Sammenhæng mellem dygtighed, størrelse og orgasme?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Karen

Sammenhæng mellem dygtighed, størrelse og orgasme?

Indlæg af Karen »

Hej Per
Overskriften siger vel sig selv?
Jeg er en ung kvinde på 20, som går og overvejer, om jeg skal prøve en fyr med en meget stor pik fra Scor, som jeg tidligere har afvist, da jeg blev temmelig chokeret over hans størrelse. Jeg har altid tænkt, at størrelsen ikke betød noget, men jeg har aldrig prøvet at få orgasme.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sammenhæng mellem dygtighed, størrelse og orgasme?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Karen

Orgasmeevne har normalt ikke noget med pikkens størrelse at gøre, så det skal ikke være den faktor, der skal få dig til at hoppe på fyren med den store pik.

Først og fremmest så må du øve dig for egen hånd, håndbruser, massageapparat eller hvad, der nemmest giver dig orgasme. Orgasmer udløses normalt fra klitoris, så det er bl.a. den, du skal koncentrere dig om. Et (dyrt) massageapparat som Fighter MX, giver næsten altid bonus. :1:

Det er klart, at dygtighed, hvad enten det er din egen eller en elskers, bestemt kan hjælpe på sagen.

Og tilbage til størrelsen, så er der jo både kvinder og mænd, der særligt tænder på store pikke, om du er en af dem, melder historien ikke noget om. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Karen

Re: Sammenhæng mellem dygtighed, størrelse og orgasme?

Indlæg af Karen »

Hej Per
Tak for de gode råd, jeg har prøve det med bruseren og efterhånden fået ham den store som fast b-ven. Vi havde lidt problemer i starten med at jeg fik ondt, men nu er det fint og han er forsigtig.
For mig handler det hele ikke om størrelsen, men jeg syntes da at den er lidt fræk.

Men han har mange vilde fantasier og en handler om at jeg ligger på ryggen mens han tager mig i numsen og giver mig lussinger, en anden handler om at han tisser mig i munden. Han ved jeg ikke vil have ham i numsen, men han bliver ved med at sige hvor meget et tænder ham at tvinge mig til det hvor han lærer mig at tage den i numsen mens han giver mig en eller flere lussinger. Den anden fantasi har jeg også sagt nej til, men den bliver han også ved med at tale om.

Jeg vil gerne gøre noget han kan lide men samtidig ikke gøre noget jeg ikke har lyst til og det er som om hans fantasier bare bliver vildere og vildere. Har du nogle gode tips?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Sammenhæng mellem dygtighed, størrelse og orgasme?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Karen

Først og fremmest så skal du holde fast i, hvad du har lyst til, og hvad du ikke har lyst til, uanset at hans fantasier bliver vildere og vildere.

Hvis I kan snakke om, hvad dine fantasier er, så kunne det jo være, at det var noget, der osse tænder ham.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"