Forvirret forelsket

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FORELSKELSE
Besvar
den fortvivlede

Forvirret forelsket

Indlæg af den fortvivlede »

hejsa per

jeg er en fyr der har været igennem en del det sidste halve år hvad angår kærligheden. prøver at gøre det kort !!!

omkring jul blev jeg forelsket i en pige der var gift vi snakke en del og skrev en del sammen minimum 25 beskeder om dagen på telefon det endte dog i at der ikke var noget fra hendes side alligevel jeg skrev til hende en dag om min følelser for hende og hun var venlig at svare tilbage, at hun ikke kunne gøre det mod hendes mand og børn selv om hun ville få børnene med da han arbejder i udlandet. var lidt nede over det og hade/har så en rigtig god veninde som jeg ikke så på med kærlige øjne var bare god venner (men efter jeg har fortalt en rigtig god veninde om jeg var faldet for hende kunne hun kun sige at det hade hun vidst længe siden, hun mente vi flirtede helt vildt når vi var i byen mente nu bare jeg var normal men kan godt se lidt bagefter at det nok passer) nå men hade fået nogle gavekort til noget oplevelse med show og spisning på et rigtig fint sted i århus og da hun boede der syntes jeg det var fint at tage hende med hade ingen følelser for hende der heller. skulle så låne hendes sofa og sove på men den gad hun ikke rigtig at rede op om jeg hade noget imod at sove ved siden af hende det hade jeg da ikke men igen der var ingen videre ting fra min side vi skrev en del sammen over sms også og skulle sove hos hende 2 uger senere da jeg skulle i by i århus der var heller ingen problem ud over hun sove på sofaen og jeg i hendes seng men det var fordi hun var syg. derefter begyndt jeg at finde ud af jeg var faldet for hende skrev det så til en dag hvor jeg var lidt beruset efter vi hade skrevet lidt sammen om noget andet og siden da har jeg så ikke hørt fra hende det er nu over en uge siden. nu er mit spørgsmål så skal jeg bare glemme det eller skal jeg skrive igen ville heller ikke lyde som en der er helt vild og tosset men må indrømme jeg er faldt meget for hende og tænker næsten ikke på andet end hende kunne jeg nu bare få et svar ja eller nej om der skulle være de samme følelser fra hendes side af og hvis ikke så kunne jeg jo måske komme videre !! er helt rundtosset !!!

den rundtosset
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forvirret forelsket

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den fortvivlede

I krig og kærlighed gælder alle knep - og ikke alt går, som man havde regnet med. Hvis du vil have klarhed over, hvad veninden vil og føler, ja så er der ikke andet for end at spørger. Så ved du, hvor du står.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) - og kig lige på din retskrivning - der er f.eks. stor forskel på "nået" og "noget" (jeg har rettet det meste igennem) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
den rundtosset

Indlæg af den rundtosset »

hej

ja sorry troede ikke det var et dansk kursus det her men fair nok

kan sige hun nu har svaret tilbage og ja det var så nitten hun syntes jeg er en helt vildt sød fyr men hun dater en anden fyr lige pt men hun håber vi stadig kan være venner da vores tid sammen betyder meget for hende og det vil hun nødig undvære

fedt brændt af igen :( men sånt skal det nok være overvejer sgu et kloster !!!

:( :( :(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Forvirret forelsket

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den rundtosset

Ja sådan kan det gå, og medmindre det er et nonnekloster, så er der ikke mange kvinder at finde i et kloster.

Nej det er ikke et danskkursus, men det heller ikke en mobiltlf. Punktummer, store bogstaver og en nogenlunde korrekt retskrivning sikrer at alle kan læse og forstå det skrevne. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "FORELSKELSE"