Han er ikke forelsket mere

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORELSKELSE
Besvar
M

Han er ikke forelsket mere

Indlæg af M »

Min kæreste siger han ikke er forelsket i mig mere. Jeg spurgte ham om han var og nej, det var han ikke. Dog elskede han mig meget. Men mente ikke han længere fik "sug i maven" når han så mig, ... og desuden mente han ikke at at man kunn være forelsket, da vi jo har kendt hinanden i 10 år...

Men jeg er da stadigvæk møghamrende forelsket i ham!

Hvordan får jeg ham til at blive forelsket igen? Eller er jeg ved at miste ham?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Han er ikke forelsket mere

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej M

Forelskelse varer normalt mellem 6 og 12 måneder, så er hormonet NGF igen faldet til normalt nivo. Forelskelse er en form for sindssyge/psykose, der skal få os til at se den anden i så godt lys [forelsket], at vi får lyst til at parre os med vedkommende :28:, det kommer der børn ud af og så er missionen lykkedes :1:.

Så hvis du er forelsket efter 10 år, må der vist være noget galt med dit NGF-nivo :2:.

Det kan jo osse være, at I beskriver de samme følelser lidt forskelligt :1:. Så, nej, du er vist ikke ved at miste ham, han er der jo stadig efter 10 år sammen med dig, men plag ham ikke med at skulle være forelsket, manden er helt normal :2:.

:idea: Romantic love 'lasts just a year' (bbc)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
M

Indlæg af M »

Jeg vil jo bare gerne have han får det der dybe sug i maven der slår benene væk under ham, ligesom han gør ved mig.
Hvis vi feks. ikke har set hinanden i nogle dage og jeg egentligt ikke vil vise ham jeg er ved at dø efter at se ham og han så kommer kørende sprinter jeg ham i møde selvom jeg to sekunder forinden lige har besluttet at det vil jeg ikke. Kan slet ikke lade være og har helt glemt hvad jeg lige har lovet mig selv.
Når han er i nærheden er jeg altid i super humør og når han ikke er her virkelig langt nede. hvis han kigger på mig eller sender mig et smil, bliver jeg helt blød i knæene og lidt rød i hovedet... stadigvæk... jeg elsker duften af ham og tænker ikke på andet end ham hele tiden. Drømmer om ham om natten.
Er jeg ude, tænker jeg kun på ham og "det her skulle han se" eller "det her ville jeg gerne opleve sammen med ham" eller "det her skulle han smage" og "her vil jeg ha ham med hen"...

Med hensyn til parring har vi altså 3 børn sammen, så det er ikke fordi jeg vil giftes med ham og have børn. Men jeg vil selvfølgelig meget gerne have sex med ham hele tiden. Lige så tit han vil. Jeg tænder på at han er tændt... så det er ret nemt i den retning.

Jeg er bare dybt forelsket og mit hjerte føles underligt og nogle gange er ved at blive sindsyg, så dejligt og enerverende irriterende er det....

M
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Han er ikke forelsket mere

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej M

Det minder mig om en sjov måde at se på det at elske på :1:

En sagde til en anden: "Jeg elsker dig!" [love]
Svaret: "Det må være dejligt for dig!" [kys]

Du skal være velkommen til at skrive igen :2:.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FORELSKELSE"