Dejlig dominans - på vej til endnu en pige

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvor er det dejligt at læse jeres kloge og livsglade i

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej submissiv mand

Jeg tror faktisk ikke, at der er nogen der præcist ved, hvor ønsket om at blive domineret/dominere kommer fra. Formentligt er det vel bare en del af den biologiske proces, som vi jo osse ser den blandt dyr. Nogen er oven på og andre under.

Da det er uhensigtsmæssigt med mange ledere i en flok, er der naturligvis flere underkastede end ledere, og det genfinder vi osse inden for seksualiteten, der er flere, der vil lade sig dominere end folk, der vil dominere. En frynsegode ved at lade sig dominere er, at så er man i en vis forstand ikke ansvarlig for sin egen seksualitet, sin egen liderlighed, sine egen orgasme. En måde at omgå "forbud" om liderlighed på.

Jeg synes nu egentligt ikke, at det er et paradoks, at du til dagligt kan være leder, og i seksualiteten længes efter underkastelsen. Det viser vel blot din sammensathed, at du selvfølgelig rummer polariteter - ying/yang. Dag/nat. Lys/mørke osv.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Susanne S

Tag springet

Indlæg af Susanne S »

Kære submissive mand,

Jeg har læst dit brev og synes, at din beretning ligner min - med omvendt S/M-fortegn. Min tidligere mand var heller ikke forstående, da jeg fortalte om mine lyster. Som du måske har læst herover, kostede det ægteskabet, men jeg fandt min slave - sådan én som dig. Og tro mig: Han adlyder og tåler - og jeg nyder det, nyder hans frustrerende længsel efter og samtidige frygt for pisken, nyder det, når han smertes for at glæde mig.

Han har som underkastet forstået - helt ind i marven, helt ind i sindet og psyken - at det, i erotisk sammenhæng, er det, han er skabt til: at tåle for at glæde sin herskerinde.

Hans lydighed er ægte og betyder, at han er mig fuldstændig tro, mens jeg som hans ejer har ret til at tage andre oplevelser, hvis det falder for. Sådan må det være, hvis S/M-forholdet skal have værdi og et ægte indhold.

Du har nok også læst Ingeborgs breve. Jeg håber, hun snart vil fortælle om, hvad der er sket i de seneste måneder. Hun har to herrer - fordi de har aftalt det og kræver lydighed af hende. BDSM har mange facetter.

Du kunne overveje at tale med din kone om en løsning. At hun har været afvisende i første omgang, betyder jo ikke, at hun ikke er modtagelig for argumentation og ægte følelser. Det må komme an på en - mere vedholdende - prøve.

Jeg håber for dig, du kommer til at udleve dine lyster og ønsker - i dit ægteskab med din kones forståelse eller i et nyt forhold. Det er væsentligt, at du tager skridtet - og følgerne. Føler jeg.

Begynd med at lade din kone se debatten her på siden.

Personligt ville jeg, hvis en mand med en god kemi dukker op, nyde at opdrage og underkaste ham - og have to lydige slaver.

Held og lykke!

Susanne S
Susanne S

Submissive mand

Indlæg af Susanne S »

Kære submissive mand

17. april så du frem til at høre fra andre. Jeg har skrevet til dig - og ser nu frem til at få svar.

Kærlig hilsen
Susanne S
Ingeborg

2 mænd

Indlæg af Ingeborg »

Kære Susanne S

Jeg forstår godt din utålmodighed, men lad være med at blive irriteret. Det er nok sådan, at mange mænd har svært ved at gå ind i den debat og erfaringsudveksling, vi har fået etableret. Til gengæld må de så finde sig i, at vi skriver om dem.

Det har jeg sådan lyst til at gøre lige nu. Jeg vil bare råbe det ud: Jeg har to mænd, og hvor er det vidunderligt!

Den ene, min ægteviede, er ham, jeg kender så godt, ham jeg har børn med, deler hus og tilværelse med. Det er trygt og dejligt. Det vil mange nok have svært ved at forstå, efter at jeg har indledt et forhold til en anden mand, min elsker - som er gift og bor sammen med min mands elskerinde. Men forholdet er, at vi er enige om alt, hvad vi foretager os, og det giver tryghed.

Denne tryghed er basis for den glæde det er pludselig at have to elskere, kende fire par hænder, være vant til at blive kysset af to munde, og kysset overalt, samt at kende to vidunderlige pikke både i min mund og min kusse og nu også analt.

Jeg tilhører dem. Jeg er slavinde, og jeg nyder at knæle og være lydig samt tage imod straf, når jeg ikke har efterlevet et krav godt nok.

Det er især min elsker, der bruger pisken og tager mig hårdt. Nogle gange beordrer han mig i piskestilling alene af den grund, at han har lyst til at piske mig, ikke fordi jeg har været ulydig eller ikke har efterlevet en ordre. Jeg kan ikke se finere grund til, at jeg skal føle pisken, føle smerte, end at min elskede Herre nyder at lade det ske. Jeg véd jo også, at det sædvanligvis resulterer i, jeg bliver taget sådan, som han vil. Jeg bliver ikke spurgt. Jeg er der for at tilfredsstille ham, og større tilfredsstillelse kender jeg ikke til selv.

Det er vidunderligt, og her ovenpå en weekend, hvor nydelsen også kan ses på mine baller, må jeg bare sige det højt.

Kærlig hilsen
Ingeborg
Ægteparret 52/54

Tak for god inspiration

Indlæg af Ægteparret 52/54 »

Kære Ingeborg, Susanne S, Frue/elskerinde, submissive mand og Per,

Vi er et ægtepar omkring de 50 med sølvbrylluppet holdt for et par år siden og to børn, som ikke længere bor hjemme. Vi har aldrig haft det så godt som nu, hverken materielt, tidsmæssigt eller med hinanden. Den stormende forelskelse er selvfølgelig væk, men inderlighed, kærlighed, gensidig tillid og, ikke mindst, erotisk nysgerrighed, er så meget desto stærkere.

Nettet har ikke blot påvirket vore børns generation. Vi erkender gerne, at vi fra skærmen har fået meget livsinspiration, når det gælder sex og erotik. Vores nysgerrighed, som vi er glade for, bragte os for seks-syv år siden også ind på sider med håndjern og piske. Vi var forundrede, men blev hurtigt også pirrede. På et tidspunkt kom hun hjem med - netop håndjern og pisk i en gaveæske til ham. På et kort stod der helt enkelt: Elskede, jeg drømmer om at være din slavinde.

Og det blev hun, når særlige lejligheder opstod. Vi opdagede begge, at hendes erotiske smerte kunne være helt fortryllende og forstod, hvad endorfinerne kan gøre ved et elskovsforhold. Indimellem byttede vi roller. Det var og er så vidunderligt.

I dag er situationen mere afklaret: Sædvanligvis er hun Herskinde og Dronning, han underkastet og lydig slave.

Nu er der ved at ske noget imellem os, som vi slet ikke havde forudset: Lyst til at åbne forholdet. Igen er det nettet, som er inspirationskilde. Vi har læst en del om cuckolding og fascineres heraf begge. Det vil, tror vi, være en naturlig måde at udvikle legen på fra det nuværende stade, hvor han knæler for hende, kysser hendes fødder og høje hæle, hvorefter der sker en masse dejligt efter hendes ønsker og vilje.

Vi tror begge, det vil være rigtigt nu at inddrage en tredje person og at det skal være en mand, som kan give hende fryd og placere ham ikke blot som den lydige underkastede, men også som manden, der må tåle ydmygelse, fordi hun nyder at ydmyge ham ved at føle sig begæret og tilfredsstillet af en anden. Vi har aftalt, det må være sådan, og lige nu står vi over for de første oplevelser. Hun har hele to muligheder for at realiserede fantasien, drømmen og legen og er ved, uden hans vidende, at beslutte sig for, hvem hun vil have.

Vi synes, debatten på denne side måske kan komme videre ved at få denne vinkel med også.

Når vi drister os ud i det og endda med store forventninger, er det også med baggrund i Per Holm Knudens gentagne erklæringer om, at mennesket ikke er monogamt. Vi har her i BDSM-debatten også hæftet os ved udtalelserne om, at en lysten kusse naturligvis er skabt for at blive brugt og finde nydelse og fryd. Det er så oplagt, at en lysten kusse, som hun har, fortjener to eller flere pikke, mens han, fordi han mere og mere er slave af sind, må tåle den vidunderlige ydmygelse både fysisk og psykisk.

Det var bare det, vi ville sige. Og så lige en ting mere: Den debat, som Ingeborg har igangsat, er fordelt på to linjer. Det er altså lidt upraktisk og synd, fordi der er rigtig gode indlæg begge steder.

Tak for de mange indlæg. Vi har nydt dem. Det er så dejligt at læse om, at nogle tør flytte grænser og tør med hele sig selv gå ind i vidunderlige oplevelser. Vi ved, det bidrager til, at man lærer sig selv at kende bedre.

Kærlig hilsen
Ægteparret

:idea: Dansk side om cuckolding
:idea: Cuckold (Wikipedia - engelsk)
Susanne S

Lad kussen bestemme

Indlæg af Susanne S »

Kære Ægtepar,

Det gav mig en følelse af fryd at læse jeres indlæg. Tillykke med, at I tør udleve jeres sexualitet og med jeres aftale om nu at tage et skridt videre og inddrage en tredje person i forholdet. For mig som kvinde er så dejligt at læse om, hvordan pigen hos jer naturligt har udviklet sig til at tage magt, bruge magt og underkaste sig manden. Hermed tager jeg ikke afstand fra de forhold, hvor manden eller mændene bestemmer, som det er tilfældet i Ingeborgs situation. Det er jo oplagt, at hun har det dejligt hermed. Jeg er bare glad for, at vi efterhånden også er en del piger, som kan lide at dominere en mand og med tiden to eller flere mænd. De er derude, mændene som er parate til at knæle og underkaste sig.

Kvinden i ægteparret skriver lige ud, at du har en krævende kusse, som ikke længere vil nøjes med en pik. Per Holm har gang på gang på disse sider skrevet, at det er der heller ingen grund til, hvis der er villige pikke nok. En dejlig kusse bliver endnu skønnere af at blive brugt af flere til sit formål, og i dominansforholdet med kvinden som magt naturligvis sådan, at hendes vilje realiseres. Jeg håber virkelig for jer, at manden i jeres forhold har gjort sig dette klart. Som cuckold skal han ikke spørges om noget som helst, han skal adlyde og tage imod den ydmygelse, det er sjovt at påføre ham, både af dig og din elsker.

Det er sjovt at gå i byen, når han godt ved, du er blevet elsket og kneppet, når du kommer hjem igen, og at det, der er sket, ikke kommer ham ved, med mindre du har lyst til at fortælle om det. Endnu sjovere kan det blive, når du tager din elsker med hjem og lader din mand lave et elskovsmåltid til jer og opvarte jer og efterfølgende binder ham til en stol i hjørnet af soveværelset, så han kan se og høre, hvordan det er, når du virkelig bliver elsket af en mand. Det har i hvert fald for mig flere gange været en god oplevelse. Den ultimative ydmygelse var, da jeg første gang efter at have løsnet ham beordrede ham til ikke blot at slikke mig ren, men også min elsker og fik det svar, at han ikke var/er til mænd. Efter at han havde mærket min hæl i sin nakke, blev han belært om, at hvad en slave er til, er dog det mest ligegyldige, for en slave skal adlyde. Og det kom han til. I dag har han det dejligt med sin fuldstændige underkastelse. Det har været sjovt at bringe ham hertil. Jeg vil ønske jer held og lykke på den videre færd. Og jeg tror, at Ingeborg som slavinde med en stærk og konsekvent Herre ved, hvad jeg taler om.

Jeg glæder mig til at læse mere her på siden, gerne også fra submissiv mand 46

Kærlig hilsen
Susanne S
ydmyg ægtemand

Indlæg af ydmyg ægtemand »

Kære Susanne S

Jeg er ægtemanden i Ægteparret, som du svarede i går. Vi læste dit brev i aftes, og jeg vil på både min Dronnings vegne og for mig selv sige dig tak. De erfaringer, du beskriver, satte skred i tingene. Min kone og Dronning traf beslutning om, hvem hun ville vælge, og allerede i aftes traf hun aftale om et frækt møde, som finder sted i eftermiddag. Hvor, hvornår, hvad og hvordan ved jeg ikke, for det komme ikke mig ved, har jeg fået at vide, helt sådan som du også skriver det.

Jeg har ikke ro til at gå i kantinen i dag. I stedet bruger jeg frokostpausen på at genlæse dit brev og vores eget. Lige nu forestiller jeg mig, hvad min kone og Dronning vil bruge en afspadseringseftermiddag til. Jeg er glad for, jeg i mig kan mærke et ønske om, at hun får en vidunderlig oplevelse.

Jeg håber, jeg i aften må få at vide, hvad der er sket. Jeg er virkelig nysgerrig. Men jeg ved også, det ikke tilkommer mig at spørge.

Jeg er så spændt. Du bidrog til, at det skete nu, Susanne. Derfor skulle du have denne korte middagshilsen fra en hidtidig slave, der om lidt også er cuckold.

ydmyg ægtemand
Nu cuckold

Har ikke fortrudt

Indlæg af Nu cuckold »

Det er så forunderligt. Min elskede, som jeg har fejret sølvbryllup med, har og med min accept og tilskyndelse, som hun som min Dronning minder mig om, haft en anden mands pik ind i sin mund og kusse. Mens det skete sad jeg på mit arbejde og kunne ikke koncentrere mig. Jeg vidste godt, det ville blive en forunderlig eftermiddag i mine egne tanker og med fantasier rullende frem. Hvor mødes de? Falder de med det samme i omfavnelse og kysser? Hvordan reagerer Hun, når Hun mærker hans stive pik mod sit skød? Lyner hun ham op og tager på den for første gang og fortæller ham, hvad hun glæder sig til med ord? Eller knæler hun for ham, tager pikken frem og kysser den? Klæder han Hende, min ægtefælle og Dronning, af? Hvordan reagerer han, når han mærker og ser hendes stadig faste mellem B/D-bryster? Hvornår finder hans hånd vej til hendes kusse, som da givetvis vil være drivvåd? Eller sker det helt anderledes, f.eks. således at de først efter at have velkomstkrammet og kysset deler en flaske vin og snakker om det hele? Hvor er de? På et motel? I et sommerhus?

Jeg véd intet, og det er del af hele forholdet, spillet, legen. Jeg skal intet vide. Jeg skal adlyde og tåle, i fremtiden også og ikke mindst ydmygelse. For et halvt år siden havde min Dronning ikke været tryg ved situationen. Vi har talt meget om muligheden siden. I dag er Hun afklaret og også opstemt. Hun har en klar følelse og overbevisning om, at det er Hendes ret at tage en elsker og gøre mig til cuckold, fordi jeg selv har opfordret hende til det.

Hvorfor har jeg det? Det spørgsmål stod i neon for mig den eftermiddag. Svaret kendte jeg på forhånd: Fordi jeg elsker min Dronning og ønsker alt dejligt for hende. Det er mere og mere gået op for mig, at Hun er så vidunderlig, at det er naturligt, hun kender flere mænd. Men hvorfor skal jeg da ikke kende flere kvinder? Svaret er også ligetil: Vi har fundet tryghed i BDSM. Vores erotiske lykke er magtbaseret. Min kone er Dronning og slaveejer, jeg er slave. Skal den leg have mening, må legen også være alvor. Det er ligetil, at en slave adlyder. Det er lige så klart, at en slaveejer har frihed, også til at forsøge at underkaste sig andre mænd eller "blot" være sammen med dem for at blive erotisk tilfredsstillet. Det er min pligt at give min kone denne frihed, og jeg skal fryde mig, når det er godt for hende.

Jeg frygtede, jeg ville blive ramt af jalousi. Det skete ikke. I stedet blev jeg ramt af en ubændig nysgerrighed. Jeg måtte vide, hvad der var sket.

Min kone kom først hjem efter 22. Hun havde været sammen med sin elsker på et motel i mere end otte timer og kunne slet ikke skjule, det havde været en fortryllende oplevelse. Jeg fik bekræftet, hun havde haft hans pik i munden og var blevet gennemkneppet af ham og have fået flere udløsninger. Han havde også kussekysset hende, så hun havde skreget af fryd. Så meget måtte jeg få at vide, men ingen detaljer, fordi det ikke tilkommer en slave at udspørge sin Dronning.

De har været sammen en gang siden og er det igen i aften. Jeg har fået ordre til at gøre forårsrent i hele huset, og jeg adlyder og gør mig umage.

Jeg har en gang efter at være blevet cuckold fået lov til at kysse min kones kusse, men ikke til at komme ind i hende, fordi hun lige nu ikke har lyst til at blive kneppet af andre end sin elsker. Til gengæld har hun lænket mig og givet mig en piskning, hvilket hun nød. Derfor var det for mig en god situation.

Lige nu er jeg i et stadie, hvor jeg ikke har helt rede på mig selv, hverken fysisk eller psykisk. Jeg tror, der venter meget, meget mere og at Hun en dag tager ham med hjem. Jeg tror og håber, det bliver meget ophidsende og at ydmygelsen af mig foran ham bliver en stærk oplevelse.

Jeg har ikke fortrudt. Jeg er meget spændt.

cuckold
Susanne S

Du skal tåle ydmygelse

Indlæg af Susanne S »

Kære ydmyge ægtemand og nu cuckold

Tak for dine breve til os allesammen. Din seneste beretning siger mig, at du er frustreret lige nu. Du har ikke fortrudt, og du er spændt på det, som videre vil ske, fortæller du. Det er fint, men jeg savner lidt oprigtig glæde hos dig. Og du har jo grund til at være både glad og begejstret, for du giver din kone, din Dronning, som du skriver, og din ejer, som jeg nu tilføjer, glæde. Du har jo for længst erkendt, at du erotisk i jeres forhold er slave. Nu skal du vedstå dig det.
Jeg kan fortælle dig, at mange mænd har det erotiske slavegen i sig. På det udviklingstrin, hvor du og din ejer er, skal det få dig til konstant i erotisk, seksuel sammenhæng at tænke på dette faktum:
Min kone, min Dronning, er jordens mest vidunderlige pige og kvinde. Hun fortjener på alle måder de største og bedste oplevelser, og det er klart, at jeg som mand ikke på alle måder kan give hende disse oplevelser. Det kan kun føre til vores fælles beslutning om, at jeg er cuckold, er hende tro, mens hun som min Dronning naturligvis søger tilfredsstillelse også andre steder.
BDSM og cuckolding er intet værd uden fysisk aktivitet, magtanvendelse og den ene parts nydelse ved at lade den anden lide og tåle og den underkastede parts glæde herved, fordi det fryder magthaveren. Men det fysiske kan aldrig stå alene. Det væsentligste er den psykiske magt. Det så ligetil, at du som slave adlyder ordrer og søger at læse og forudse din herskerindes ønsker, så du kan tilfredsstille hende bedst muligt og hurtigst muligt. Det skal ikke være nødvendigt at give dig lussinger eller pisk, for at du behager din ejer. Sådan er det, fordi du bevidst eller ubevidst erkender den psykiske magt og ønsker at adlyde og behage.
Det skal du tænke på nu, hvor din kone er i færd med at lære en anden mand at kende for hos ham at få det, du ikke kan give hende - fordi du som mand er ufuldkommen. Du ønsker din Dronning alt dejligt. Det kan hun kun få, hvis hun kan tage hjemmefra i tillid til sin slave, have tillid til, at du udfører de ordrer, du har fået, og end ikke begynder at drømme om andre kvinder, for det gør en cuckold ikke. Du er til for at behage din kone og give hende tillid og tryghed i den situation, hvor hun med rette glæder sig til igen at være sammen med sin elsker.
Han har førsteret til at kærtegne, kysse og kneppe hende. Du har slet ingen ret. Det skal du erkende og forstå helt ind i din slavesjæl. Når du gør det, giver du hende den tryghed og glæde, du skylder hende. Vælger hun at være sammen med dig alligevel nu og da, skal du takke hende ved at være en fuldkommen cuckold efterfølgende.
Lige nu bliver du ydmyget psykisk, fordi din kone formentlig hele tiden tænker på en anden mands elskov. Forbered dig på, at ydmygelsen kan blive langt stærkere, nemlig i det øjeblik, din kone tager sin elsker med hjem og beordrer dig til at servicere jer i alle situationer. Sig allerede nu til dig selv, at det er hendes ret, fordi hun ejer dig fysisk og psykisk, fordi du er hendes slave.
Du vil din kone det dejligste. Nu må du vise hende det. Du kan godt filosofere over tingene for dig selv, men du har at vise hende ydmyghed og glæde på hendes vegne, når hun er hjemme.
Du skriver, at det er nysgerrigheden, der pirrer lige nu, ikke jalousien. Det er et godt tegn på, at du kan blive en god cuckold. Men du må lære at styre dig. Hvis din kone ikke har lyst til at fortælle dig om sit intime liv med sin elsker, skal du respektere det og aldrig nogen sinde stille spørgsmål. Til gengæld skal du takken din Dronning, når hun fortæller dig noget - også og især, når hun fortæller dig om udrustning og aktiviteter, hvor du ikke kan være med. fordi du er den, du er, en bette cuckold, der har brug for andre mænd til at tilfredsstille din kone. Så kan du filosofere over, hvordan elskeren med sine hænder, med kys og sin pik mellem din kones bryster, i hendes mund, i hendes kusse og måske også i hendes røv giver hedne den glæde og fryd, som du ikke kan give hende.
Når tiden kommer, skal du huske at takke elskeren eller elskerne, fordi de klarer det, som du ikke er i stand til, og du skal lade dem og din kone more sig også med at håne og ydmyge dig. Det er den frihed, en slave og cuckold har, friheden til at tåle ydmygelse og hån. For din kones skyld håber jeg, du forstår det og at du finder ro og din egen glæde herved.

Susanne S
cuckold

Det værste er ikke at måtte spørge

Indlæg af cuckold »

Kære Susanne S

Igen i dag vil jeg bruge min, forsinkede, frokostpause på at skrive til dig. Tak for din hilsen. Du skriver sådan, som min kone lige nu i erotisk sammenhæng taler og stiller krav. Det er godt, fordi det viser mig, at min situation som cuckold er normal. Tak fordi du bestyrker mig i opfattelsen. Jeg kan som mand og cuckold mærke, der er godt at blive talt til på en måde, så det ikke kan misforstås. Du stiller mig ikke spørgsmål, men fortæller mig, hvad jeg må vente, hvad jeg skal. Det er godt.

For mig er den magt, som min kone har over mig, rigtig. Magten er baseret på hendes seksuelle og erotiske udstråling, kunnen og krav, som jeg er underlagt og gerne vil være underlagt. Derfor er det naturligt for mig at adlyde og tåle både smerte og ydmygelse, fordi det fryder Hende, at det er sådan. Når jeg er blevet slået eller virkelig ydmyget, er det helt fortryllende at opleve min kones ægte, smittende latter, fordi det for hende bare er virkelig sjovt og fornøjeligt at bruge mig sådan. Jeg er der jo for at fornøje og behage min kone. Den opdragelse og magtudøvelse, der følger heraf, er blevet en hjørnesten i vores forhold. Det betyder smerte og ydmygelse, men giver mig også tryghed.

På en måde bidrager du til ydmygelsen ved at kalde mig en bette cuckold, der ikke kan tilfredsstille min kone mere. Det er godt for mig at få det at vide, så jeg vil takke dig for den klare melding. Du understreger, at jeg skal styre min nysgerrighed og ikke stille spørsmål om, hvad min kone foretager sig sammen med sin elsker og hvor dejligt det er. Susanne, jeg ved det godt, men det er de sværeste i min ny position. Jeg vil jo gerne, at elskeren er veeludstyret og virkelig kan få hende til at føle sig som kvinde. Men jeg vil jo også gerne vide, hvad han gør, som er dejligt.

Fysisk kunne jeg sige fra, gøre modstand og tage magten. Men i virkeligheden kan jeg ikke, fordi det psykiske er afgørende, og her har Hun i den grad overtaget. Det har Hun med udgangspunkt i sin erotiske udstråling. Sådan er det. Det kan og skal ikke diskuteres. Jeg tilhører Hende, er Hendes slave og ønsker også at være det med alt hvd det indebærer. Det giver mig frihed til at adlyde og til at arbejde med at tøjle min nysgerrighed, eller i hvert fald de dele af den, som fører til utidige spørgsmål. Jeg tror, min kone nyder, at jeg tænker på Hende sammen med elskeren, fordi det er led i ydmygelsen og magtforholdet.

Det er arbejdstid igen. Måske kommer vi til at udveksle ord igen.

Kærlig hilsen
mand på vej til at blive afklaret som cuckold
Polygam Pige

Nu erkender jeg, at pikkens størrelse betyder noget

Indlæg af Polygam Pige »

Kære alle, som læser disse sider

For et par uger siden skrev jeg sammen med min mand et lille brev om, at vi var på vej til at åbne vores forhold med en tredje person og gøre min mand til cuckold; siden har min mand i et par breve fortalt, at det er sket. Jeg har lyst til også at skrive og vil begynde med en tilståelse: Ja, vi er til BDSM og nu også med en ny dimension, ydmygelse af ham ved at jeg har taget mig en elsker; jeg kan ikke lide ordet bull i denne sammenhæng, og jeg er heller ikke nogen hotwife, for BDSM betemmer ikke alt for os fra morgen til aften. I det daglige er vi et ligeværdigt par; men jeg erkender da, at i de seneste uger har erotik fyldt meget for os. Der er da også et par oplevelser og erfaringer, som jeg gerne vil fortælle om; men huske som læser, at der også er andet i tilværelsen end BDSM og, som det nu er tilfældet for os, glæden ved at ydmyge manden.

Jeg har kendt min mand i næsten 30 år og har aldrig fundet anledning til at klage over hans udrustning, heller ikke når vi på nettet sammen har læst om betydningen af som mand at have og som kvinde få og føle en stor pik eller det modsatte. Jeg har altid tænkt, at det er jo sådan med en pik, at kussen krammer sig om den, så der er god kontakt for begge; hertil kommer, at min mand har en pik af den længde, som mænd flest har. Men pludselig har jeg opdaget, at længde kun er den ene del af størrelse; omfang betyder mindst lige så meget. I de forløbne 10 dage har jeg været sammen med min elsker 3 gange. Det har været dejligt, fordi jeg selv har kunne finde og vælge ham, og givetvis også fordi det er nyt. Det er spændende at blive taget på af andre hænder, kysset på en anden måde og turde lade sig ophidse og give sig hen. Jeg har sådan villet det, når han trænger ind i mig, eller når han ligger på ryggen og jeg tager ham. Jeg følte det himmelsk allerede i det øjeblik, da hans pik for første gang fandt vej ind i mig; det var en helt ny erfaring, fordi den fyldte ud. Lidt senere kom forfølelsen til orgasmen utroligt stærk, da han kneppede mig. I dag må jeg bare tilstå, at en ordentlig pik, også og måske især hvad omfanget angår, giver en lidt ældre og erfaren pige som mig følelsen af virkelig at blive elsket. Sådan er det, og det vil jeg bruge i min ydmygelse af min mand.

Min mand og nu cuckold tigger mig om at få at vide, hvad der sker for mig sammen med min elsker. Jeg har fortalt ham, at det ikke vedkommer ham. I et af brevene herover har jeg læst om det dejlige i at ydmyge manden, og da jeg ved, at dette brev bliver læst af min cuckold, vil han nu vide, at han ikke er så godt udrustet, at han for fremtiden kan tilfredsstille mig ordentligt, lad mig sige det til dig direkte: Når vi leger, når det er BDSM tid, skal du vide, at du ikke blot er cuckold, du er en mandsling med en pindepik. Du vil nu og da få lov at være sammen med mig, men du må da hele tiden tænke på, at der for mig da gælder det, at jeg ud fra din middelmådighed kan glæde mig til senere at blive taget ordentligt; sådan som en kvinde fortjener det.

Du skal vide, at jeg også har hæftet mig ved fortællingen om, hvoran en mand ikke ville kysse sin kones elskers pik; begrundelsen var, at han ikke var/er til mænd. Han fik den belæring, at hvad en slave og cuckold er til, er det dog underordnet, for han skal adlyde. Det skal du også, og det vil ikke vare så længe, inden du, min mandsling cuckold, skal opvarte både din kone og herskerinde samt min elsker under en legeseance i vores eget hjem. Du vil komme til det, fordi jeg har magten over dig både psykisk og fysisk.

Kærlig hilsen til alle
Polygam Pige
Ingeborg

Kusser og pikke skal bruges af flere

Indlæg af Ingeborg »

Kære Per Holm Knudsen

Der er nu gået fem måneder, siden jeg bad dig om et råd vedrørende min mands og mine tanker om at åbne vores ægteskab. Vi havde en opfattelse af, at det var tid at følge kroppens lyster, også fordi vi som voksne mennesker med livserfaring var overbeviste om, at vi kunne håndtere tingene på det psykiske plan og jalousimæssigt. Du gav os et kærligt skub, som gjorde det nemmere for os at søge ud. Tak for det!

Jeg har ikke været synderligt aktiv i debatten på det seneste her på siden, men kan glæde mig over, at den fortsætter, endda ad nogle andre veje end dem, jeg selv følger. Det glæder mig. Jeg er ikke strejkende, men har alligevel fri i dag og vil bruge tid på at formulere tingene, som de er nu for mig og min mand.

De forløbne måneder har været fantastiske og oplevelsesrige. Der har været småproblemer, men heldigvis kun af praktisk art med at finde tider og besvær med at overholde aftaler. Vi forstod ret hurtigt, at det praktiske ikke måtte få lov til at ødelægge glæderne ved oplevelserne. Så heller springe en gang over. Det har både min mand, min Herre og hans kone, som er min mands elskerinde, heldigvis også følt.

Jeg vil sige med det samme, at BDSM bestemt ikke fylder hele tilværelsen, endsige dagligdagen. Herhjemme fungere tingene godt i det daglige, rigtig godt endda. Jeg er overbevist om, at det også skyldes, at vi er blevet afklarede omkring vores seksualitet og erotik og tør leve vore lyster og fantasier ud, når der er tid til det.

Som du måske husker, gik min bekymring på, om vores ægteskab ville lide skade ved at åbne det. Ingen af os ønskede at forlise vores forhold, men begge havde vi samtidig en indre frygt for, at der kunne være en risiko. Vi vidste imidlertid også, at vi begge havde en stigende lyst til andre erotiske oplevelser, til at opleve os selv kropsligt i dejlig ophidselse sammen med en anden eller måske endda flere andre. Da vi drøftede det, spurgte mine mand mig en dag: Hvordan vil du føle, når jeg engang kommer hjem fra et stævnemøde og du godt ved, at jeg har kysset en anden kvinde og hun mig, at vi har taget tøjet af hinanden, at jeg har kærtegnet hendes krop og bryster, mens jeg har hvisket i hendes øre, at hun er sød, smuk og velskabt og gør mig liderlig, og hun har svaret ved at bøje sig ned og tage min pik i munden, mens mine hænder har fundet hendes bryster, hvorefter vi nøgne har nyt hinanden på sengen, inden jeg trængte ind i hende og vi bare nød det så meget. Du må vide, at jeg kunne have gjort det samme med dig, men at jeg havde lyst til at gøre det med en anden, fordi du ikke længere fuldt ud slår til, ligesom jeg heller ikke gør det for dig. Vi vil altid have behov for hinanden, men også for noget mere. Jeg vil ikke længere nøjes med din mund, dine bryster og din kusse. Det skal du forholde dig til.

Det var et godt spørgsmål, for så brutal er ægteskabet jo også. Heldigvis var jeg parat til at svare, nemlig at jeg selv havde det sådan, at jeg bare trængte til, virkelig trængte til at blive taget og gennemkneppet af en mand, der ikke i tide og utide spurgte om, hvad jeg havde lyst til, men gjorde det ved mig, der passede ham. Selvom min mand og jeg var pænt inde i BDSM-udviklingen efterhånden med mig som lydig, underkastet, ønskede jeg mere, nemlig at blive taget brutalt, at få klare ordrer og konsekvent straf for ulydighed. Det kunne og kan han ikke give mig, i hvert fald ikke i samme grad, som min herre kan, ved jeg i dag.

Vi vejede risikoen ved at åbne ægteskabet mod risikoen for, at en af os ville blive så fantasi-liderlig, at han eller jeg bare måtte gå bag ryggen af den anden og leve drømmen ud. Da det scenarium kom op, var det utrolig nemt at træffe beslutningen. Vi ønsker hinanden, men erkender, vi ikke kan give hinanden alt det, der kan opleves, og da vi også ønsker glæde og oplevelser for hinanden, gav vi los.

Det formede sig sådan, at han fandt sin elskerinde, før jeg blev taget - og han havde endda en finger med i spillet, da jeg blev det. Det er jeg ham taknemmelig for. Vi har siden drøftet tingene med et vennepar, som i det store og hele forstår os, selvom de ikke har samme lyster. Et forstår de imidlertid ikke, nemlig at jeg i det åbne forhold kan være underkastet, være slavinde og i dag skal adlyde enten min mand eller min Herre eller dem begge i forening og ikke selv kan finde en anden Herre, hvis jeg har lyst til det. Det er sådan, at både min mand og min Herre som dominerende har ret til at tage endnu en elskerinde, mens vi koner skal adlyde dem og være tro - over for de to. Vennerne finder det forståeligt, at vi i et lukket ægteskab kan lege Herre og slavinde, fordi vi da begge hele tiden er med i alt. Det gør de selv. Men min veninde spørger, hvordan jeg som voksen, frigjort kvinde kan finde mig i at skulle afvente ordrer og måske tåle ydmygelse, hvis det skulle passe min Herre at binde mig, så jeg kan se, at jeg er fravalgt til fordel for en anden pige, som han tager for øjnene af mig. Jeg ved ikke, om du læser med så langt Per Holm, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan du ser på den situation. Selv har jeg det sådan:

Det vil jeg med selvfølgelig affinde mig med, fordi jeg har lyst til at være min Herres ejendom og slavinde. Nogle submissive ønsker at være slavetøser, som gør oprør og får straf herfor. Det er ikke mig. Jeg sætter en ære i at behage og adlyde mein Herre og betjene Ham, sådan som Han ønsker det. Jeg finder det helt naturligt, at han straffer mig, hvis jeg i følge hans oplevelse ikke er dygtig nok. Jeg er f.eks. dygtig til at lade mig mundkneppe, til at tage ham helt ind, selvom han er dejlig stor. Det kan være ubehageligt, når han med hænderne bag min nakke virkelig støder til og jeg skal tage imod, også når han får udløsning. Men jeg ved og føler jo, at det ikke er min oplevelse, der er vigtig, men hans, fordi han ejer mig og selvfølgelig kan bruge sin ejendom, som han vil. I min BDSM-begrebsverden ville alt andet være unaturligt og forkert. Han er Herre og magtfuld, jeg er ejet, er slavinde. Er Han ikke tilfreds, må han agere herefter. For mig er det erotisk frihed at give mig selv som gave til Ham og tage det, der følger med. Jeg vil blive skuffet, hvis Han ikke bruger sin gave efter giverens ønsker, som jeg efter fem måneders erfaring vil udtrykke sådan: Dejlige, skønne, stærke Herre, i de næste timer ønsker jeg, at Du vil få det vidunderligt ved at eje og bruge mig. Jeg er masochist og jeg ved, at du er sadist. Det er jo derfor, vi er her sammen. Jeg ønsker så inderligt og kærligt, at du med lyst og fryd vil udleve dine sadistiske fantasier. Det vil give mig en lykkefølelse i smerten og ydmygelsen. Og jeg vil tage imod både smerte og ydmygelse for at få denne lykkefølelse. Vil du binde mig og lade mig se på, at du tager og knepper en anden pige, selvom du godt ved, at jeg så inderligt ville ønske, det var mig, så er det din ret at gøre det. Jeg skal da forstå, at du måske påfører mig ydmygelsen for at minde mig om, jeg skal være virkelig lydig for at gøre mig fortjent til fortsat at måtte tilhøre og behage Dig. Jeg må sige til min veninde, at der for mig ikke ligger noget kvindeundertrykkende heri, fordi det er leg og ikke dagligdag. Jeg kan nu også henvise til brevene fra cuckold og Polygam Pige, for hvem rollerne er de modsatte. Jeg tror ikke, cuckold føler, han bliver behersket og brugt, fordi han er mand, men fordi det for ham som menneske er rigtigt at være cuckold, mens det for hans kone er dejligt at cuckolde ham. Det er da faktisk helt enkelt.

Som underkastet og ejet kan jeg f.eks. få lussinger. Når det sker, skal jeg med hænderne lænket i håndjern bag ryggen stå på tæer foran min Hersker og Herre. Jeg må ikke kunne værge for mig, og jeg har ordre til ikke at forsøge at undvige, når lussingerne falder. Min Herre har ladet mig vide, at den afstraffelse for ham er god, fordi han både kan nyde frygten i mine øjne og vide, hvilket er det væsentlige, at jeg kan se glæden i Hans øjne over at slå mig. Han er sadist, og det er mig Han vil slå og slå så hårdt,.at det gør ondt, fordi han nyder min smerte og ydmygelse. Sådan en udtalelse gør mig høj og villig til at tåle, for jeg vil jo glæde mine Herre. Derfor er det også sådan, at den smukkeste årsag til, at jeg skal føle Hans pisk på mine skuldre, baller og lår samt mine bryster er den mest enkle af dem alle, at min Herre har lyst til at piske mig, har lyst til at se sin slavinde tage smerten ind i kropen og fordele den, så sind og sjæl også påvirkes, har lyst til at se en rød stribe efter et velplaceret svirp med den enhalede. Han har ladet mig vide, og jeg er enig, at det at straffe for ulydighed nogle gange jo er at give en slavinde mulighed for at fremprovokere en staf og dermed indirekte bestemme. Det tilkommer ikke mig at bestemme noget som helst, hvorimod jeg må lægge mig i piskestilling, når som helst det beordres. Piskestillingen er blevet ændret, så jeg ikke længere skal ligge med hovedet i gulvet og armene op over hovedet. De skal i stedet placeres ned langs siden, så min Herre kan sammenbinde mine hænder bag knæene, som jeg ligger med op under brysterne. For min Herre er der to dejlige ting herved. Jeg kan ikke rejse mig og undvige, men må tåle pisken, så længe Han nyder at bruge den på sin slavinde. Det andet er, at stillingen automatisk får mig til at krumme ryggen, så pisken smerter optimalt. Den psykiske dominans er afgørende for min Herre, men når den er etableret, skal smerten være en god følgesvend, fordi smerten får mig til st forstå min underkastelse. Med hertil hører, at jeg ikke har noget stopord, fordi min Herre i dag kender mig så godt, at Han ved, når det er tid at skubbe mig ud over en ny grænse. Det er vidunderligt, når det sker. Bagefer er vi begge så ophidsede, at han brutalt og dejligt smider mig på sengen og tager mig, så jeg må skrige af fryd. For mig er dominans, det at blive domineret, det dejligste forspil til den mest vidunderlige elskov. Ydmygelsen er et led i den samme kæde. En virkelig ydmygelse kan være forspillet til forspillet for akten.

I dag kan jeg til min overraskelse og glæde se, at mit spørgsmål før jul har ført til aktivitet også i andre parforhold. Jeg er overvældet. Som masochist og slavinde i mine egne forhold har jeg på det allerseneste nydt at læse om parret cuckold og Polygam Pige. Jeg forstår begge jeres bevæggrunde, måske fordi jeg selv, ligesom cuckold, en mand, men som kvinde er underkastet i den dejlige leg. Da jeg er pige, forstår jeg også Polygam Pige, selvom jeg har slavinde- og ikke herskerindegenet. Den leg, som I fortæller om, er også min Herres og min leg, hvor jeg kan blive pisket, fordi min sadist Herre finder fornøjelse i at piske mig smerte ind i kroppen, finder fornøjelse over mine små skrig. Det gør ondt og er så vidunderligt.

Min Herres kone, som jeg i dag også kender seksuelt, og jeg har af min mand og min Herre fået at vide, de to mænd lige nu overvejer at bringe et tredje par ind i forholdet. De er enige om, at kun et par med manden som Herre og konen som underkastet har interesse. Den beslutning er jeg glad for. Jeg ved i dag, hvem og hvad jeg er seksuelt og erotisk. Jeg kan være nervøs for, om det lykkes at finde et tredje par med samme gode kemi som vi fire har. Men jeg føler også spændingen. Jeg har fundet ud af, at min mund og min kusse kan lide at blive taget af to pikke. Tre kan selvfølgelig blive endnu dejligere, fordi pikke ikke er ens, ligesom deres mænd heller ikke er det. Den samlede oplevelse kan blive større, givetvis også for den mand, der ikke blot får tre kusser at vælge imellem, men også bestemme over.

Jeg fantaserer lige nu lidt om at blive beordret til en ny adresse, til at ringe på, komme ind og knæle for manden, der åbner og erklære min lydighed, fordi jeg ved, at min Herre og min mand har vurderet en kommende Hersker rigtigt. Og han vil have en sød kone, for hende er de to nuværende mænd i mit liv på jagt efter, liderlige som de gudskelov også er.

Til sidst: Jeg vil ikke missionere for, at alle andre skal gøre som os. Hvert enkelt menneske og par må følge egne lyster og drifter - elller moralbindinger. Det er ikke op til mig at give gode råd. Til gengæld vil jeg også gerne slippe for moralske pegefingre og fatwaer. Jeg værdsætter meget det frisind, der er på siderne her.

Så endnu engang: Rigtig mange tak til Per for muligheden for også verbalt at slippe lysterne fri.

Mange kærlige og liderlige hilsener
Ingeborg
Den 3. mand

Vi vil gerne være med

Indlæg af Den 3. mand »

Til Ingeborgs to Herskere

Vi er et par, som nyder at læse her på siden. Også hos os er Han hersker og hun den, der skal adlyde og behage. Vi kan forstå, I overvejer at finde et 3. par til legen. Vi har længe talt om et åbent forhold, endda om en swingerklub. De lyster, som både Ingeborg, cuckold, Polygam Pige og susanne S med flere fortæller om, kender vi til. For os ville det være godt at bryde ud, men alligevel være i en overskuelig kreds. Derfor tiltaler et forhold mellem tre par os. Aldersmæssigt matcher vi jer, og da jeres breve givetvis står til troende, er der helt sikkert også mulighed for god kemi på de kombinerede psykiske og fysiske vigtige felter. På vores vegne er det mig som mand og dominant, der skriver. I BDSM-forhold er det ligetil, at Herskeren bestemmer, også ovedrørende det, der skal ske. Så jeg kan godt lide, at I to mænd beslutter, hvad der skal foregå, også med jeres piger og slavinder. Sådan som Ingeborg skriver, vil det for mig være en ønskesituation, at det er min dør, hun skal ringe på, mens I to får adgang også til min kone og slavinde. Jeg kan selvfølgelig fortælle meget mere. Har denne lille "annonce" jeres interesse, håber jeg på respons her på siden, måske med en hotmail-adresse eller ønske om, at I får min.

Den 3. mand
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kusser og pikke skal bruges af flere

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ingeborg

Tak fordi du åbnede debatten, det er spændende beretninger og forhåbentligt frisættende og hjælpsomme for andre. Jeg synes det lyder som om du nyder dit liv nu, så tillykke med dit mod :1:.

Hvis man tilmelder sig som bruger af siden, kan man skrive privat med de andre brugere, uden at andre - herunder jeg - kan se, hvad der udveksles parterne i mellem.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Ingeborg

Knæle i hjertet

Indlæg af Ingeborg »

Kære Per - og kære læsere af alle brevene herover samt på siden med overskriften AT TILHØRE TO VIDUNDERLIGE MÆND, SOM TAGER MIG

Nu er det næsten Sct. Hans. Der er gået et halvt år, siden jeg for første gang skrev og stillede dig Per nogle spørgsmål. Jeg er ikke længere dagligt inde på siden, men kigger forbi nu og da. Jeg er lidt stolt over, at så mange har været her i det forløbne halve år. Det siger mig, at emner som dominans/BDSM, herunder nu også cuckolding, optager rigtig mange mennesker - og at det formentlig kan være vanskeligt at få sine egne følelser og lyster prøvet af. Hvis siden kan hjælpe med til, at flere tør, så er jeg glad.

For nogle uger siden kendte jeg ikke til cuckolding - en mands lyst til at erklære sin kone fuldstændig troskab, mens hun har frihed til at have andre elskere og til at ydmyge manden, fordi han er hanrej. I virkeligheden er der vel ikke så meget nyt i begrebet. Det svarer vel til det gammelkendte fænomen, at mange ægtepar har haft og har en husven.

Jeg véd ikke, hvilket ord, der for en pige svarer til cuckold, men jeg kender følelsen, fordi jeg har givet min mand frihed til at kende andre kvinder og samtidig har givet ham magt over min seksualitet og erotik. Det er dejligt for mig, at det er sådan, men jo kun fordi min mand sørger for, at en anden mand med mellemrum får råderet over mig, sådan som jeg har beskrevet det for efterhånden længe siden.

Min ny Herres kone og jeg véd, at vore mænd har planer om at inddrage et tredje par i forholdet. Endnu er det ikke sket for os, selvom vi tror, at vore mænd har fundet den pige, de vil lege med ved siden af os. Det pirrer os, at de måske allerede kender hende erotisk.

For et år siden ville det have givet mig en følelse af jalousi, tror jeg. I dag ægger det mig. For naturligvis har min mand og min Herre ret til at være sammen med andre piger. Mit højeste ønske er jo, at de har det dejligt, og jeg véd, jeg ikke kan give dem alt dejligt. Jeg tror, cuckolden føler på samme måde i forhold til sin kone og Frue.

Som masochiost og slavinde er det for mig dejligt både at måtte og skulle knæle for mine Herrer. Når jeg får ordre hertil, véd jeg, hvad jeg er til for: at adlyde og behage en vidunderlig mand, som jeg ser op til og elsker, fordi han giver mig vidunderlige oplevelser. Derfor er det at knæle for mig blevet så smukt. Jeg vil knæle med ynde, jeg vil være feminin, når jeg knæler - jeg vil knæle i hjertet, så min Herre kan se og føle, at jeg giver mig selv til Ham som gave. Og naturligvis forventer jeg, at han tager imod gaven og bruger den for at fornøje sig selv, for at finde fryd og nydelse.

Det kan gøre ondt, når han slår mig, men jeg vil tåle det, fordi jeg véd, at han kan lide at slå mig - og fordi endorfinerne snart begynder deres arbejde og bringer mig i en sådan ekstase, at jeg længes efter det næste piskesvirp.

Derfor er det blevet sådan for mig, at pisken er dejligst, når min Herre bruger den af den finenste grund af alle, at han har LYST til at bruge den på min slavindekrop, hvilket er hans ret. Hvis han bruger den som straf for ulydighed indebærer det, at jeg har kunnet vælge at være ulydig - og så er det reelt mig, der bestemmer. Den situation er for mig forkert. Jeg vil adlyde og tåle for at give glæde - og for at få glæde igen.

De forstod jeg helt ind i hjerte og sjæl, da Per kvitterede for min oplysning om, at jeg var ved at lære GOR-stillingerne ved at bringe links til hjemmesiderne Gorean Whispers, Gorean Positions og Slave Positions. De beskrivelser og illustrationer, der ligger her, er for mig pirrende og smukke. De tænder mig og ægger mig som min Herres lydige slavinde. Og jeg nyder det, når min Herre fortæller, at han er stolt over at have en smuk og velskabt slavinde, der kender sin plads for Hans fødder.

Siden har Per også givet os adressen cuckolds.webbyen.dk/. Jeg tror ikke, jeg nogensinde vil kunne gøre min mand til cuckold, men jeg forstår de følelser, som mine medsøstre med den lyst har. Og jeg kender fuldt ud de følelser, som deres mænd må have.

For mig er det godt, at vi som mænd og kvinder ikke blot har forskellige maskuline og feminine kroppe og følelser, men at vi på tværs heraf også kan have modsatrettede følelser i BDSM- og dominansrelationer. Jeg tror, det især er vigtigt for os piger: Vi kan på den baggrund gerne underkaste os erotisk - uden at gøre det som piger i dagligdagen. Det er vigtigt for mig. Det giver mig den ro, der er nødvendig for fuldstændig at kunne give slip og nyde legen, også når den er allermest voldsom og dejlig.

Jeg vil slutte med et citat fra et af brevene på siden: Som kvinde at kunne give plads for mere end én pik i sin kusse og som mand at kunne trænge ind i flere kusser - det er UDVIDET TROSKAB, når alle i legen er enige om forholdet mellem flere.

Det er sådan, det er. Og det er dejligt.

Kærlig hilsen til alle
Ingeborg
Besvar

Tilbage til "MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)"