Manglende følelse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Sumsar

Manglende følelse

Indlæg af Sumsar »

Hej Per

Min kæreste føler hun har et problem med at rigtigt kunne føle noget når penis er inde i skeden. Hun siger at hun har haft det problem med alle dem hun har været sammen med, undtagen den første. Jeg er pænt sikker på, at det ikke har noget med størrelsen da hun har en ret snæver skede.

Det skal siges, at hun mistede sin mødom på en ret forkert måde, som 13årig, som ikke var voldtægt. Jeg tænker at hun har fået en aversion mod penetrations-sex, da der en masse bøvl med dagen-efter piller og alt sådan noget. Det skal siges at hun fik en orgasme (tror vi), da hun mistede sin mødom, hvilket har været hendes eneste orgasme.

Jeg ønsker for alt i verden, at hun skal få så meget ud af sex som muligt, og der er absolut ingen problemer, når jeg slikker hendes klitoris, eller massere hendes g-punkt, eller generelt bare giver hende finger.

Vi har brug for hjælp, og tror det ville hjælpe at få en konsultation med en sexolog eller en psykolog?

Mvh. Rasmus
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Manglende følelse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Rasmus

Det handler nu nok snarere om, at hun/I har nogen bestemte forventninger til, hvad hun skal kunne føle ved direkte stimulation af pikken i kussen/skeden. Skeden i sig selv er kun følsom for tryk og udvidelse. Lystfølelserne, der fører til orgasme udløses fra klitoris, hvilket osse er årsagen til, at hun godt kan få orgasme med din finger og tunge på klitoris. G-punktet er en del af klitoris.

Mange, mange kvinder har brug for en hjælpende finger, tunge eller snurredims for at få orgasme under samlege. Nogen kvinder kan få orgasme alene ved pikkens bevægelser i kussen, og man går ud fra, at det handler om afstanden fra klitoris til skedeåbningen. Hvis denne afstand er kort er det nemmere, hvis den er lang er det sværere eller umuligt alene ved pikkens bevægelser.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"