Et par ting...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
Anonym 14-årig

Et par ting...

Indlæg af Anonym 14-årig »

Jeg opdagede denne fantastiske side for et par dage siden. Jeg har kigget på en del indlæg, men jeg vil alligevel spørge om noget:

1. Min forhud er vokset fast i pikhovedet. Behøves jeg opsøge læge, eller er det ligemeget?

2. Min forhud er for stram, men de sidste par dage, har jeg trukket den tilbage, og idag fik jeg den helt tilbage. Det strammer dog, når den er stiv, men kan det være den bliver mere elastisk hvo mere jeg gør det? og ellers kan man så købe det der creme uden recept?

3. Jeg er allerede ved at få rigtig lange hår på omkring 2,5 cm, på og omkring pungen. Det klør af helvede til, og jeg får nogle bittesmå røde prikker. Er det normalt?

Mvh den anonyme :flov: :flov: :flov: :flov:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Et par ting...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym 14-årig

1. Hvordan mener du, at forhuden er vokset fast i pikhovedet, når du samtidigt skriver, at du kan trække den helt tilbage? (2)

2. Øv dig i at rulle forhuden frem og tilbage over pikhovedet, helst i stiv tilstand, på den måde kan du muligvis selv udvide forhuden tilstrækkeligt, når du ikke er ældre. Man skal aldrig bruge anden hormoncreme end den, man kan få gennem sin læge.

3. Dine hårsække er blevet aktive, og det kan godt klø lidt. Pas på ikke at gå i for stramt undertøj eller for stramme bukser. Huden skal gerne kunne få luft og kunne komme af med både fugt og varme.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym 14-årig

Indlæg af Anonym 14-årig »

1. Undskyld, det var mig der formulerede mig forkert :D . Jeg kan få huden tilbage over hovedet, men ikke længere, fordi noget af huden hænger fast i rillen bag hovedet. Jeg har set du har skrevet at man gerne skal kunne trække den omkring 2mm længere end hovedet.

2. Ok. Så vil jeg lade være med det, men det virker vist også bare at trække det frem og tilbage.

3. Ok og tak :) Hårene er bare kommet meget pludseligt (6 mdr.) og samtidigt med kløen, tænkte jeg bare på om det var normalt. Men det er det jo så :)

Mange tak for svarene, og igen: Fantastisk hjemmeside
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Et par ting...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym 14-årig

Ok. Lad evt. lige din læge se på den.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"