ER det psykisk?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GRAVIDITET
Besvar
TX

ER det psykisk?

Indlæg af TX »

Hej,

Jeg er en pige der lige nu er i USA som udvekslingsstudent.

Laenge siden, sidst i juni, havde jeg sex med en fyr til en fest vi brugte kondom men det sprang, han kom dog ikke. Dagen efter tog jeg en fortrydelsespille og en uge efter fik jeg min mens! Saa gik der omkring 3 uger, jeg rejste til USA og jeg har ikke haft min mens siden? Har taget en graviditetstest der siger negativ? Nu er mit spoergsmaal saa om min udeblevne mens kan skyldes at der er sket en stor omvaeltning i mit liv, at jeg er rejst hjemme fra alene, at alting er nyt at der er varmere i Texas og at jeg er begyndt at dyrke mere sport?

Jeg kan ikke se nogen anden grund? Men forekommer det ofte? Eller skal jeg tage en Graviditetstest mere for at vaere sikker? Har jeg nogen grund til at frygte graviditet og til sidst er der noget jeg kan goere for at fa min mens "Tilbage"? (Evt. noget hormon tilskud der kan genoprette min balance eller saadan noget?)

Jeg bliver 16 i naeste maaned.

Haaber at du finder til til at svare..

MVH udvekslingsstudenten i Texas! (:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: ER det psykisk?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej TX

Ja det må så afgjort være af psykiske grunde, at din menstruation er lidt uregelmæssig. Alene det at gå og være bekymret kan udskyde menstruationen. Du skal se den kommer nok inden længe igen, når du får ro på igen. Alt for voldsom sportsudøvelse kan stoppe menstruationen. God fornøjelse i USA :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "GRAVIDITET"