Graviditet under menstration UDEN udløsning.

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GRAVIDITET
Besvar
Mig

Graviditet under menstration UDEN udløsning.

Indlæg af Mig »

hei. Jeg har lige haft fantastisk sex med min kæreste. (ubeskyttet og i starten af min menstration) her er så mit spørgsmål: kan jeg blive gravid af det? (det skal lige siges at han ikke kom, og at han højest var inde i 1 minut før vi fik tænk os lidt om).

på forhånd tak.
m.v.h
Mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Graviditet under menstration UDEN udløsning.

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mig

Hvis du skulle være blevet gravid, så er du næsten lige så heldig som jomfru Maria. Nej, det er du næppe, selv om der godt kan være sædceller i præsperm. Og husk at passe på fra starten af næste gang.

I øvrigt hedder det: menstruation :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mig

Indlæg af Mig »

Okay. Tak. Så du syntes ikke der er brug for nødprævention/fortrydelses pille?

det skal lige siges at jeg stadig bløder som bare fanden.. damn menstrUation. jeg var inde her til aften og prøve at regne min ægløsning ud og den sagde jeg har størst chance for at blive gravid her fra d. 26.-30. men det jo sådan set nu? så er lidt i tvivl om jeg har gjort det rigtig? ikke desto mindre gjorde det mig endnu mere nervøs (trods min kærestes og dit "der er ikke/næppe sket noget"), og ja jeg ved jeg er paranoid, men ønsker bare ikke barn i en alder af 13.

på forhånd tak.
m.v.h
Mig
Mig

Indlæg af Mig »

det skal lige siges at jeg stadig bløder som bare fanden.. damn menstrUation. jeg var inde her til aften og prøve at regne min ægløsning ud og den sagde jeg har størst chance for at blive gravid her fra d. 26.-30. men det jo sådan set nu? så er lidt i tvivl om jeg har gjort det rigtig? ikke desto mindre gjorde det mig endnu mere nervøs(t rods min kærestes og dit "der er ikke/næppe sket noget"), og ja jeg ved jeg er paranoid, men ønsker bare ikke barn i en alder af 13.
på forhånd tak.
m.v.h
Mig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Graviditet under menstration UDEN udløsnin

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mig

Fortrydelsespiller skal tages senest inden 72 timer efter samlejet, så det er jo langt den tid nu. Du er jo sikkert kommet forbi din menstruation nu og alt er sikkert i den skønneste orden. Og ja, 13 år er meget tidligt at blive mor i :1:.

:idea: Nødprævention(Netdoktor.dk)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "GRAVIDITET"