Det slår klik for mig lige før det sjove

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Blomst
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 6. nov 2008 18:37

Det slår klik for mig lige før det sjove

Indlæg af Blomst »

Hej Per,

jeg er en kvinde på 24 som går og bøvler med en ting: det slår klik for mig lige før det sjove. Når jeg lige er ved at være der så blokere jeg, jeg bliver fortvivlet og bliver meget stærk og vrister mig fri så det hele bliver ødelagt.

Der er to ting du skal vide, dels at min kæreste er noget uerfaren hvilket tit har gjort mig ked af det eller såret i forbindelse med sex, hvorfor jeg så vil "straffe" ham, dels at jeg tidligere har haft en del kold og ligegyldig sex samt længe havde en kæreste som slet ikke ville i seng med mig.

Jeg har fået mange orgasmer mens jeg har været aktiv, men nu er jeg ligesom stødt på noget jeg ikke kan forstå: det er som om jeg ikke vil udsætte mig for den lykke det ville være at få en orgasme sammen med min nuværende kæreste som nok er den bedste jeg har haft.

Min følsomme sjæl blokerer i hvert fald min nydelse.

Jeg håber du kan hjælpe mig.

Line
LN
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Det slår klik for mig lige før det sjove

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Blomst [blomst]

Kunne det tænkes, at du trækker dig tilbage, fordi han stimulerer dig forkert f.eks. for direkte på klitoris?
Glem ikke, at du jo altid har muligheden for at stimulere dig selv, selv om du er sammen med din kæreste.
Måske kunne det hjælpe med lidt tekniske hjælpemidler og her kan dette massageapparatet anbefales.

Billede
Fighter MX

Fighter MX kan købes bl.a. gennem Lust.dk

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"