Hej Rafa
Tak for dit svar, der er ellers gået noget tid siden sidst vi har skrevet

Jeg håber meget at det går bedre med dig, har du fundet en fyr eller holder du dig fra den slags for tiden?
Jeg har stadig mange tanker om lyst og fantasier og prøver samtidigt at udleve nogle men ikke alle. Der er som reget noget overraskelse i mine fantasier og det har min kæreste godt fundet ud af. Vi har f.eks. prøvet at være på ferie hvor hun selv har taget initiativ til at være sammen med en anden fyr mens jeg så på og først bag efter måtte være sammen med hende.
Vi fortsætter også med at have min ven med da det stadigvæk er det mest ydmygende fordi de stadig har lidt følelser for hinanden og ret god sex. Vi har også haft en ekstra lidt yngre pige med som tydeligvis kun havde lyst til at sutte hans pik da hun syntes den var mere spændende end min, så hun og min kæreste suttede ham samtidigt mens jeg kiggede på. Hvad syntes du om det?
Hun ville kun sutte ham og ikke mere, p.g.a størrelsen, men han sagde til hende at han ville kneppe hende næste gang. Tænk, det syntes jeg er lidt strengt af ham, men hvad syntes du?