Ulykkelig forelsket i min chatteven

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORELSKELSE
Besvar
Mille

Ulykkelig forelsket i min chatteven

Indlæg af Mille »

Jeg er en kvinde der er havne i en gang værre roderi. Jeg er 32 og har været gift i 11 år. Problemet er at jeg har forelsket mig i en chatteven og det samme for ham. Vi har prøvet at styre os men kunne ikke, til sidste mødes vi og det sagde bare mere bang da vi så hinanden. Vi føler at vi passer sammen men da jeg var gift sagde jeg dum som jeg var at jeg gerne ville tænke over det. Man smider jo heller ikke 11 år ud af sit liv på grund af en forelskelse. Jeg fik fortalt min mand hvad der forgik og vi prøve at få det til at gå, men det gjorde det ikke. I mellem tiden havde jeg chattet med ham, vi fandt ud af vi elskede hinanden, men jeg tuder ikke bare springe ud i det. Så gik der to uger hvor jeg ikke hørte fra ham og pludselige lå der en mail fra ham om at han havde fundt en anden, da han ikke vil vente på mig mere. De har kun mødt hinanden en gang indtil nu. Jeg skrev så tilbage til at jeg var gået fra min mand og var flyttet for mig selv. Han skrev tilbage til mig, at han stadigvæk elskede mig, men nu var han forelsket i hende, men han havde det ikke godt med, at jeg var fri nu, da han havde troet at han aldrig ville kunne få mig på grund af min mand. Han skrev at han savner mig og sluttede af med at spørge om han måtte kom og besøge mig og jeg altid vil være i hans hjerte. Jeg fatter ikke noget af det her, ved kun jeg elsker ham, har skrevet en brev til ham hvor jeg skriver at han er tilgivet, men har ikke hørt fra ham endnu. Det er 5 dage siden nu, hvad gør jeg? Tror du at han har fortrudt det med hende og bare skal havde tid for sig selv eller hvad?

knuzz mille
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ulykkelig forelsket i min chatteven

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mille

Engang, hvor jeg var i København, kom jeg forbi en forretning, hvor der lå et meget smukt indiansk armbånd, lige sådan et som jeg gik og ønskede mig, men jeg syntes, at det var for dyrt og gik så videre og tænkte over det. Efter et kvarters tid blev jeg enig med mig selv om, at jeg da skulle købe det, når jeg nu faktisk syntes så godt om det, som jeg gjorde uanset, at jeg syntes, at det var for dyrt. Så jeg gik tilbage til forretningen. Men da var armbåndet så i mellemtiden blevet solgt til en anden, og jeg ærgrede mig over, at jeg ikke var sprunget til mens tid var. Og sådan kan det jo gå her i livet nogen gange.

Billede

Jeg kan ikke vide, hvad der foregår i din chatven, måske vil han satse på noget der er mere sikkert end dig, måske tænker han sig om, måske er han i gang med noget andet, måske er han forkølet og kan ikke komme til sin computer. Du kan næsten ikke gøre andet end at væbne dig med tålmodighed - og har du hans tlf.nr., ja så kunne du jo ringe til ham [tlf].

Held og lykke med det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FORELSKELSE"