Forsinket menstruation - gravid?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GRAVIDITET
Besvar
Morten

Forsinket menstruation - gravid?

Indlæg af Morten »

Hejsa

Min kæreste og jeg lå og hyggede os, det endte med et handjob hvorpå jeg så hev hende ned så hun lå ovenpå mig. Jeg er ikke sikker på om der kunne være løbet noget sæd ned ad pikken (ved ikke om det er relevant men er omskåret så vi bruger bodylotion), og hun så evt. har lagt sin kusse på det, og selvom ad dette lyder langt ude, så er jeg blevet lidt bange da hendes seneste menstruation var ca. 10 dage forsinket (har hørt noget om blødninger der ligner menstruation under graviditet, og min kærestes mens'er har aldrig været slemme).
Gjorde hende opmærksom på det (og dermed hende også bekymret) da det blev den tid på måneden, prøver selv at huske datoerne da jeg viiiiirkelig ikke har lyst til at blive far.
Anyhow blev jeg så lettet da det så skete men siden da, er tanken om at den forsinkede mens kunne være et tegn på, noget dukket op igen, men jeg vil ikke gøre hende unødvendigt bekymret.

Nogle bud?
På forhånd tak :)


Glemte at tilføje at hun er 16
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forsinket menstruation - gravid?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Morten

Der er ingen grund til at gå rundt og være bekymret, du skal ikke være far i denne omgang [Stork-Boy] [Stork-Girl] :1:

Hvis piger ikke bruger p-piller, så kan menstruationerne sagtens være meget uregelmæssige.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Morten

Tak

Indlæg af Morten »

Mange tak for svaret, det var da en dejlig lettelse :)
Morten

.

Indlæg af Morten »

Hej igen.
Der er nu gået en måned siden hun burde have haft sin menstruation, og den er her ikke...
Nu er hun lige begyndt på gymnasiet og er vist lidt stresset, kan det have noget at gøre med det, eller var menstruationen i sommerferien en falsk negativ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Morten

Som tidligere skrevet, hvis piger ikke bruger p-piller, så kan menstruationerne sagtens være meget uregelmæssige. Desuden kan ændringer i dagligdagen m.m. forsinke menstruationen.

Hvis I er usikre, så købe en Graviditetstest (Apotek.dk)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Morten

..

Indlæg af Morten »

Så fik hun den (hvis man kan formulere det sådan ;).
Rigtig mange tak for hjælpen :)
Besvar

Tilbage til "GRAVIDITET"