bede ham om lov hvis jeg vil have hende.

Så tog vi tøj på igen og jeg følte mig ret skuffet over at jeg ikke måtte komme indtil han bad mig gå ud på toilettet og færdiggøre mig. Han sendte min kæreste og min ex ud til mig for at tjekke om jeg havde øvet mig siden sidst. Jeg kom ret kraftigt og det gjorde ondt, men var en utrolig stor lettelse. Det var ydmygende da både min kæreste og min ex sagde at det kun var blevet lidt bedre og at jeg skulle træne meget mere for at sprøjte lige så meget som ham.

Hvad tænker du Rafa og har du evt. nogle ideer?
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Vi er kun venner nu dsv. Han fortalte mig det søndag eftermiddag efter vi havde gået en hyggelig tur i skoven og siden da havde jeg kun grædt når jeg så ham eller hvis vi ikke havde sex eller så film. Han vil så hjælpe mig med, at finde en ny, men da hverken mig eller ham har kontakt med nogle gode dominante udover ham jeg havde som reserve som vil tage mig fast denne sommer for, at få mig til, at kende flere og hie mig med forskellige så jeg lære nye dominante, at kende. Ved ikke om jeg skal tage tilbudet da jeg kun vil have ham jeg havde og ingen andre. Samtidig er jeg lidt bange for mig selv for har tildenser til, at bide i mig selv og havde endelig fået kontrol over det grundet 2 temmelig hårde straffe fra Ham jeg havde og min reserve, men lysten er der stadig og græder for det meste. Jeg ved godt, at det er en god grund til, at græde og ikke skal være flov over det eller noget, men vil ikke have det ødelægger min hverdag

Er ked af, at du har haft det så svært med din kæreste. Håber i finder en løsning på jeres problem

Det kan godt være. For mange af de slag jeg får påvirker mig mest mentalt.

Det lyder som en ret ekstrem oplevelse synes jeg. Jeg personligt har svært ved, at se en jeg holder af sammen med nogen og da jeg var hos min reserve Herre og han også var sammen med en af hans faste som han vil droppe grundet de passer overhoved ikke sammen. Havde jeg det dårligt og prøvede at bakke meget ud grundet dårlig samvittighed og bare var til besvær ligesom du følte det ved, at se din ex og kæreste sammen med ham den anden

Jeg synes du skal tænke virkelig godt over om det er noget du kan holde til psykisk og om dit og din kærestes forhold kan holde til det i længden for som jeg ser det så ryger du længere og længere ud af det som om det ikke vil fungere 100% mellem dig og din kæreste har det samme problem mellem en af mine venner og hans kæreste udenfor miljøet. De har ikke haft sex sammen i et år nu og havde fået lov til, at bruge mig 2 gange for, at lukke trykket og de har stadig ikke været sammen endnu. Han husker ikke en gang hvordan hun er og mig kan han i detaljer(Næsten)
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Din herre lyder meget betænksom og håber det lykkes ham at finde en ny til dig. Vil det hjælpe dog at onanere til fantasien om hvad en herre kunne finde på med dig istedet for at bide? Det bruger jeg selv nogle gange istedet for at lade mig gå på.

Vi taler stadigvæk om hvordan vi kan forbedre vores forhold, men lige nu tror jeg bare vi er der hvor vi prøver nogle grænser af. Selv hvis vi stoppede legen skulle vi alligevel finde en løsning på vores behov.

Jeg er enig i at det er en hård omgang specielt for mig, men der er noget ved det som jeg tænker jeg er nødt til at udforske.

Han har givet os begge nogle opgaver, jeg skal give min kæreste mere varme og kærlighed og få hende til at blive mere tryg og hun skal fortælle mig i detaljer hvad det er hun godt kan lide ved ham mens jeg onanere hende og ikke må komme selv. Vi har prøvet lidt af det og jeg kan godt lide at lege med hende mens jeg kan se der står det er hans fisse på hende og hun fortæller mig hvor godt hun kan lide når han tager hende. Det lyder nok lidt banalt og jeg ville også have troet at jeg havde overstået emnet omkring størrelsen og accepteret hvad jeg havde, men selvom jeg føler jeg er kommet videre så rammer det meget når hun fortæller om hvor godt hans store tykke pik føles oppe i hende og hun får orgasme når hun ridder ham. Hun var lidt i tvivl om den var for stor til hende i starten når den stødte på oppe i hende, men nu elsker hun det, kender du til det?

Efter lidt træning og den hårde omgang sidst kan jeg mærke at min pik bliver mere hård når den er stiv og min kæreste har kommenteret det og rost mig, hun hjælper mig med at holde længere ved at vi træner med en klemme på den eller hun giver den et klask på hovedet som hun har fået at vide hun skal af ham. Det giver ikke det helt store endnu, men jeg træner videre. Min kæreste foreslog at jeg kunne prøve at komme op i hendes numse når jeg nu endelig havde lært at blive hård nok til det. Vi prøvede men det tændte mig så meget at det kun blev til et par gange ind og ud og så måtte hun sætte klemmen på mens jeg onanerede hende, og så prøvede vi igen og det samme skete igen, hun grinte lidt og sagde at jeg slet ikke kunne styre min lille tissemand, men at det ikke gjorde så meget da jeg er så lille at hun ikke mærkede mig ret meget efter jeg først var kommet ind.

Bag efter talte vi lidt om det og hun sagde at hun var lidt frustreret da hun stadig havde lyst men ikke havde fået noget ud af det. Vi talte også lidt om SM og det at blive taget hårdt og så spurgte hun hvad jeg ville sige til hvis hun prøvede at få ham i numsen og at det måske var lidt SM-agtigt p.g.a hans størrelse. Jeg blev tændt af tanken og sagde det til hende, så hun ringede til ham og han kom forbi med det samme. Det var faktisk lidt SM-agtigt i hvert fald i starten hvor jeg kunne se det gjorde ondt på hende, men han gjorde sig umage så det ikke blev for meget ellers havde jeg stoppet det. Men til sidst sagde hun at hun nød det og jeg skulle igen vise om jeg kunne sprøjte mere end sidst ude på toilettet mens han tog hende bagfra i numsen. Han sagde at jeg skulle fortsætte træningen, da det sagtens kunne blive bedre, men at hun havde fortalt ham jeg var blevet mere hård når jeg var stiv og at det var godt.

Hun er stadig øm efter det, men siger at hun ikke ville have været foruden og at det var godt selvom det gjorde ondt, kender du det?
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Det at onanere virker overhoved ikke på mig. Får ikke nogen nydelse overhoved når jeg selv gør det. Så er det ligemeget om jeg fantasere, ser billeder, videoer osv. Jeg ligner ærlig talt en der heller ville have 200 slag på røven med flad hånd end det for nyder det ærlig talt ikke.

Det med følelsen af, at revne grundet en stor pik ja den kender jeg godt. Ved den Herre jeg havde havde jeg et sådan det meste af tiden, men værst når jeg red ham der holdt jeg ikke længe fordi hans var virkelig tyk og det, at blive ved fik jeg det tit som om jeg stod udenfor min egen krop og stod ved siden af og gloede på imens min krop arbejdede og bare kæmpede for, at holde sig oppe og ikke falde sammen. Det er en underlig oplevelse og sluger energi som bare fanden.

Det lyder godt, at du kan mærke en ændring med alt din træning, men det tager også lang tid, at rykke sig på den måde. Du er heldigvis ikke alene om, at ville komme på få ryk sådan har mange fyre det faktisk.

Det med analt vil jeg overhoved ikke. Jeg kan klare finger og nogle MEGET små buttplugs uden, at få hysterisk anfald grundet en grim oplevelse fra jeg var barn. Så det med analt kan være til skade for mig og modparten og mest for modparten. Det er stadig noget der trænes med og det har taget ca 3 år, at få mig til og klare det uden at "prikke øjnene ud af hovedet" af personen.
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Hej Rafa

Hvordan vil du beskrive følelsen med en stor pik, giver det nydelse for dig på en lidt sm agtig måde eller er det mest bare anstrengende?

Jeg er glad ovenpå weekenden da der endelig viser sig nogle resultater ovenpå min hårde træning.
Vejret var så godt at vi kunne hygge os ude i haven hele dagen og jeg præsterede at kunne holde 3min uden jeg blev nødt til at sætte klemmem på, så holdt jeg 5min anden gang uden klemme og den sidste gang satte de tempoet ned mens jeg kiggede på uden at onanere og bare koncentrede mig om ikke at komme. Jeg lå 10min og kiggede på dem med stiv pik inden jeg kom og sprøjtede også et par gange, det føltes helt vildt og jeg fik af vide at det var godt at se at jeg havde trænet.

Jeg er stadig en blanding af chokeret og imponeret over hvor længe han kan holde og hvor længe han er stiv i forhold til mig. Han kan gå rundt og lave andre ting både i haven og indenfor mens han er helt stiv og min kæreste og min ex kan sutte og ridde ham i lang tid uden han kommer.

Da vi kom hjem bag efter hyggede jeg mig sammen med min kæreste, stemningen var meget åben og vi legede lidt, hun spurgte om hun skulle onanere min lille tissemand og gjorde det lidt frækt. I mens fortalte jeg hende at både at tænder på når hun er sammen med ham men også at jeg føler mindreværd i forhold til ham. Hun sagde at det kunne hun godt forstå, at sådan ville hun også selv have det hvis jeg var sammen med en kvinde med større bryster der så bedre ud end hende. Men hun sagde også at der var noget hun ikke havde fortalt mig endnu, det var at hun ikke havde prøvet at få en orgasme på den måde hun gør sammen med ham og at det er derfor han får lov til så meget med hende. Da hun sagde det var jeg så tæt på at komme at jeg var nødt til at bruge klemmen igen, men så fortalte hun om hvor lækker hun syntes hans store pik er og så kom jeg selvom jeg havde klemmen på. Det var utrolig flovt ud over det gjorde ondt på hovedet... bag efter sagde hun at min lille tissemand nok bare ikke var lige så god som hans både når det gælder størrelsen og udholdenheden og det har hun jo ret i.
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Hvordan jeg ville beskrive en stor pik oppe i mig? hm... Ja det er squ et godt spørgsmål altså dengang jeg fik noget hver anden weekend ca var det som en drøm og var hverken anstrengende eller noget, men den føltes bare perfekt udover når jeg skulle ride der var det sm-agtig følelse, men når det så gik længere tid imellem var det lidt sm-agtig følelse da det gjorde lidt ondt og ens hjerne vrider sig rundt som en gal, men en dejlig følelse

Det glæder mig, at du har haft en god weekend og du kan se resultater med den træning du er igang med det skal nok blive godt i længden

Jeg er en af dem der kan blive virkelig irriteret og frustreret over, hvis jeg ikke kan få mn Herre til at komme jeg bliver helt mobset over det og ham jeg havde som reserve Herre han kunne bare ikke komme medmindre han selv syntes at han skulle og det skete fandme sjældent så jeg begyndte faktisk og finde på undskyldninger for at slippe at skulle sutte, ride osv i så lang tid.

I min verden er det ikke altid størrelsen men gørelsen der tæller
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Hej Rafa

Min kæreste syntes hans pik virkede alt for stor i starten, men nu hvor hun kender den og ved hvad det vil sige at modtage og rumme den på den måde han gerne vil have, syntes hun den er helt perfekt og at min er for lille til hende.

Vi havde aftalt at holde en pause med det, både fordi vi syntes det var en god ide men også fordi at han syntes min kæreste var begyndt at blive lidt for glad for ham. Men i weekenden da vi mødtes for at hygge os overtog han styringen igen og bad mig barbere og gøre min kæreste klar til ham og komme ud med hende til ham kun iført en badekåbe og så skulle jeg gå en tur med min ex mens han tog hende.

Det var en kort tur med føltes som en lang. Da vi kom tilbage tog vi på stranden hvilket var ret pinligt for min kæreste og for mig, da der igen stod med sort tus at det var hans fisse, på hendes mave. Men der var heldigvis ikke ret mange på stranden og kun få der så det, men stadig ret pinligt!

Vi sov os dem og midt om natten kom han ind og vækkede min kæreste og tog hende og min ex hårdt op ad væggen hvor jeg vågnede og så det, det var helt vildt. Bag efter sagde han at jeg godt kunne få lov og så havde jeg endelig lidt sex med min kæreste, det var meget langsomt og måske mere massage agtigt, men det var godt selvom jeg matte bruge fingrene i stedet for pikken. Han kom ind til os igen lige da jeg var ved at komme og sagde at hun skulle sutte os begge to, jeg blev lidt genert over han også var det og følte mig også ret lille og mine to sprøjt var heller ikke meget i forhold til hans ud over hendes bryster.

De overvejer om der skal være en kvinde mere med p.g.a at han holder så længe.
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Det er fordi hun er blevet vant til den, at hun synes den er perfekt.

Det lyder da som noget af nogle vilde oplevelser du får dig med din kæreste, ex og ham fyren. Men håber du husker dig selv i dette for synes godt nok din kæreste virker til og l have en lang pause fra den fyr der så hun kan begynde, at nyde dig også.

Det var da utroligt hvor mange piger han skal have så hvis han holder så længe som du siger og det er altså ikke alle piger der kan acceptere og finde ud af og dele en fyr med andre. Jeg er ihvertfald en af de tøser og jeg havde prikket øjnene ud på de andre eller af ham hvis det var mig.

Jeg har stadig ikke fundet mig en ny Herre og jeg savner virkelig og kunne mærke den tryghed det giver mig, at have en Herre der bestemmer over mig for har virkelig en hjerne der køre af sporet når jeg ikke har den struktur en Herre giver mig.

Jeg har bare svært ved og finde en Herre som passer til mine behov, kriterier og som min gamle reserve Herre har vurderet god for mig
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Hej Rafa

Håber virkelig du finder en ny herre som du er tilfreds med.

Vi har holder en pause fra min ex og hendes kæreste og men min kæreste er ikke begyndt at kunne mærke mig bedre, men vi har bedre sex på trods af det. Min ex og kæresten har prøvet med flere kvinder og det er vidst gået rigtig godt.

Der skete så det at vi havde besøg af en af mine gamle venner i weekenden, jeg har ikke ser ham i lang tid da jeg syntes han var lidt en smart ass i en periode. Vi blev lidt fulde og kom til at snakke om vores oplevelser med min ex og hendes fyr, han lød overrasket over at vi havde prøvet det men syntes også det lød spændende. Der skete ikke mere end det.
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Hej Ham

Håber også snart.

Lyder som en god ide, at i holdt en pause. At hun ikke mærker dig bedre er højst sandsynligt fordi hun er blevet for van til den anden fyrs lem så hvis hun skal have ordentligt nydelse fra dig af er mit råd, at i holder en temmelig lang pause så hun bliver lidt smallere til hun kan mærke dig ordentligt igen. Det gør så det, at det kommer til, at gøre lidt ondt næste gang hun får den anden fyr op i sig igen.

Det er dejligt, at høre at din ven tog det så pænt for det er der virkelig ikke alle der gør.

Min situaion som er nu er, at jeg lavede en bummert sidste mandag, hvor jeg fik en kammerat på besøg. Havde det dårligt psykisk så havde bedt ham om, at komme. Efter han havde fået mig i godt humør ved, at kilde mig og være en "dum idiot" begyndte han at nusse mig på nakken og halsen. Det var utroligt dejligt og afslappende. Han begyndte så istedet at holde lidt fastere omkring nakken af og til og være mere dominerende. Vi endte dog ikke med, at have sex, men han fandt så dsv ud af hvad min svaghed var. Dsv har han en kæreste og vi er i hjemmeværnet sammen og nu syntes han det er sjovt og stripse mine hænder sammen når vi er der oppe den klovn, men ellers går det fint her.
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Hej Rafa

Håber det går godt, er der noget nyt med din ven?

Nu har vi holdt pause et stykke tid og min kæreste kan mærke mig en lille smule bedre men hun syntes generelt at jeg er lidt for lille til hende. Da min ex's fyr var sammen med hende før mig er det heller ikke til at vide om det er derfor eller at jeg under alle omstændigheder ville være for lille, men hun siger selv at det er det sidste.

Men hun er også meget glad for at hun må være sammen med andre fyre og vi kan snakke om det hele sammen stille og roligt nu uden jeg bliver helt vildt jalous og vi kan være helt ærlige overfor hinanden med vores lyster.

Den anden dag besøgte vi for første gang i lang tid min ex og hendes kæreste, min kæreste og jeg havde talt om inden at det var ok hvis der nu kom til at ske noget selvom vi havde aftalt med dem at der ikke skulle ske noget da vi jo havde pause. Vi havde en hyggelig aften og de fortalte om deres oplevelser, senere på aftenen hvor jeg talte med hendes fyr sagde han at han uden problemer kunne kneppe min kæreste hvis han havde lyst selvom vi havde pause, jeg sagde at det troede jeg ikke på hun ville gå med til og at han ikke ville få lov af mig. Vi talte videre men så begyndte han at dominere og kyssede min kæreste og bad min holde mig på afstand, han sagde til min kæreste at han ville vise os at hun altid var hans når vi var på besøg og så kneppede han hende foran mig. Det var vildt, ophidsende og ydmygende på samme tid og vi talte meget om det da vi kom hjem, hun havde nydt det meget og syntes det var dejligt at føle sig lille igen.
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Ved ikke om I gider læse mere om det?
Men jeg havde talt lidt med min kæreste om hvordan det går med det hele og ydmygelsen i det og hun spurgte hvad det mest ydmygende for mig ville være nu. Efter jeg havde tænkt lidt over det sagde jeg at det var hvis hun var sammen med min ven og jeg kiggede på. Det sagde hun at hun gerne ville prøve så det skal vi snart... :-)
Besvar

Tilbage til "MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)"