Fortrydelsespille

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GRAVIDITET
Besvar
maca
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25. okt 2007 18:31

Fortrydelsespille

Indlæg af maca »

Hej Per...


Jeg er Jomfru og ikke på p-piller.. En week prøvede min kæreste at stikke sin penis op i røven på mig.Han kom dog kun lidt ind og så stoppede vi da jeg syns det gjorde ondt. Han havde ikke kondom på.. Jeg var så nervøs at jeg dagen efter tog en fortrydelsespille, nevorol. Det var inden for 24 timer. Ca 22. timer var der gået. De bivirkninger der er ved pillerne har jeg ikke fået. Jeg tog pillen en mandag. Nu om lørdagen er jeg begyndt at bløde lidt.Det ikke noget vildt meget. Og jeg skal først have min mens. ca. den 28. og idag er det den 11. Dette er mere end 2 uger før.Er dette pillen der først virker nu,selvom de siger at bivirkningerne skulle komme inden for 48 timer. Eller kan dette skyldes at jeg var gravid og så pillen har fået det til at forsvinde hvis man kan sige sådan... I så fald kan jeg være gravid?

Jeg er meget nervøs. Vil ønske et hurtigt svar.. Allerelst idag eller imorgen.

Kan der på nogen måde komme noget sperm ned til min fisse.

Mvh en meget nervøs pige.

NB. Jeg kan nu se at de blødninger minder meget om min mens. Da det ikke kun er plet blødninger. Er dette i virkligheden min mens. der er blevet forskubbet frem i to uger eller pillen.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Fortrydelsespille

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej maca

Hvis din kæreste ikke kom, så er det meget usandsynligt, at du er blevet gravid. Når så ovenikøbet har taget en fortrydelsespille rettidigt, så vil det være usandsynligt, så slap du bare af og glæd dig over din menstruation.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
maca
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25. okt 2007 18:31

Indlæg af maca »

Han kom ikke, men han var kom mig i munden lidt før det. Dog mener jeg at vi brugte noget papir til at tørre den af med. Men kan ikke huske det helt. Men det jeg har fået nu kan jeg regne med at det er min mens. eller hvad? Hvis jeg tager en graviditetstest, hvornår skal jeg så gør det for at ku se det rigtige svar? Det er vel dagen efter hvornår jeg rigtigt sku havde haft det? For det her kan vel os bare være pletblødninger da jeg syns det er lidt svært at sige om hvordan det er. Igår var det ligesom pletblødninger tidligere idag syns jeg det var som rigtig mens. Hvor jeg nu igen syns at det ikke er så voldsomt.. altså vil ikke sige at det bare er pletter men det heller ik noget vildt.. Jeg er bare så forvirret og nervøs lige nu..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Fortrydelsespille

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej maca

Som du sikkert har fundet ud af, så er du ikke blevet gravid.
Her kan du læse om Graviditetstest (Apotek.dk)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "GRAVIDITET"