Hvordan orgasme sammen med mand

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
bn

Hvordan orgasme sammen med mand

Indlæg af bn »

Jeg har, siden jeg var ganske ung (måske 10 år) haft meget let ved at få orgasme, når jeg har haft en dyne eller lignende mellem benene – kan på denne måde opnå orgasme på under 1 minut, mange efter hinanden, og både foran, midti og bagtil. MEN jeg har aldrig kunne få orgasme ved at røre ved mig selv med fingrene og ej heller sammen med en mand – har ellers haft mange forskellige forhold, inden jeg blev gift. Jeg er i dag midt i 30'erne, single og ønsker at gå ind i et nyt forhold med mere seksuel glæde. Har du nogle forslag til, hvad jeg kan gøre ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvordan orgasme sammen med mand

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej bn

Du har jo i hvert fald trænet dig op til en bestemt rutine, et forslag kunne være at du fik en vis erfaring for at andre rutiner for egen hånd osse kunne føre til orgasme. Og til det brug kunne jeg anbefale, at du prøvede med et ret effektivt massageapparat, Fighter MX kan stærkt anbefales (kan osse bruges til andet) og kan købes bl.a. gennem Lust.dk

Billede
Fighter MX

Hvis du kan få orgasme med det, så vil en mand jo sine formenligt osse kunne få dig til det med apparatet. Og så kunne du/I jo eksperimentere videre derfra.

I reglen plejer trænede tunger osse at kunne udrette en del, hvis du kan finde en sådan :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"