Gravid*???????

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GRAVIDITET
Besvar
Yasmin

Gravid*???????

Indlæg af Yasmin »

Jeg er på p-piller, og her for to uger siden efter min pause glemte jeg p-pillerne i 3 dage, så tog jeg dem selvfølgelig som normalt igen. På den 6. dag hvor jeg havde taget p-piller, dog forsinket jo, var jeg sammen med min kæreste. Nu har jeg så pause igen og nu popper det så frem hva så hvis jeg er gravid? jeg er nu halvvejs gennem min pause og har endnu ikke fået min menstruation? hvis jeg er gravid ved jeg ikke rigtig hva jeg skal gøre da jeg er muslim. det betyder jo at mine forældre ikke under nogen omstændigheder må opdage dette, da det kan betyde at min liv er i fare derfor har jeg ingen ide om hvordan jeg sku få en abort uden at de ved det. nu ved jeg ikke hvordan det fungere men jeg er ikke myndig kræver det så ikke at mine forældre ved det og at de giver mig tilladelse til det. Men problemet er jo at det er det jeg vil undgå, ellers vil jeg bogstaveligt talt blive jagtet af familien
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Gravid*???????

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Yasmin

Forhåbentligt har du fået din menstruation nu, men ellers må du snakke med din læge om det, du må jo have fået recepten på dine p-piller uden at dine forældre ved at du bruger p-piller. Og indtil da kan du jo købe en graviditetstest og tjekke om du skulle være blevet gravid.

:idea: Graviditetstest (Apotek.dk)

Og desuden er det nok en god ide at læse om Nødprævention(Netdoktor.dk)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "GRAVIDITET"