Om historierne herinde

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)
Besvar
Nysgerrigpinden
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 11. apr 2013 21:31

Om historierne herinde

Indlæg af Nysgerrigpinden »

Hej med jer alle herinde.

Jeg vil gerne sige tak til jer alle for at dele jeres historier; det er både fascinerende og oplysende at få et indblik i jeres verdener. :)
Jeg er en ung mand på 22 år, og selvom det er begrænset hvor meget jeg har udfoldet mig endnu, så ved jeg dog at jeg gerne vil dominere kvinder i sengen. Jeg ved ikke hvor langt jeg har lyst til at gå (om jeg skal være helt op og være Herre for eksempel), men det er noget jeg har lyst til at udforske, og det har I kun forstærket min lyst til.

Men noget af der fascinerer mig mest i al almindelighed er det psykiske i mennesket, og jeg tænker meget på hvordan I begrænser jeres dominans til det erotiske, og ikke lader blive (for meget) en del af "hverdagen". Det er ikke saftige detaljer jeg er ude efter, jeg synes bare det er dybt fascinerende at høre historierne man ikke hører så tit, og komme ud i krogene af vores eksistens, som vi tit ikke får sat ord på. :)

Og undskyld jeg ikke kommer med det store selv, men jeg har som sagt ikke udfoldet mig meget udover at have uddelt et par røde baller, lidt reb, og et kvælertag eller to, så har jeg ikke meget at fortælle om.

Men tak for det indblik I giver alle sammen, det giver mig kun mere lyst til at udforske. :)

Mvh.
Nysgerrigpinden
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Om historierne herinde

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Nysgerrigpinden

Tak for at du deler dine betragtninger. Til spørgsmålet om, hvordan man evt. kan adskille den seksuelle leg og det øvrige liv, så kunne du måske have glæde af at læse Maria Marcus' bog Den frygtelige sandhed. Den kan lånes på bibliotekt.

Billede Billede
Klik på billederne for at se dem større

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)"