Pikhovedet ømt

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
Gæst#1

Pikhovedet ømt

Indlæg af Gæst#1 »

Hej jeg en dreng på 16 år. Jeg har en flirt med en pige og ja vi lægger tit op til sex. F.eks. her forleden vi lå nøgne og ligeså snart jeg kysset hende og mit pikhoved ramte hendes hud trækker jeg mig sådan tilbage og "hiver" op i huden igen. Tænker bare lidt, det må da gøre vildt ondt at tage et kondom på? Ikke fordi jeg ikke kan rører mit pikhoved men hvis der bliver trykket bare lidt til er det vildt ubehageligt. Nogle der har prøvet noget ligende?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Pikhovedet ømt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæst#1

Det kunne måske lyde som om, at du har en forhudsforsnævring. Prøv at læse i de andre indlæg her i dette forum.

:idea: Og her PSYKE & SEX om Forhudsforsnævring

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
circum
Tilmeldt bruger
Indlæg: 17
Tilmeldt: 20. maj 2006 11:32

Re: Pikhovedet ømt

Indlæg af circum »

Gæst#1 skrev:Hej jeg en dreng på 16 år. Jeg har en flirt med en pige og ja vi lægger tit op til sex. F.eks. her forleden vi lå nøgne og ligeså snart jeg kysset hende og mit pikhoved ramte hendes hud trækker jeg mig sådan tilbage og "hiver" op i huden igen. Tænker bare lidt, det må da gøre vildt ondt at tage et kondom på? Ikke fordi jeg ikke kan rører mit pikhoved men hvis der bliver trykket bare lidt til er det vildt ubehageligt. Nogle der har prøvet noget ligende?
Det er helt normalt, at glans er meget følsom hos unge mænd. Det fortager sig med alderen efterhånden som glans bliver vænnet til berøring ved samleje og onani. Du kan prøve at sove med forhuden tilbage om natten. Det hærder din glans i løbet af kort tid. I begyndelsen er det nok lidt smertefuldt.
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"