Erfaringer?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Hej
Jeg er en ung kvinde på de 20 år.

Har været til BDSM i ca 2 år, men er først blev helt klar over det med mig selv og kunne acceptere, at jeg overhoved ikke er som dem rundt omkring mig for ca 7 måneder siden.
Har siddet og læst nogle af jeres andres erfaringer og er blevet nysgerrig over, hvordan I fandt ud af, at I var til BDSM, og hvordan I taklede det til og starte med.

Kan starte med mig selv, og da jeg ikke er så erfaren, så har jeg ikke så meget at fortælle.
Min eks kæreste kunne regne mig ud ved, at jeg havde nogle forum rp kørende, og som jeg blev klar over senere, havde jeg ikke et emne, som jeg kalder det, hvor min karakter ikke blev behandlet som slave, ydmyget mm uden at have nogen erfaring med det overhoved. Som var for 2 år siden. Han fik mig så småt ind på sporet ved at holde mine hænder nede, når vi havde sex, selvom jeg helst dengang ville have det så normalt som muligt, men det viste sig hurtigt, at jeg ikke rigtigt nød det at have sex normalt. Jeg kunne overhoved ikke acceptere, at jeg havde den lyst, da jeg kommer fra en familie og omgangskreds, der virkelig træder ned på det og slet ikke forstår det, at man finder nydelse i, at man bliver slået med hænder, reb osv. og bare det, at man ingen kontrol har.

Fandt så sammen med en anden for 7 måneder siden, hvor det så begyndte, at han tog kvælertag på mig, når han ville have, jeg skulle kysse ham, og det har efterhånden udviklet sig så småt. Spurgte min ekskæreste hvorfor, fordi jeg vidste, at han var den dominerende i de forhold, han havde haft efter mig og han forklarede mig, at jeg var den submissive, som han kaldte det for at sige det mildt. Først kunne jeg overhoved ikke acceptere det. Nu har jeg endelig indrømmet overfor mig selv, at jeg er en "slave" for min fyr/herre.

Jeg føler stadig, at jeg har svært ved at acceptere det og svært ved at snakke med nogen om det. Nogle der har råd for det?

Samt så vil jeg gerne udvikle mig, men hverken mig eller min kæreste er så erfarne, da han er lige så uerfaren som mig. Vi kigger af og til på nettet for og få inspiration til, hvad der kunne ske, og jeg er den type, at jeg vil mere og mere efterhånden. Synes det går for hurtigt for mig, når jeg er indeni det, men psykisk efter kan jeg overhoved ikke kapere det. Hvad skal jeg gøre?

Håber ikke, at det var for forvirrende og for mange spørgsmål

MVH
Rafa
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Erfaringer?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Rafa

Ja, ikke sjældent, så går naturen over opdragelsen - lysten over "moralen". :1:

Det lyder fornuftigt, at du og din kæreste kigger jer lidt omkring på nettet og finder inspiration til jeres lege.
Mange mennesker tænder på at opgiver "ansvaret" for deres lyst og liderlighed til partneren, så i den forstand er du såmen helt "normal". :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Hej Rafa,

Jeg har læst dit indlæg og syntes, det er meget interessant og minder lidt om det, jeg har fundet ud af med mig selv, nemlig, at det, jeg er mest flov og pinlig over, er det, jeg tænder mest på.

Jeg har en ekskæreste og hendes fyr til at hjælpe mig med at acceptere min sub side, men der er stadig meget at lære. En del af min sub side er, at jeg ikke kan finde ud af at udtrykke hvad, jeg vil have, så det der har virket med mig, at der er en som styrer og tager ansvaret. Per er en god hjælp med hans svar, og det er jeg glad for.
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Tak for dit svar Per :-)
Og tusind tak for at jeg måtte høre dine erfaringer Ham :-)

Ved det er gået lang tid siden jeg sidst var her på men har haft så meget og se til og en masse der skulle prøves af, men nu er min Herre kommet dertil at han vil have jeg har 2 herre. Heldigvis en jeg kender så jeg er tryg nok ved det, MEN ham den nye har en forventning om at han skal have magten over mig i en hel uge 24 timer i døgnet. Det er jeg meget usikker på da jeg er van til det kun er når mig og min første herre har sex det kører sådan. Så det er en meget stor grænse jeg skal til at overskride i sommerferien.
Samtidig har min nye herre planer om at i en af dagene skal der være en tøs til så det bliver en form for trekant hvor jeg er den det hele går udover. Det er jeg meget usikker på om jeg ville kunne håndtere psykisk fordi bare det og skulle lade alt bestemmelse gå til min herre er slemt nok og så det der gør det endnu værre. Er på en måde bekymret. Har du nogle råd for det Per?
Jeg har fået udviklet mig meget men der er selvfølgelig dukkede spørgsmål op sådan hen ad vejen som jeg har fået svar på igennem tiden men der er et der undre mig. Det fordi mine 2 herre siger hele tiden at jeg skal være en god slave men hvordan er man en god slave? Hvordan kan man være en god slave overfor en som sætter store krav til en man er usikker på man kan klare? Og så et spørgsmål til jer som er den dominante i jeres forhold hvad er en god slave for jer og har i nogle råd til mig som er usikker på hvordan man er og viser at man er en god slave?
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Hej Rafa

Du er meget modig, jeg ville ikke turde have gang i så meget nyt på en gang.
Kan det være derfor du virker lidt i tvivl om du er en god tøs?
Hvis tempoet blev sat lidt ned kunne det være at du ville have nemmere ved det hele? Der er jo så meget at lære.
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Havde helt glemt denne side da der har været meget der har kørt rundt i mit hoved og nu jeg kigger tilbage er det næsten et år siden jeg var her inde sidst og skrive noget

Vil starte med, at svare på Hams besked dengang og jo jeg gik alt for hurtigt frem dengang og er blevet 100 gange klogere på mig selv der. Om jeg er en god tøs er jeg så stadig i tvivl med selv et år efter mit sidste indlæg, men da jeg fik en ny herre i december sidste år med hjælp fra en rigtig god ven som har været i det her miljø i lang tid (Kan ikke huske hvor længe xD) er jeg blevet mere sikker på mig selv og ved at jeg er en god tøs/slavinde fordi jeg har en Herre der støtter mig 100% og tager det i mit tempo. Min faste Herre har dog ikke så meget tid længere pga sin uddannelse så han gav mig en reserve Herre i februar måned som var ham som fandt min faste Herre til mig så både jeg og min faste Herre vidste, at jeg var i gode hænder og blev opdraget ordentligt så jeg kunne tjene mine Herrer så godt som jeg nu kan. Er stadig i udvikling og synes selv jeg er blevet mere og mere klar over, at denne verden er en stor del af mig og faktisk noget der har været med til, at holde min psyke i ro og give mig en mere struktureret hverdag.
Der har været en del problemer som er sket udenfor BDSM verdenen, men som har gjort, at jeg har haft mere og mere behov for mine Herrer. Det er der jeg føler mig tryg og har kontrol over min psyke. Siden starten af Februar mistede jeg fuldstændig kontrollen og blev psykisk ustabil pga en voldtægt af min ekskæreste og den tidligere herre jeg havde sidst jeg skrev herinde, hvor jeg ikke var langt fra, at kunne ligge død, men pga mine 2 fantastiske Herrer jeg har nu har jeg kunnet komme igennem min hverdag ved, at de holder kontrollen over mig næsten 24/7 kunne selvfølgelig godt bruge endnu mere af deres kontrol for, at være mere stabil. De tager alt i mit tempo og acceptere mit problem psykisk. Jeg havde ikke kunnet komme igennem voldtægten uden mine 2 herrer havde været der og passet på mig

Så fik i en lille opdatering over hvordan min udvikling har været det sidste år. Hvis der er noget i ville vide så spørger i bare ind

Hilsen Tøsen
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Hej Rafa

Godt at høre fra dig, det lyder som noget af en rejse du har været på og jeg håber det fortsætter med at gå bedre for dig.

Jeg har oplevet en del siden sidst og fået rykket mine grænser. Men nu står jeg med et valg om jeg skal adlyde min ex kæreste og give ham lov til at kneppe min nye kæreste, som jeg ikke selv har været i seng med endnu.

I forbindelse med min egen udvikling er der noget jeg længe har villet spørge dig om, syntes du ligesom min ex, at det er bedst med en stor pik som hendes kæreste har istedet for en lille ligesom min?
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Hej Ham

Det har været en hård rejse, men også en der har fået mig til, at kende ande sider af mig selv og mine behov

Det er rart, at høre, at du også har oplevet en del og fået rykket nogle grænser. Kan godt se, at det lyder som et svært valg for dig. Jeg håber ihvertfald, at du tager det rigtige valg. Jeg ved hvad jeg havde valgt, men jeg vil ikke påvirke dit valg ved og fortælle mit endnu.

Altså det med størrelse på pikke for forskellige for mit vedkommende, men nu er jeg mest van til min faste Herres pik og den er ikke sårligt lang, men den er meget tyk og der mærker jeg en stor nydelse ud af, men er jeg sammen med min reserve Herre som er tynd, men lang får jeg ingen nydelse og ligger for det meste og keder mig for, at være ærlig så jeg vil mene som er nu, at den skal være tyk, men længden betyder ikke det store, men spørger du mig når jeg ikke har fået noget i flere måneder så kan selv en lille knap så tyk pik føles perfekt for mig.
Håber mit svar gav mening ellers må du lige sige til så kan jeg prøve, at forklare det på en anden måde
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar : Erfaringer?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Som et gammelt digt lyder:

"Lang og smal
giver kvinde kval.
Kort og tyk
gør kvindelyk'." :2:
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Tak Rafa og Per

Det bekræfter det som min ex og hendes kæreste hele tiden har sagt til mig, men som har taget lang tid at indse på trods af at det har været tydeligt for mig at hans store pik kan noget som min ikke kan og at det tænder mig at se hende blive tilfredstillet.

Efter at have tænkt meget over det har jeg besluttet at give efter for hendes kærestes ønske om at tage min nye kæreste som den første. Min kæreste kender lidt til mine lyster og er meget åben, men har aldrig været utro eller prøvet trekant men har sagt at hvis ydmygelsen i det tænder mig vil hun gerne.

Må jeg høre hvad du ville gøre Rafa, du lød meget afklaret?
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Det kommer sådanset an på, hvor udvidet pigen er blevet. En lille og smal pik kan give lige så meget lyst som en stor og tyk. For en stor og tyk kan også blive alt for meget så du skal ikke have dårlig samvittighed over det.

Det glæder mig, at du er blevet afklaret over, hvad du ville med hensyn til din kæreste og ex. Jeg personligt havde sagt nej på stedet for jeg kan overhoved ikke med det. Jeg kan overhoved ikke finde ud af, at dele min faste herre med nogen overhovedet og må indrømme jeg ikke fatter, at min faste herre kan klare, at dele mig med en anden, men hver sin lyst.
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Det var jeg ikke klar over, der er vidst meget jeg ikke ved om det. Men det er tydeligt at min ex får meget mere ud af at være sammen med ham i forhold til mig. Det har også noget at gøre med at jeg kommer meget tidligt.

Måske handler det om forskellige måder at underkaste sig på, dig med dine 2 herrer og mig med min ex og hendes kæreste der bestemmer.

Han siger at det kommer til at foregå på den måde at han i en periode har førsteret til min kæreste og jeg ikke må se hende nøgen før han har set hende og taget hende.

Vi skal hjem til dem idag og tale om det, og han har sagt at min kæreste skal se mig nøgen, hun har ikke set hvor lille jeg er før. Jeg er meget nervøs og spændt på samme tid, hun virker mest nysgerig men også spændt.
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Er lige kommet hjem fra en hyggelig aften hos dem sammen med min kæreste. Vi havde en god snak om hvordan det skal foregå og han virkede meget interesseret i hende og hun syntes han var fræk. Stemningen var god men det blev heldigvis ikke til noget med at hun skulle se mig nøgen i aften, han sagde at jeg ikke så ud til at være klar og så tog vi hjem igen. Da vi bor hver for sig sidder jeg nu og fantaserer lidt samtidig med at jeg er lettet over der ikke skete noget i aften.
Rafa
Tilmeldt bruger
Indlæg: 33
Tilmeldt: 14. apr 2015 06:28

Re: Erfaringer?

Indlæg af Rafa »

Det glæder mig, at du er blevet mere afklaret med dig selv

Du skal huske og tage det i dit eget tempo og ikke føle dig presset ud i noget du nok ikke er klar til ligesom jeg gjorde for et år siden.

Du kan altid skrive, hvis du har nogle spørgsmål eller noget du vil have afklaret
Ham

Re: Erfaringer?

Indlæg af Ham »

Min kæreste og jeg har været på endnu et besøg hos dem, hvor han sagde at vi virkede meget usikre på der begge to og vi skulle finde ud af om vi ville det eller ej.

Min ex besluttede at gå en tur, så min kæreste ikke skulle forholde sig til, at hun også var der.

Så snart hun var gået, fik jeg strenge ordre om at tage min pik frem, og min kæreste skulle ned på knæ foran ham og tage hans frem. Jeg var meget genert og nervøs, men min kæreste sagde, at vi begge to var meget fine og, at der bare var forskel på størrelsen.

Vi sad i sofaen med hende i midten, så hun kunne røre ved os samtidigt. Han sagde, at han havde lyst til hende men, at hun ikke nødvendigvis behøvede at være sammen med ham og, at hun skulle mærke efter, hvem hun helst ville have først. Mens hun legede med os, kom jeg pludseligt, og så bad han mig gå ind på det andet værelse, mens hun suttede ham, og han tog tøjet af hende og kneppede hende, mens jeg kunne høre det hele. Senere fik jeg lov til at komme ind i sofaen igen, mens hun red ham, og jeg kunne se hende nøgen, hun er virkelig lækker, og det var totalt ydmygende for mig først at høre og senere se hende ride ham, og det fik jeg sagt til ham, hvilket gjorde, at de stoppede.

Da vi kom hjem til hende, var vi sammen men uden den store succes hos hende, da hun ikke kunne mærke mig, og jeg kom tidligt igen, men det var dejligt at være sammen med hende.

Efterfølgende er jeg blevet lidt i tvivl om det hele, om hvorfor jeg sagde stop, og om det ville have været endnu bedre, hvis jeg ikke havde. Er det normalt at være så meget i tvivl? Hun vil også gerne være sammen med ham igen. Ved heller ikke om han vil igen ovenpå sådan en oplevelse.

Efter en lang snak suttede min kæreste hans pik, mens jeg kikkede på og onanerede.
Besvar

Tilbage til "MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)"