In Love?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORELSKELSE
KidWithNoLove

Indlæg af KidWithNoLove »

Ville det være forkert af mig at fortælle hende hvad jeg føler selvom hun har en kæreste? Jeg føler jeg skal have det ud af systemet, og det får jeg ikke før hun ved har fået det af vide..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: In Love?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej KWNL

Nej det skulle der da bestemt ikke være noget i vejen for, om ikke andet så får du da øvet dig i at komme ud med det og få det afleveret det rette sted. Og hvem ved, måske får hun øjnene op for dig, det har man jo hørt om før :1:. Held og lykke med det [krydsefingre].

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
KidWithNoLove

Indlæg af KidWithNoLove »

Tænkte jeg lige ville fortælle, at jeg for nogle dage siden fik snakket med hende om det, yay, go me..

Hun sagde det var utrolig sødt, og hun altid har fundet mig charmerende, men at jeg samtidig også vidste hun allerede har en kæreste.. Hun ville dog gerne i byen med mig af og til, og være en god ven..

Ved ikke om det var godt jeg fik snakket med hende.. Ved ikke om jeg fortrækker at vide at jeg formentlig ikke har en chance nu, eller om jeg hellere vil leve i uvidenhed og håbe på jeg stadig havde en chance..

Ved ikke om jeg skal smile over at have hende som ven, eller om jeg skal græde over at det er alt hun vil være for mig.. :(
KidWithNoLove

Indlæg af KidWithNoLove »

Jeg kan simpelthen ikke få hende ud af mine tanker.. Jeg vil gøre hvad som helst for at vinde hendes hjerte.. Det er første gang jeg har haft det sådan her med en pige..

Som nævnt tidligere, så var jeg igang med et vægttab, og jeg har nu tabt 25kg, og vil da vove at påstå at jeg er blevet en anelse mere attraktiv end før, og at være charmerende er en naturlig ting for mig..

Til trods for at div. piger pludselig har lagt lidt an på mig, så har jeg altid skuffet dem ved at sige jeg kun er vild med én person.. Mine venner kalder mig åndsvag og forslår at jeg finder en ny.. Men jeg kan slet ikke forstille mig at være vild med en anden person.. Selvfølgelig kan jeg da kigge på en attraktiv pige, men der er noget over hende her.. Hun er bare så smuk på udenpå og indeni..

Skolen slutter snart, og selvom hun aldrig har været min, hvorfor er jeg så så bange for at miste hende..
Gæst

Indlæg af Gæst »

Da jeg var i byen her i sidste weekend, da blev jeg kysset spontant af to fra min klasse.. Uden tunge, blot på munden i 3-5 sekunder.. Til trods for det bare var for sjov, så har jeg aldrig haft en så stærk følelse af "utroskab"..

Jeg føler mig nærmest besat af denne pige.. Hun har aldrig været min, og bliver det formentlig aldrig.. Den dag hun muligvis forlader sin kæreste, da vil vi være i fuldstændig forskellige verdener, og en ny vil få chancen før mig..
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ville det være forkert af mig at fortælle hende helt præcist HVOR stærke følelser jeg har? Tror du det vil skræmme hende? Sidst jeg snakkede med hende, da fortalte jeg blot at jeg godt kunne lide hende, og nød at snakke med hende..

Hun spurgte så hvorfor jeg har ventet med at fortælle det, og jeg svarede at jeg er meget genert.. Hun fortalte så at det skulle jeg overhovedet ikke være, og jeg bare skulle have fortalt hende det..

Jeg har et godt liv.. Jeg er rask.. Jeg har mange venner/veninder.. Jeg har familie.. Jeg ved hvad jeg vil med mit liv, men alligevel så mangler der det vigtigste, som i min verden overskygger de andre..

"Hende pigen"..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: In Love?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej KidWithNoLove

Ja du er jo helt besat af hende, og da hun jo tog det rigtig pænt, da du fortalte hende om dine følelser sidst, hvad har du så at miste ved at fortælle præcist, hvordan du har det - ikke noget.

Så lav en aftale om at gå ud med hende og fortæl hende det så.

Tillykke med vægttabet [tommelop].

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Hvis jeg skal sige min ærlige og sikkert uønskede mening ville jeg lige umiddelbart sige: "Nej, du skal ikke sige det til hende".

At du siger det til hende er at presse hende til at slå op med sin nuværende kæreste og uanset om i begge er enige om at skulle fortsætte som venner kommer et akavet venskab, som det helt sikkert vil blive til, ikke til at fungerer og i vil være bedre tjent med at du ikke har sagt noget.

Når du ikke siger det kommer der til at være håb. Det er jeg overbevist om at der ikke er hvis du siger det. Måske slår hende og hendes kæreste op og måske får hun nogle følelser for dig senere, men det gør hun ikke hvis i ikke er sammen og det kommer i ikke til, hvis jeres venskab bliver akavet.

Hvis du på noget tidspunkt skal fortælle hende om dine følelser mener jeg at det skal være når hun ikke har nogen kæreste.

"A gentleman never puts a lady in an uncomfortable situation." ;)

Hvad kunne tale for at du skulle sige det ligeud til hende er at hun enten afslår dig eller at du får en kæreste.
At hun afslår dig i stedet for at du bare går og "venter" kan gøre at du mister interessen for noget som måske er uopnåeligt.


Vil dog lige give dig thumbs up for dit vægttab og på det strengeste opfordre dig til at holde linjen.
Jeg vil ikke lyde overfladisk, men du kommer til at have meget mere selvtillid og sjov hvis du er glad for dit udseende.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 5: In Love?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym1

I krig og kærlighed gælder alle kneb, og man(d) skal ikke altid være en gentleman, det bliver kvinderne trætte af i længden :2:.

Billede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Kan godt mærke på hende at det er blevet en del mere "roligt" med at kontakte mig osv... Ved ikke om hun tænker over det, eller om hun bare har valgt at holde mig på afstand.. Når vi normalt plejer at få øjenkontakt, så får jeg et smil, men nu.. nu kigger hun bedrøvet på mig og kigger så væk.. :(
KidWithNoLove

Update på status

Indlæg af KidWithNoLove »

Ved ikke om der stadig bliver fulgt med her, men jeg har en trang til at få fortalt hvad jeg går rundt med i hovedet.

Sidste skoledag er ovre, og jeg har fået snakket ordentligt med hende. Hun spurgte til hvorfor jeg hele tiden undgik hendes forsøg på kontakt, og jeg spurgte ligeledes hende om det samme. Vi har åbenbart begge været lidt nervøse for hvordan venskabet skulle forløbe.

Jeg fik fortalt hende præcis hvor glad jeg er for hende... At jeg kan huske diverse datoer hvor vi har snakket... Jeg kan huske stort set alt fra vores samtaler, og jeg ved meget mere om hende end jeg selv lige gik og troede... hun blev rent faktisk smigret.

Det viser sig at vi begge har samme planer for fremtiden, hvilket jeg er meget glad for. Jeg ved hun har en kæreste, men jeg håber så inderligt, at hun en dag, måske vil få øjnene op for mig... Jeg kan slet ikke få hende ud af mit hovedet... Som jeg har skrevet tidligere, så har hun altid været glad for mig, og synes jeg er en kanon fyr... Hun er meget glad for at jeg fortalte hende hvad jeg følte, og jeg ikke bare stod som endnu en liderlig buk og tjekkede hende ud med øjnene... hun er meget attraktiv, ja, men det er slet ikke det der tiltrækker mig, hvilket jeg også har gjort klart for hende...

Det er endt med at jeg har givet hende mit telefonnummer, og sagt at hun skal skrive når hun føler sig klar til, at jeg får hendes nummer.. Der må gå en dag, en uge, en måned, et år... Jeg er ligeglad... hun lovede hun ville skrive, og jeg stoler på hende...

Det var update på status, og jeg er glad for at have kommet ud med det...
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Jeg vil ikke være pessimist, men tbh tror jeg at løbet er kørt og at du bør prøve at lede efter en anden pige. Måske ringer hun, men jeg tvivler stærkt på at hun nogensinde vil andet en venskab.

Hvis hun derimod ikke kontakter dig så lad være med at bebrejde hende det. Man kan sige at hun ikke holdt hvad hun lovede, men hvad skulle hun stille op? Du presser hende jo enormt!

Du får det til at lyde som om at hun er den eneste ene og at du vil vente i al evighed på hende, men hvis jeg skal være helt ærligt lyder det lidt for pjattet og dumt. Undskyld at jeg dømmer dig, men du kommer ikke til at nyde livet med den indstilling og du kommer bare til at blive deprimeret ved tanken om at hun endnu ikke kommer sammen med dig! Hvis hun på et tidspunkt bliver interesseret i dig på en sådan måde så tag den derfra!
AnonymBruger
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27. dec 2007 00:55

KWNL

Indlæg af AnonymBruger »

Det tog sin tid for mig at komme over hende... Det er først her for nogle uger siden det gik op for mig hvor jeg egentlig har "spildt" min tid.. Men på den anden side, så har jeg selvfølgelig også lært en del af det. Angående hvordan jeg skal vise mine følelser fremover.

Hun har slået op med kæresten, men hun har ingen planer om evt. at give det en chance mellem os, så jeg indså at det sq har været dødt løb hele vejen igennem.

Jeg er lidt trist til mode over at det er ovre, men samtidig også glad.

Tak for support fra din side af Per, var alletiders.
Besvar

Tilbage til "FORELSKELSE"