Hun kommer for hurtigt

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
k

Hun kommer for hurtigt

Indlæg af k »

Hej!

Jeg har været sammen med min kæreste i et godt stykke tid nu, vi har det rigtig godt sammen og jeg kan kun forestille mig at være sammen med hende. Når vi dyrker sex har vi et problem, hun får orgasme meget hurtigt. Efter orgasmen kan hun ikke få den igen og kan blandt andet få lidt ondt dernede og ikke rigtig føle en særlig stor nydelse. Slikker jeg hende kan hun holde sig i meget længere tid, også når jeg bare giver hende finger. Hun føler desværre at hun ikke kan tilfredsstille mig når hun kommer så hurtigt. Vi snakker altså om meget få minutter her, hun siger at det kan ske med det samme jeg trænger ind.

Hvad kan man gøre for at ordne dette problem?
Jeg har selv læst om knibeøvelser, men kan de virkelig få hende til at holde længere? Hun gider ikke start/stop-teknikken, da hun ikke har lyst til at tilfredsstille sig selv. Findes der ikke noget lægeligt?

Kan det være psykisk?
Jeg synes det virker underligt, at hun kan holde længere hvis jeg slikker hende.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hun kommer for hurtigt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej k

Ja, der findes osse kvinder, der kommer utrolig hurtigt, selv om vi ikke hører så meget om det. Jeg tror ikke, at det handler så meget om psyken, men nok meget mere om hendes klitoris' følsomhed og klitoris' afstand til skedeåbningen. Det giver åbenbart en overvældende god stimulering for hende.

Hvad forklarer hun selv er forskellen mellem stimulering med tungen og stimulering med pikken? Har hun gjort sig nogen tanker om det? Hvordan har hun løst problemet med tidligere partnere?

Noget psykofarmaka kan ændre ens orgasmeevner, men det vil jeg bestemt fraråde.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
k

Re: Hun kommer for hurtigt

Indlæg af k »

Hun har ikke forklaret noget om det, jeg ved bare hun er bare langsommere til at opnå orgasmen på den måde. Med de andre partnere har det bare været det samme.

Man hører jo så meget om kvinder der kan komme flere gange i træk, eller lidt efter lidt. Kan vi ikke gøre sådan at det kan lade sig gøre for os, det skulle jo gerne være dejligt for os begge i lige lang tid, ikke? :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hun kommer for hurtigt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej k

Menneskers m/k orgasmeevner er vidt forskellige. Jo, nogen kvinder kan komme mange gange efter hinanden og andre slet ikke. Måske skulle I vente nogle minutter med at stimulere hende igen efter hendes første orgasme.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"